Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer - Arion


iselin.wt

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Onsdag 03.09.08 var første gangen jeg møtte Arion (for han er litt langt unna der jeg bor), og det var virkelig kjærlighet ved første blikk. Jeg er SÅÅ glad for at jeg stolte på magefølelsen som sa at han der, han er min, selv før jeg hadde møtt ham. Han krabbet opp i fanget mitt og la seg til rette der. Han visste hvor han hørte til! :P

Så her en noen av de MAAAANGE bildene vi tok da. Han har blitt en stoor gutt på 6 uker. :angry:

Lille skjønningen sovnet kjapt i fanget mitt (selv om den ene søsteren hans var hyper og prøvde å få ham med å leke :P)

post-4379-1220601207_thumb.jpg

Aldri for tidlig å lære at labben ikke skal på bordet. Men man må jo prøve seg. Hehe...

post-4379-1220601239_thumb.jpg

Koser på fanget ...

post-4379-1220601248_thumb.jpg

... og sover litt mer på fanget mens "mamman" hans spiser pai

post-4379-1220601257_thumb.jpg

Sitter litt for seg selv og observerer verden, akkurat som "mamman" hans liker å gjøre :P

post-4379-1220601268_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For en herlig skapning! Gratulerer med en nydelig valp og et utrolig stilig navn :blink:

Pappaen hans er superlekker, og du har valgt den flinkeste og mest hjelpsomme oppdretteren jeg vet om!

Jeg har en tispe derfra som er 1 år nå. Nå ble jeg litt valpesjuk igjen, det må jeg bare innrømme.. Igjen, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For en herlig skapning! Gratulerer med en nydelig valp og et utrolig stilig navn :D

Pappaen hans er superlekker, og du har valgt den flinkeste og mest hjelpsomme oppdretteren jeg vet om!

Jeg har en tispe derfra som er 1 år nå. Nå ble jeg litt valpesjuk igjen, det må jeg bare innrømme.. Igjen, gratulerer!

Tusen takk! :P Ja, jeg har fått et veldig godt forhold til oppdretteren og eierne til mammaen hans, så dette bør bli VELDIG BRA! Have a very good feeling! Hehe... :blink: Også er jo den lille gutten bare noe av det aller herligste jeg noen gang har sett og møtt, så det er en veeeldig god match! Hehe... Og navnet er vi veeeldig fornøyde med. Det passet bare så alt for bra at det ikke kunne unngås. Så nå har han to graverte ID-tags som ligger og venter på ham :P

Har du ei tispe fra samme oppdretter så kan det jo være fare for at vi møtes en gang med alle de skjønne Boxerne våre! :P

Og Marianne; nå er det ikke lenge til du kan komme og kline sååå mye som du bare vil med ham! :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I natt hentet vi Arion og han er bare en drøm! Sov såå godt i natt og tør nå å tusle rundt i alle rom i leiligheten. Mange nye rom og lukter må vite, og da kan det være tryggere på andre siden av dørterskelen. Hehe... :) Tisse og bajse gjør vi foreløpig bare ute, og dette lover bra :o

Skal få lagt ut noen bilder senere i dag, men nå skal den lille dutten bare nytes! Akkurat nå driver han å dreper Arnold (apekatten hans) i Biabed'en sin! :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre (evt lese) at natten gikk bra! Turen da? Lå han i buret eller? Og passet det inn i bilen? *flirer*

BILDEEEER!

Hehe...turen hjem gikk veldig bra! Buret passet inn i bilen og etter han hadde snust rundt inni der i en halv time (hehe...var det ikke en katt som hadde lånt det forrige gang?), så la han seg til rette og sov hele veien. Vel hjemme tuslet han inn i buret som sto klart til ham ved enden av senga vår og fortsatte å sove til 06.30. Da han våknet begynte han å tygge på og kose seg med noen av lekene som var i buret, uten å mase noen ting på oss. - inntil en gjeng med 3 utrykningskjøretøy kom ulende forbi og han begynte å mase litt. Så da var det bare å stå opp og tusle ut med ham. Og flinke, flinke gutten tisset ikke før vi hadde kommet ut på gressplenen. Buret vi har på soverommet elsker han og tar med seg alle lekene sine inn dit. Etterhvert i går ble han litt mer komfortabel med Biabed'en sin i stua, så nå ligger han der og koser seg om dagen. Søte, skjønne gutten! :icon_redface:

Vi hadde bare ett lite uhell i går, fordi vi var litt for treige til å kle på oss da vi skulle ta ham ut. Ellers har renslighetstreningen gått som en drøm. Ikke gjør han fra seg i nattburet og ikke andre steder heller. Trikset har vært å alltid ta ham med ut etter han har lekt og sovet lenge, og ca. 4 timer etter han har spist. Funker som bare det på den lille krabaten her! :ahappy:

Har fått tatt litt bilder, så skal være flink jente og legge inn noen senere i dag. Nå er det vel ikke lenge til han våkner her så da må vi rusle ut en tur :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå kommer det noen bilder fra de to første døgnene med lille nuddlingen vår :D

Han fant ut at dette var den perfekte plassen å sove på når vi er på kjøkkenet, sammen med skoene i gangen :yes:

post-4379-1222198258_thumb.jpg

Har godtatt Biabed'en som et godt sted å lange ut og ta seg en dupp i stua

post-4379-1222198379_thumb.jpg

En sjokkrosa hjertepute er også et godt sted å hvile et trøtt valpehode :D

post-4379-1222198434_thumb.jpg

Lille nuddlingen ... ;)

post-4379-1222198536_thumb.jpg

Biabed og koseapen Arnold, en uslåelig kombinasjon! -_-

post-4379-1222198560_thumb.jpg

Lille koseklumpen vår :P

post-4379-1222198617_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å han var bare nydelig!!

gratulerer så mye med ny valp!! ;);):)

Takk, takk! ;) Han nytes for fullt!

Akkurat nå ligger nuddlingen og sover under bena mine ved sofaen, mens det spilles inn et track på gitar :) Så musikeren har begynt å venne seg til musikkens verden allerede! Flinke, flinke gutten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Legger inn noen av de siste bildene av den lille skjønningen vår :)

To vofser som var veldig slitne etter sin første lekedag sammen

post-4379-1223551546_thumb.jpg

Lille musikern som ligger og sover sammen med gitarputa si :)

post-4379-1223551554_thumb.jpg

Kongen på haugen med "Kongen" sin

post-4379-1223551528_thumb.jpg

Veeeldig sliten etter en god tur ute i regnet

post-4379-1223551538_thumb.jpg

Etter den aller første dusjen

post-4379-1223551563_thumb.jpg

Første skogstur

post-4379-1223551572_thumb.jpg

post-4379-1223551599_thumb.jpg

post-4379-1223551611_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...