Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer - Arion


iselin.wt

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jada masa! :P Absolutt ikke meningen å være såååå treig i å legge ut bilder :P

Men her kommer det noen nye, og litt ”nedbetaling” for lånet av buret! :P

Og igjen, TUSEN TAKK for alle søte kommentarer om den lille skjønningen min :P

Sånn går det når man har en liten valp og prøver å sette opp kommoder fra IKEA… :)

DSC_2228.jpg

Lille søtnosen sover på fanget til ”pappan” sin

DSC_2317.jpg

Koser seg i skogen

DSC_2372.jpg

Er nydelig på tur

DSC_2436.jpg

Og enda mer nydelig på tur

DSC_2438.jpg

Sååååå flink å gi labb atte!

DSC_2444.jpg

Lille nuddlingen vår

DSC_2457.jpg

*smelt*

DSC_2461.jpg

Slapper av i godstolen sin inntullet i håndkle etter en vår tur ut. :P

DSC_2528.jpg

I fartaaaaaa

DSC_2530.jpg

Enda mer i fartaaaa

DSC_2604.jpg

Og enda litt mer i fartaaaa

DSC_2629.jpg

Og så er han nydelig igjen ;)

DSC_2632.jpg

Ligger på fanget og koser med ”pappan” og følger med på hva han driver med på pc’en

DSC_2644.jpg

Sover litt mer i godstolen sin. Nusslingen

DSC_2652.jpg

Og sånn går det også an å slafe i stolen :P

DSC_2653.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Sånn! En sen lørdagskveld innser jeg at det er veeeeldig lenge siden sist jeg la ut bilder av go'gutten som ble et halvt år på tirsdag :ahappy: Sorry Marianne! :hyper: Men her kommer noen av de mange bildene som er tatt siden sist ;)

Liten søtnos ute på tur med Kong'en som følgesvenn :P

DSC_2431-forminsket.jpg

Nuddlingen

DSC_2471-forminsket.jpg

Again with the Kong... ;)

DSC_2495-forminsket.jpg

Flatpakkede IKEAbokhyller kan også brukes som solseng :P

DSC_2521-forminsket.jpg

HØST! LØV! LYKKE! :P

DSC_2569-forminsket-beskåret.jpg

Moro, moro, moro, moro!

DSC_2593-forminsket.jpg

Slapper av i gangen ved siden av mammans gummistøvler

DSC_2675-forminsket.jpg

Ny tur, ny leke. Atter en gang LYKKE! :P

DSC_2705-forminsket.jpg

A picture says more than a thousand words... :P

DSC_2710-forminsket.jpg

Batdog!

DSC_2731-forminsket.jpg

Den aller, aller, ALLER nuddeligste valpisen i HEEEELESTE verden! :lol:

DSC_2738-forminsket.jpg

Poserer så fint foran Monolitten atte :P

DSC_2789-forminsket.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
    • Det er fullt mulig å lære hunden å leke og ta leke som belønning. Jeg hadde en hund lik din, og fikk ham like fokusert på lek. I hovedsak gjøres det ved å belønne fokus på lek med mat. Legg en leke på gulvet, vent til hunden ser på den, belønn. Vent videre til han tar borti den med snute eller pote, så til han plukker den opp, osv. Bruk mat med "lav" verdi. Bruk tørrfôr som belønning, og jobb mye med ro når mat er involvert. Jeg tenker at her spiller mange faktorer inn. Hvordan er det på stuegulvet, hjemme? I hagen, på kjente områder? Begynn i lette omgivelser uten distraksjoner for hunden. Start med lave kriterier, enkle øvelser han kan. Hvis du bor i nærheten av en god hundeskole, sjekk om de har kurs i belønningsutvikling eller kan hjelpe deg med dette kanskje med en privattime eller to?  
    • Jeg tror nok løsningen her er å være tålmodig, og gi ham tid til å forstå hva som er forventet av ham. Du har åpenbart en matmotivert hund, som i seg selv er en stor fordel i lydighetstrening Vær nøye med å ikke gi godbit før han viser ønsket atferd, og gjør nok repetisjoner slik at han forstår mønsteret.    Gi det litt tid, så forstår han at det ikke hjelper å hoppe etter godbiten for å få den, iallfall!
    • Jeg har en hund som er veldig glad i mat og alt med mat skaper stress. Lydighet er vanskelig fordi uten godbiter så vil han ikke gjøre noe og med godbiter så blir han så stressa og kun opptatt av godbit og da hører han ikke etter hva han skal gjøre. Hvordan kan jeg trene lydighet da? Han liker ikke leker så det utgår. Han er ikke stresset uten mat men med en gang mat er med i bildet så stresser han fullt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...