Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kongsvinger


SFX

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar
Hvorfor bare kanskje på Bella? Hun må da ha pelsen i full blomst da?

Kommer jo an på om hun skal pares nå eller ikke, jeg vil ikke stille henne om hun er drektig. Men mest sansynlig blir det ikke før på neste løp og da stiller jeg selvfølgelig!

Hvem som dømmer? Orker ikke sjekke det opp og du vet det sikkert?

Hvis Bella tar et lite cert på hundefestivalen eller Steinkjer står både hun og Albin for championatet på Kongsvinger! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på om hun skal pares nå eller ikke, jeg vil ikke stille henne om hun er drektig. Men mest sansynlig blir det ikke før på neste løp og da stiller jeg selvfølgelig!

Hvem som dømmer? Orker ikke sjekke det opp og du vet det sikkert?

Hvis Bella tar et lite cert på hundefestivalen eller Steinkjer står både hun og Albin for championatet på Kongsvinger! :lol:

Ah, det tenkte jeg ikke på - nei, ikke vits i å ta noen sjanser, det er en lang tur.

Hans Almgren - han ser ut til å dømme fornuftig og greit, finner tre utstillinger han dømmer berner. Ølen 2005, og to i Sverige (søk på Hunddata).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det tenkte jeg ikke på - nei, ikke vits i å ta noen sjanser, det er en lang tur.

Hans Almgren - han ser ut til å dømme fornuftig og greit, finner tre utstillinger han dømmer berner. Ølen 2005, og to i Sverige (søk på Hunddata).

åååååå, kunne du ikke holdt kjeft?? :lol:

Har lett etter han siden Drammen 2006! Og da jeg fant han i Danmark rakk jeg ikke rabiesen innen utstillingen.

Kjempe dommer! :) (Ok, det kan hende jeg sier det litt pga egne oppleverlser :rolleyes: )

Noen som vet noe om karl erik johanson?

EDIT: Vi kommer! :D (med mindre det skjer et under i bhk på orre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, kunne du ikke holdt kjeft?? :lol:

Har lett etter han siden Drammen 2006! Og da jeg fant han i Danmark rakk jeg ikke rabiesen innen utstillingen.

Kjempe dommer! :) (Ok, det kan hende jeg sier det litt pga egne oppleverlser :rolleyes: )

Noen som vet noe om karl erik johanson?

EDIT: Vi kommer! :D (med mindre det skjer et under i bhk på orre)

Vel, jeg tror faktisk ikke Aris vil få cert i bernerringen for Almgren! ;)

Men vet du hvordan du kan søke på dommeres tidligere bedømmelse av for eksempel flat på svenske Hunddata - en god start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror faktisk ikke Aris vil få cert i bernerringen for Almgren! :lol:

Men vet du hvordan du kan søke på dommeres tidligere bedømmelse av for eksempel flat på svenske Hunddata - en god start.

Søke på dommer, og hunddata, ikke rasdata? Ikke gjort akkurat det før.

Høres rart ut å lete etter en dommer som har plassert deg som 6VK m/Ck (etter gamle systemet) sant?

EDIT: Nå fikk jeg skrekken her. De sier standarden på rasen i norden er høøy, men han klarte på 49 hundr å gi ikke mindre enn 11 blå og 2 gule(!) :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søke på dommer, og hunddata, ikke rasdata? Ikke gjort akkurat det før.

Høres rart ut å lete etter en dommer som har plassert deg som 6VK m/Ck (etter gamle systemet) sant?

EDIT: Nå fikk jeg skrekken her. De sier standarden på rasen i norden er høøy, men han klarte på 49 hundr å gi ikke mindre enn 11 blå og 2 gule(!) :lol::)

Jeg skjønte ikke noe av hva du sa nå...

Gå hit: Hunddata

Velg Sök utst.domare, tast inn dommers navn og rase, og søk. Da får du opp det denne har dømt i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke noe av hva du sa nå...

Gå hit: Hunddata

Velg Sök utst.domare, tast inn dommers navn og rase, og søk. Da får du opp det denne har dømt i Sverige.

Fant det selv, bare skulle dobbelt sjekke at det var Hunddata, og ikke rasdata etter som flatten ligger inne på begge 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal. Stiller Albin og kanskje Bella i åpenklasse.

Hvorfor bare kanskje på Bella? Hun må da ha pelsen i full blomst da?

Kommer jo an på om hun skal pares nå eller ikke, jeg vil ikke stille henne om hun er drektig. Men mest sansynlig blir det ikke før på neste løp og da stiller jeg selvfølgelig!

Det blir ikke noe NKK Kongsvinger på Bella. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går den utstillingen av stabelen? Og hvilken dag er det basenjier? (Bare sånn for å vise hvor ens interesseområde ligger liksom.. )

Å, hadde vært koselig om du kom! :)

Det blir ikke noe NKK Kongsvinger på Bella. :D

Så spennende! *krysser fingrene* (For da regner jeg med at løpetid har startet og parring planlegges?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4.-5. oktober, og basenjier entrer ringen på lørdagen.

Litt informasjon

Tusen takk for info - du er en engel! (men ikke la vingene tynge deg..)

Å, hadde vært koselig om du kom! :)

:D Er jo rett borti gata her på en måte, så jeg vil veldig gjerne komme og "inspisere" litt! Tar ikke med Amy men, ikke er hun vaksinert (hun tåler ikke vaksine, får anafylaktisk sjokk) og det ville være en pine og plage for henne å være der (tenk for en overveldende jobb for en liten ilter basenji - å skulle ta livet av alle de hundene!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...