Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

Skrevet
Ja, vi skal selvsagt.

(Sier jeg, som da vil være over 8 mnd. på vei...)

Har nok med oss Dennis, Mille og Luna. Muligens Echo også, vi får se.

Ellers får vi "Finne- besøk" den helgen, da noen venner fra Finland kommer med 4 stk Basenjier de skal stille der. De (og alle vovvene selvsagt) skal bo hos oss hele helgen, så det kan bli folk... eh.... hunde-somt :rolleyes:

Basenjien går forøvrig på fredagen i år.

Ingen andre som skal dit da?

Du får vel kanskje handlehjelp da eller? Eller skal du løpe rundt i ringen høygravid? hihi...

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Du får vel kanskje handlehjelp da eller? Eller skal du løpe rundt i ringen høygravid? hihi...

Klarer jeg, så løper jeg :rolleyes:

Trenger jeg det har jeg alltids noen som kan steppe inn, men jeg liker nå best å stille selv. Så får vi bare se om kroppen er enig. Synes å erindre at magen til Caroline var ganske så stor når hun løp rundt i Drammen i fjor? :rolleyes:

Vi bor ikke så drabelig langt unna (rett over en time å kjøre) så vi bor hjemme.

Skrevet

Jeg kommer alle dager i år også regner jeg med, har fortsatt ingen egen hund å stille men blir vel til at jeg drasser med meg iallefall en junior tispe og en åpen dalmis hanne også mulig jeg stiller noen andre hunder også :D

Skrevet
Klarer jeg, så løper jeg :rolleyes:

Trenger jeg det har jeg alltids noen som kan steppe inn, men jeg liker nå best å stille selv. Så får vi bare se om kroppen er enig. Synes å erindre at magen til Caroline var ganske så stor når hun løp rundt i Drammen i fjor? :rolleyes:

Vi bor ikke så drabelig langt unna (rett over en time å kjøre) så vi bor hjemme.

Mhm, da hadde jeg 2 uker til termin. Men jeg har flydd rundt i ringen 1 uke over termin før og jeg, gal som jeg er :D Da kom han 2 dager etterpå også. Men man må jo se an formen selvsagt :P

Skrevet

Hvis jeg finner noen å reise med, og hotellrom. Så vil jeg gjerne reise opp :P Si i fra hvis noen vil ha reisefølge fra vestlandet :P

Om jeg skal, så har jeg sakt ja til å kanskje stille ei malletispe :D

Skrevet

Jeg kommer nok jeg. Veit ikke helt hvilke hund/hunder jeg tar med enda, i og med at den fineste er nedklipt:p (jeg er gal)

Skrevet

Har jo rom på motellet over veien, men siden gruppe 5 går på fredag så er det litt avhengig av evt ny arbeidsgiver... Men i utgangspunktet; Ja, jeg skal til Hamar...

  • 1 month later...
Skrevet

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la Norma få en pause fra ringen fram til neste år (hun trenger å utvikle seg), men det er jo veldig fristende å stille på Hamar. Får se hva jeg bestemmer meg for :devil:

Skrevet

Jeg skal nedover og har med bikkja, men skal ikke stille i noenting. Kommer utpå dagen på fredag og må dra rett før BIS-en på søndag. :devil: Sånn er det når man er avhengig av tog...

Skrevet

Jeg kommer, naturligvis! Stiller enten Portugisisk Vannhund eller Skotsk Hjortehund, så det er bare å hyle ut om noen trenger handlerhjelp, hjelper gjerne!

Skrevet
....og må dra rett før BIS-en på søndag. :)

Hvert eneste år eller hva?! :devil:

Jeg skal opp dit alle dager. Fredag drar jeg dit med klassen så jeg slipper å ta meg fri :o Skal stille Memphis og Tia i eksteriør.

Skrevet
Hvis jeg finner noen å reise med, og hotellrom. Så vil jeg gjerne reise opp :) Si i fra hvis noen vil ha reisefølge fra vestlandet :o

Om jeg skal, så har jeg sakt ja til å kanskje stille ei malletispe :devil:

jeg har forsåvidt hytte, mangler kanskje bil... vi skulle egentlig reise, men plutselig var det ingen som gadd.

Skrevet
Hmm så at finsken min skal på fredag i såfall, fremdeles veldig usikker på den. Men er det liksom på morran på fredag?? :devil: Det er jo hverdag for en student.. :)

Dagtid fredag ja- det er vel en av grunnene til at de i 2009 flytter utstillingen til Lillestrøm, så de slipper å arrangere utstilling på en fredag. Vi skal selvsagt også på fredagen (Vi er jo i samme gruppe)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...