borderen Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2008 Er det noen som har testet ut disse slags magnet-børstene? Er de så bra som det ser ut som? Får de virkelig ut all underulla på en enkel måte? Hva er din erfaring? Hilsen en med røytende katt (og hund)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2008 Eg har hørt gode ting, om dei på toller-forumet, og planlegger å kjøpe en sjølv. Folka som hadde kjøpt slapp tydeligvis å støvsuge betraktelig mindre. Så det må jo vere en god ting Ellers så har eg ikkje prøvd den sjølv ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2008 Hva slags type pels er den beregnet på, og hvordan fungerer den? Jeg hadde ikke sagt nei takk til å få bort mer av underullen til frk. Bikkjedyr liksom... Sånn FØR alt havner på gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2008 Det var noen som anbefalte meg den, og den virket på "all slags pels". Hun hadde prøvd den på flatcoat og vorsteh og var veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 31. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2008 Har den, og den er bra. Men det tar så grusomt lang tid, så jeg bruker bare schæfer-raka istedet og avslutter med karde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2008 Har den, og den er bra. Men det tar så grusomt lang tid, så jeg bruker bare schæfer-raka istedet og avslutter med karde. Ok, ja poenget for meg at børstingen skal gå fort (det er såååå kjedelig!), men på en katt burde det være ganske greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Jeg fikk min i posten på lørdag, men har desverre ikke fått testet den skikkelig enda. Tok 3 drag over ryggen på Bridie, og den tok da litt på henne. Men, hu er rimelig nedrøyta nå da. Testet den derimot litt på kattene, og du dæven! ENDELIG kan det hende jeg får børstet dem skikkelig! Skal komme tilbake med bedre rapport når jeg får testet skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Ok, ja poenget for meg at børstingen skal gå fort (det er såååå kjedelig!), men på en katt burde det være ganske greit da På Kokos bruker jeg bare 10 minutter, så det skulle gå fort med en katt. Er vel ca like mye pels, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 link til den børsten noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 Jeg tror jeg skal investere i en FURminator. Fordi jeg har Labrador Hundehår overalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 link til den børsten noen ? HER har du en link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2008 link til den børsten noen ? Her EDIT: var litt forsein ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2008 Testet og funnet GODKJENT her i huset iallefall! Aldri sett så mye pels forsvinne på kattene. Og på Bridie, som egentlige r nedrøyta nå, fikk jeg fortsatt av en del. Kan nok ta litt tid om man skal gå gjennom hele bikkja nøye, men jeg tror det er verdt det! Ser for meg at jeg kommer til å elske denne i røytetida! Nå har jeg den minste her da, pga kattene. Så tar jo enda lenger tid å gå over Bridie. Men, jeg har fortsatt slik tryne etter testen på kattene!! HELT SYKT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Jeg har denne børsta til Eso! Elsker den rett og slett! Helt umenneskelig mye pels som faktisk befinner seg, og løsner fra bikkja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FRIGG Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Jeg har prøvd den på mine to katter. Og den fungerer utrolig bra:) Den tar virkelig all underulla.Etter å ha kammet begge, satt jeg vel nesten igjen med 5 kattunger i bare pels. he he ikke prøvd den på hund enda, da jeg har valp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 jeg har også denne og det e helt utrolig hvor mye pels jeg får med på bare noen børstetak!! helt rå! er å anbefale til både hund og katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Noen som har prøvd furminator på rottweiler? Fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Noen som har prøvd furminator på rottweiler? Fungerer det? Jeg har, det fungerer bedre enn på min egen hund virket det nesten som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Så bra, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Har lyst til å gå til innkjøp av en sånn en ja. Mopsen røyter relativt mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Jeg får spørre jeg også! Er det noen som har prøvd furminator på Border collie san med ekstra lang pels? Og hva syntes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Jeg får spørre jeg også! Er det noen som har prøvd furminator på Border collie san med ekstra lang pels? Og hva syntes du? My har vel omtrent lik pels som en langpelsa BC, og den funker veldig greit på henne også i røyteperiodene. Bruker den bak ørene og på "fjollepelsen" på ørene hennes også en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Da spørs det om det blir en sann på vvalpen også. Eller valpen jyplingen bør hu vel oppgraderes til nå som hu er ti måneder. Men røyte det gjør hu og det noe utrolig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Her er enda en tråd hvor dere kanskje finner svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline&Lillemor Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Kan anbefale den på det sterkeste! Jeg har brukt den på mopsetispen min og hun har nesten ikke røytet siden! og hun er en diende tispe akkurat nå og skal egentlig miste mye hår:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar