Gå til innhold
Hundesonen.no

Mari vurderer valp


Mari

Recommended Posts

*hviske til 2ne* jeg vi egentlig ha en hvit hund.. Hysssj....

*hvisker tilbake* jeg ville egentlig ha rød hund.. Hysssj....

Haha jeg overså glatt de siste ;) Tenkte i forhold til litt lenger opp i diskusjonen. Men så nøye du er finner du sikker supermann sin hund, så det hadde ikke forundra meg om du hadde klart å finne alt i en hund :wub:

Jeg tror det er enklere å finne alt i en hund, enn det er å finne alt i en mann Hæ? Var ikke dette mannehater-tråden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar
Guest Per Olav
*hviske til 2ne* jeg vi egentlig ha en hvit hund.. Hysssj....

Ikke sikker på om de finns lengre. Vaffal ikke i Amerika. "Din hvite hund" hveste indianeren før han kløyvde skallen med tomahawken sin.

*hvisker tilbake* jeg ville egentlig ha rød hund.. Hysssj....

Mener å ha hørt at det tidvis går røde hunder i barnehagene. Jeg ville sjekket der først, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på om de finns lengre. Vaffal ikke i Amerika. "Din hvite hund" hveste indianeren før han kløyvde skallen med tomahawken sin.

Mener å ha hørt at det tidvis går røde hunder i barnehagene. Jeg ville sjekket der først, jeg.

Ler meg skvett ihjel! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker tilbake* jeg ville egentlig ha rød hund.. Hysssj....

Jeg tror det er enklere å finne alt i en hund, enn det er å finne alt i en mann Hæ? Var ikke dette mannehater-tråden..?

*mumlenoeomatdeterderforjegaldriblirfornøydmedlars

. haneringenaussie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Finnes de i helsvart? Jeg kan godta noen få, men isåfall helt mørke, tantegninger. Rase spiller egentlig ikke sååå stor rolle når jeg tenker meg om.

Er dette godt nok for deg??? Jeg bare nevner i en bisetning at dette er den kommende pappa'n til valpene (om det blir noen da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette godt nok for deg??? Jeg bare nevner i en bisetning at dette er den kommende pappa'n til valpene (om det blir noen da..)

Sambo: "Hmm, den det var jo overasskende fin..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
HEHE, makan til Marimishandling :wub: Nydelig BC!

Ikke sant??! Han er enda mer fantastisk IRL, nydelig utstråling og vanvittig gode egenskaper..

Mari: "Daaamn..."

Tåler litt mer Mari?

Hvem har sagt at bc'er må være kjedelige liksom.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari: "Daaamn..."

.... *kremt*.... og bare for å helle litt malurt i begeret, så kan man bare stille spørsmålet om man orker å ha i hus en hund som har potensiale til å gjete: skygger, lysglimt, biler, barn, syklister, duer, katter, unger på rulleskøyter... you name it *flir*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
.... *kremt*.... og bare for å helle litt malurt i begeret, så kan man bare stille spørsmålet om man orker å ha i hus en hund som har potensiale til å gjete: skygger, lysglimt, biler, barn, syklister, duer, katter, unger på rulleskøyter... you name it *flir*.

Bare for å ødelegge for deg Siri-gledesdreper: Neppe.. Dette er hunder som har hodet på rett sted og er heldigvis uten det utbredte bcsyndromet: stress.. :wub: Og gjeter man litt sau i tillegg så skal du ikke se bort i fra at man får en riktig så trivelig hund. (Hvis det blir noe av denne komboen da- Purkete tisper er noe dritt.. Sorry OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ødelegge for deg Siri-gledesdreper: Neppe.. Dette er hunder som har hodet på rett sted og er heldigvis uten det utbredte bcsyndromet: stress.. :wub: Og gjeter man litt sau i tillegg så skal du ikke se bort i fra at man får en riktig så trivelig hund. (Hvis det blir noe av denne komboen da- Purkete tisper er noe dritt.. Sorry OT)

Du snakker om BORDERCOLLIE her nå regner jeg med... alt er som kjent relativt *flir*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Du snakker om BORDERCOLLIE her nå regner jeg med... alt er som kjent relativt *flir*.

Nå begynner jeg snart å ta det personlig Siri, det er min lille fantastiske sorthvit og hennes (om nå noe ufrivillig kommende makker) du hentyder med grove ord og tilnærmet sjikanerende uttrykk ikke kan tenke to tanker samtidig om den ene tanken består av ull.... :wub:

Ja, vi har alle hatt mottoet; det viktigste er ikke å vinne, men å slå en border collie! og noen av oss har det fortsatt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråtass i det blå hjørnet! Siri i det rød! Det lyser forakt, guts og kamplyst av øynene deres, dette er den meste spennende kampen i 2008!

Round two! *DINGDINGDING!*

Ja, Mari kjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg snart å ta det personlig Siri, det er min lille fantastiske sorthvit og hennes (om nå noe ufrivillig kommende makker) du hentyder med grove ord og tilnærmet sjikanerende uttrykk ikke kan tenke to tanker samtidig om den ene tanken består av ull.... :wub:

Ja, vi har alle hatt mottoet; det viktigste er ikke å vinne, men å slå en border collie! og noen av oss har det fortsatt.. ;)

For en bc er vel alt som rører på seg ull ? Og TO tanker... nonono.. kun EN. Ensporet er vel et treffende uttrykk ? :rolleyes:

Gråtass i det blå hjørnet! Siri i det rød! Det lyser forakt, guts og kamplyst av øynene deres, dette er den meste spennende kampen i 2008!

Round two! *DINGDINGDING!*

Ja, Mari kjeder seg.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. for en BC... og diger også.. Men BC altså.. tror jeg heier på Siri jeg!

*og må le her - akkurat nå sitter gubben med kjeften på vid gap og lar basenjien fikse all toffinen som har satt seg fast i tenna hans.. hele situasjonen ser ut som et slags bizarr tannlegebesøk ...OK digresjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. for en BC... og diger også.. Men BC altså.. tror jeg heier på Siri jeg!

*og må le her - akkurat nå sitter gubben med kjeften på vid gap og lar basenjien fikse all toffinen som har satt seg fast i tenna hans.. hele situasjonen ser ut som et slags bizarr tannlegebesøk ...OK digresjon*

WOW, du har klart det ingen her trodde var mulig! :D Å finne Supermannen.. Det ER altså håp i hengende snøre likevel! En mann helt etter min smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Gråtass i det blå hjørnet! Siri i det rød! Det lyser forakt, guts og kamplyst av øynene deres, dette er den meste spennende kampen i 2008!

Round two! *DINGDINGDING!*

Ja, Mari kjeder seg.

Altså jeg er villig til å kjempe med nebb og klør for dette som jeg har planlagt det siste året.. so bring it on!

For en bc er vel alt som rører på seg ull ? Og TO tanker... nonono.. kun EN. Ensporet er vel et treffende uttrykk ? :rolleyes:

Heller en tanke i hodet (som rett nok er ensporet og ullete) enn å være blÅnd..

:P Gud han var pen...

Jepps, pen og smart det er nesten kinderegg det :P

Wow.. for en BC... og diger også.. Men BC altså.. tror jeg heier på Siri jeg!

Jeg tror ikke at 19 kg og 45 cm anses som stor ikke engang i border collie-land :D

*og må le her - akkurat nå sitter gubben med kjeften på vid gap og lar basenjien fikse all toffinen som har satt seg fast i tenna hans.. hele situasjonen ser ut som et slags bizarr tannlegebesøk ...OK digresjon*

YUK!

WOW, du har klart det ingen her trodde var mulig! :P Å finne Supermannen.. Det ER altså håp i hengende snøre likevel! En mann helt etter min smak :D

YUK igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YUK!

YUK igjen!

:D Man har da bruksbasenji skjønner du Gråtass! Bruksområdene er riktignok litt odde...

19 kg - synes det er ganske mye jeg..

Og siden jeg ikke greier sånn multiquoting:

Belgerac gubben min er ikke noe glad i hunder han, han er redd alle hunder unntatt våre egne og blir flakkende i blikket og gjespete hvis man snakker hund mer enn 45 sekunder! Men klart lille basenji får fikse tennene hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Belgerac gubben min er ikke noe glad i hunder han, han er redd alle hunder unntatt våre egne og blir flakkende i blikket og gjespete hvis man snakker hund mer enn 45 sekunder! Men klart lille basenji får fikse tennene hans..
Mmmm. Jeg merket meg det ja :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette godt nok for deg??? Jeg bare nevner i en bisetning at dette er den kommende pappa'n til valpene (om det blir noen da..)

Gråtass, kjære deg, slutt å legg ut sånne bilder. Beklager Mari, det blir litt OT av tråden din ... Men altså! Rett skal være rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...