Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 371
  • Created
  • Siste svar
Gir du hundene dine godteri? *peker på godteripapiret som ligger på siden av rumpa til Mona*

Herrrlige bilder :blink:

Nei, det er papiret til en sånn mini malerull som Siri har løpt rundt med :P

Så søte de er sammen. :D Må være herlig å ha to hunder og bare se på dem når de ligger sånn sammen og slapper av, egentlig. ;)

Ja, de kan være veldig søte også, hihi :P Det er mer sjeldent de ligger totalt rolig sammen når de er våkne, det er mer tannfekting da.

Ser også at hun har blitt mer "voksen". Merkelig hvor fort den forandringen skjer.

Vet du om hun kommer til å vokse mer? eller bare fylle seg ut.

Tror Bonnie begynner å nærme seg maxhøyden sin nå.

Hun kommer nok til å bli litt større, i alle retninger. Jeg vet ikke hvor høy hun er, men hun veier nok en 16 kg CA. Veide henne for et par uker siden og da var det 15 kg, så er ikke hundre prosent sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det føles som om hun fremdeles bare er 3,5 mnd eller noe sånt :)

Foreløpig er jeg positivt overrasket! På en måte hadde jeg trodd det skulle være verre å ha en aussie i hus. Men som jeg sa til Martine, jeg har bare 4 mnd erfaring med henne, så det er også det som er mitt vurderingsgrunnlag. Hun er enkel å snakke til, de hundene vi har møtt og lekt med har ikke vært noe problem, og hun reagerer ikke med frykt på ukjente lyder eller ting som skjer.

Mona og Siri går strålende over ens, de leker masse hver dag og Siri oppsøker Mona veldig mye f. eks når de ligger og slapper av inne (forresten, takk Mona, for at du har lært Siri å ligge som et slakt innendørs!).

IMG_2734.jpg

Supersupersøt bamsevalp de første ukene, rund og lodden. Hun slapp nok unna med litt ekstra, men ellers har jeg fått høre fra flere at jeg var litt streng. Det er kanskje en bra ting? Nå er hun hvertfall flink til å høre etter, hun gidder ikke pushe i evigheter om jeg f. eks sier at nå skal skoene stå i fred på hylla.

IMG_4935.jpg

IMG_4980.jpg

IMG_4983.jpg

IMG_4856.jpg

IMG_4878.jpg

IMG_4925.jpg

IMG_4817.jpg

IMG_4724.jpg

IMG_4731.jpg

IMG_4742.jpg

IMG_4707.jpg

IMG_4713.jpg

IMG_4719.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :blink:

Jeg vet faktisk ikke hvor høy hun er, hun er definitivt lavere enn Kokos som er 53. Så hvis jeg skal tippe, så er hun under 50. Pelsen får henne til å se litt høyere ut!

Blitt litt lite bilder av Mona i det siste, hun går stort sett tur med Siri alene. Og da er det ikke så ofte jeg tar med kameraet i skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Irske ulvehunder har vel verdensrekorden i snill,vennlig,tålmodig og nesten null i bitt på noe som helst...... Ta med kameraet ut a...koser meg med alle glimt av de store og praktfulle :blink: Og når man snakker om blikk...Du ser dyret som jakter med øynene særlig når de kommer til et åpent område... misunnlig,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...