Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri


Mirai

Recommended Posts

Det er så morsomt å se filmer av Siri for jeg får like mye flashback hver eneste gang! :devil: My jaktet også på støv og slike ting som havnet oppi vannskåla... Stikker hele nesa nedi og blåser luft igjennom nesa mens den er under vann så boblene står :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 371
  • Created
  • Siste svar

Kan jo oppdatere litt her, selv om jeg ikke har evigheter med bilder å sette inn!

Nå er Siri 15 3 måneder og to uker gammel, og ser stadig mer ut som en feilproposjonert liten blandingssak ;) Beina blir bare lenger og lenger! Men søt er'a lell ;)

DSCI0005-1.jpg

Vi er igang med lydigheten, og det vi holder mest på med for tiden er dekk under marsj. Hun tok poenget veldig fort! Så istedet for å sette seg når hun "tigger" om noe (f. eks når vi lager mat på kjøkkenet), smeller hun ned i dekk. Herlig :)

Så "trener" vi en del på leking, og hun har blitt veldig flink på drakamp samt å komme tilbake med leker dersom jeg kaster dem (så leker vi, og jeg kaster ut på nytt).

Jeg vet at Mona bor her også, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at hun ikke får leke med alle hunder hun ser. Mitt ønsker er for henne at hun skal kunne se andre hunder uten å automatisk haste bort for å leke og overfalle.

Mennesker er hun glad i, den lille halen går som en propell og hun hopper som en liten mongis.

Hvis jeg får Halvdelen til å hjelpe meg, så kan jeg kanskje få filmet litt dekk-trening snart. Det regner så lite å finne på :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi en tur i Hamar igjen, bare Siri og meg denne gangen. I går hilste vi på et lite barn under to år, og det gikk kjempefint.

Ellers trener vi fremdeles, prøver å starte litt med bli-øvelser også. Det er visstnok mye vanskeligere enn dekk under marsj :)

Her er noen få bilder fra i går:

IMG_3926.jpg

Begynt å få litt mindre valpepels på ryggen

IMG_3925.jpg

Venstre øyet holder seg med stort sett samme mengde brunt

hode.jpg

Ørene begynner å se fine ut også, uten teip :)

IMG_3916.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært på badetur!

Først var Siri skeptisk til vannet, men da vi vasset utti og Mona også gikk fra henne, spratt hun etter! Svømte fler ganger frivillig, kjempebra. Det gjorde hun i går også, men da var det litt mer langgrunt. Idag måtte hun fra kanten og rett over i svømming.

Eneste som var litt skummelt var at Mona uheldigvis kom i fare for å nesten-drukne Siri. Jeg svømmer litt bakover og Siri er forran Mona. Pluselig kommer giant paw ut av intet og drar Siri under! Jeg roper "hvor ble hun av??!" mens Mona river av meg bikinien. Så heldigvis kommer Siri fort opp igjen da, og plasker mot land.

15 min senere hoppa hun utti vannet igjen selv, så det gikk greit :lol: Bare utrolig ekkelt der og da.

IMG_4019.jpg

Følger etter Mona hvor enn hun går

IMG_4021.jpg

Litt dårlige bilder, men man ser jo hva som foregår

IMG_4022.jpg

IMG_4033.jpg

Mmmm sola

IMG_4035.jpg

IMG_4027.jpg

Bader med Marius

IMG_4030.jpg

IMG_4031.jpg

Kanskje ikke maks fornøyd, Mona er litt mer avslappet

IMG_4026.jpg

IMG_4017.jpg

Fant dritkul pose

IMG_4052.jpg

IMG_4051.jpg

IMG_4048.jpg

25.jpg

No comment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...