Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny runde med Töddel


Mari

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar
Guest Snusmumrikk

Lykke til i morgen! Jeg må desverre si jeg er enig med dem som har sakt at summen av alle "småtingene" gjør at det høres ut som han har det vondt nå.

Men, uansett hva du får vite i morgen så må du ikke ha dårlig samvittighet for at du prøver å gjøre det beste for han. Uansett om avgjørelsen blir å la han gjennomgå enda flere behandlinger eller å si at det er nok, så gjør du så godt du kan. Det er ikke alt man kan styre over. Holder det som er av fingre kryssa for dere i morra :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er så trist å lese... :ahappy: Som andre har sagt; mye av det du lister opp er indikasjoner på smerte. Selvfølgelig kan det være andre ting, men summen av symptomer tyder jo mer på smerte.

Lykke til i morgen, jeg skal tenke på dere! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tvi tvi. Så vanskelig det må være. Man vet at hunden ikke kan fortsette å ha det sånn for det er ikke tilstrekkelig livskvalitet. På den annen side har du og Töddel vært gjennom så mye nå at man tenker - kanskje det bare er en liten bit igjen og så blir han helt bra og så kan dere nyte livet som dere fortjener så inderlig..

Sitter her og håper på gode nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vondt, han blir aldri frisk, og han kommer bare til å bli verre og verre. Det er ingen tvil om det ovenstående.

Timen er bestilt og jeg håper så inderlig at jeg gjør det riktige. Det føles som det har gått så fort, selv om det egentlig ikke har gjort det når jeg tenker godt etter.

Vær så snill ikke kom med forslag om hva jeg kan prøve, og som kanskje kan komme til å kjøpe ham litt tid. Jeg kjenner hunden bedre enn noen, og jeg føler det er urettferdig ovenfor både han og meg. Den ekstra tiden ville kun vært for min egen skyld, og jeg takler ikke tanken på muligheten av å se han forfalle mer. Å få forslag gjør det bare vondt verre, og jeg kommer til å føle meg som den mest kyniske i verden og at det virker som jeg ikke er glad i ham. Ingenting er lengre fra sannheten. Jeg vet ikke om det gir noen mening, men det er nå en gang sånn.

Det er en mørk mørk dag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timen er bestilt og jeg håper så inderlig at jeg gjør det riktige.

Det er en mørk mørk dag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette.

Det er da ingen tvil om at du gjør det riktige overfor Töddel vel? Han kommer å ha det så flott på Regnbuebroen mens han venter på deg. Han kommer kunne herje og hoppe og være så mye "Töddel" han bare vil uten smerter eller ubehag av noe slag, så for han er det bra - hadde du vært der så hadde du smilt fra øre til øre og frydet deg! Men du kommer ikke å være der så for deg er det nok langt verre, men er man glad i hunden sin så er det jo slikt man gjør for dem.

Men det var nå veldig veldig leit, min dypeste medfølelse - vi er mange som har gått den veien tidligere og mange av oss skal få gå den flere ganger til også.. Definitivt skyggesiden med å ha disse 4-beinte.. det er en enorm pris å betale ved veiens ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vondt, han blir aldri frisk, og han kommer bare til å bli verre og verre. Det er ingen tvil om det ovenstående.

Timen er bestilt og jeg håper så inderlig at jeg gjør det riktige. Det føles som det har gått så fort, selv om det egentlig ikke har gjort det når jeg tenker godt etter.

Du gjør det ENESTE riktige. For Töddel og for deg.

Det er en mørk mørk dag. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette.

Men det gjør du.

Klem,

"Lotta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...