Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny runde med Töddel


Mari

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Takk for all bekreftelse på at jeg har tatt riktig avgjørelse. Sonenbrukerne er fine. Det varmer noe innmari, selv om det ikke direkte gjør det enklere. Jeg føler liksom at jeg må rettferdiggjøre den, og det er godt å høre at det ikke er nødvendig.

f@enf@enf@en. Jeg føler meg så forbanna masktesløs. Og så uendelig trist.

Klarer ikke helt å slutte å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråt ferdig du Mari, jeg gråter nesten jeg også. Etterpå blir det litt lettere vet du, og litt etter litt blir det vonde erstattet av gode minner. Dette er den store ulempen med å være så glad i hunder, men tenk på alt det gir oss av glede resten av tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all bekreftelse på at jeg har tatt riktig avgjørelse. Sonenbrukerne er fine. Det varmer noe innmari, selv om det ikke direkte gjør det enklere. Jeg føler liksom at jeg må rettferdiggjøre den, og det er godt å høre at det ikke er nødvendig.

Du behøver ikke å rettferdiggjøre noenting for omgivelsene dine, så lenge du vet det er riktig selv. Og det gjør du - ellers hadde du aldri tatt en slik beslutning.

f@enf@enf@en. Jeg føler meg så forbanna masktesløs. Og så uendelig trist.

Klarer ikke helt å slutte å grine.

Du er maktesløs, Mari - som vi alle er i kampen mot Murphys lov og døden, og for rettferdighet og liv og lykke og sånt...

Og du behøver ikke å slutte å grine. Gråt gjør deg godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom mye av det samme...

Og ja; du KAN prøve en ting til... og en ting til... og enda en ting til... alt utfra en ren egoistisk tankegang fordi du ikke orker å ta den grusomme beslutningen. Dersom du klarer å sette dine egne ønsker og behov til side, og sette Tøddels velbefinnende først... da må du gå gjennom "*******" selv, for at Tøddel skal få slippe det.

En tøff beslutning! Tommelen opp for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all bekreftelse på at jeg har tatt riktig avgjørelse. Sonenbrukerne er fine. Det varmer noe innmari, selv om det ikke direkte gjør det enklere. Jeg føler liksom at jeg må rettferdiggjøre den, og det er godt å høre at det ikke er nødvendig.

f@enf@enf@en. Jeg føler meg så forbanna masktesløs. Og så uendelig trist.

Klarer ikke helt å slutte å grine.

Jeg sitter på jobb og strever litt for å holde tårene unna. Dette er skikkelig ufortjent, men vit at du gjør det beste for gutten din *klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da, så urettferdig verden skal være :) Enkelte får "alt" gang på gang og så fryktelig ufortjent...

Selvfølgelig gjør du det eneste riktige, hvor uendelig vondt det enn må gjøre.

*masse trøsteklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tørker tårer så jeg ser hva jeg skriver*

Huff Mari, det var ikke sånn det skulle ende... Skjønner deg så godt og henger meg på de andre, du gjør det eneste riktige. Kos deg med han den siste tiden, og ta vare på deg selv, prøve ihvertfall! Og ja, bare gråt

*Holdeskikkeligrundt-bamseklem* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var uendelig trist lesing Mari! Jeg har likom blitt kjent med Töddel her på sonen gjennom det du har skrevet. Og det kjennes blodig urettferdig at du skal få slag på slag i ansiktet :wub:

Du gjør det som er rett - tvil aldri på det.

masse trøsteklemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...