Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du homofil/bifil/hetrofil?

PsychoLynx

Homofil/hetrofil/bifil??  

190 stemmer

1. 1. Er du homofil, hetro eller bi??

• Homofil/lesbisk
      5
    • Bifil
      17
    • hetro
      161
    • Vet ikke/usikker
      7

Recommended Posts

Skrevet

Dette er en helt uhøytidlig poll her på sonen, hvor jeg bare er nysgjerrig om hvem som egentlig er her på sonen ; )

Her kan du stemme anonymt, eller utdype om du vil det. Eller bare la være om du heller vil det :)

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er nok veldig straight, men har flere i familien som er lesbiske. Bare koselig det:)

Skrevet
Gratulerer! ;)

Tusen tusen takk :)

Traff ei jeg falt for,og da var det gjort..

Jeg ga rett & slett f***...og folk for ta meg som jeg er ^^ :)

Skrevet

Jeg har stemt, og jeg har alltid vært, er, og kommer nok alltid til å forbli hetero.

Sjøl om mannfolk kan være noe herk, ser jeg ikke for meg at det kan være stort bedre å være sammen med en person av samme kjønn. Ikke har jeg dragning mot damer heller..

MEN...i mine svarteste stunder med menn, så har jeg dog sagt at i mitt neste liv skal jeg bli lesbisk.. ..eller enda bedre, bifil, for da har man mye mer å velge mellom.. :)

Jeg har venner som er homofile, og for meg spiller det ingen rolle hvilken seksuell legning folk har.

Det er personligheten til et menneske som teller, ikke hvem de går til sengs med.

Takk og lov, så er homofile og lesbiske nå blitt mer og mer aksepterte i vårt samfunn, og det er ikke uvanlig at to av samme kjønn er sammen, og bor sammen.

Det er flott at folk tør å stå fram som den de er, uten at de blir uglesett av den gunn.

hehe ja. jeg sitter å lurer på om det er mer jeg lurer på også :P

Du kan jo i samme slengen spørre folk om hvor mange seksualpartnere de har hatt...fordelt på damer og menn.. ;)

Det er mye mer å lure på innenfor dette emnet også...debutalderen for eksempel..

For ikke å snakke om debuten...hvordan var den..?

Kanskje vi kan starte en tråd ala "Mitt første kyss"...bare dra den litt lengre.. :)

Edit: ..men den er bare for de over 18 år.. :blush:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det SÅ lett for dem å bytte ut en kjøper da? Som de forhåpentligvis har hatt et par møter med, snakket med og "godkjent"?   De kan faktisk heller ikke bare trekke kjøpet der og da, isåfall kan du anmelde dem for svindel. I motsetning til en del andre lovbrudd i "hundebransjen" mistenker jeg at det også vil bli tatt mer på alvor siden det er et økonomisk lovbrudd og ikke dyrevelferdsmessig.
    • Beklager først innlegg, trolig en hang up. Ja vet det er avtalebrudd, men oppdrettere har mye makt. Har selv vært ute for det selv. Og kjøpte valp derfra. Prisen sto der, og jeg bare nevnte at det var en høyere pris en retrieverklubben hadde. Fikk da beskjed om at ho hadde masse på venteliste så jeg fikk betale eller miste valpen... 
    • Har ikke vært borti det selv personlig, men har hørt om andre som har det; og som da har betalt 'ekstra'. Dette har vært blandingsrase i tillegg.   Men som Simira skriver, avtalebrudd ja.
    • Det er avtalebrudd. Jeg har aldri hørt om eller vært borti det, men hvis de har annonsert en "vare" til en pris så er de forpliktet til den prisen hvis de har inngått en avtale med kjøper uten at noe annet er nevnt.  Hvis de FØR avtale om kjøp sier at annonsen bare er veiledende og valpen koster så mye mer så er det noe annet.  Jeg ville uansett tenkt meg grundig om før jeg evt. kjøpte av en slik oppdretter.
    • Jeg har opplevd det selv, nær familie har opplevd det, og mange jeg kjenner.    De er interessert i et kull, setter seg på valpeliste, blir godkjent som valpekjøpere, møter oppdretter. Oppdretter kyder av kjøper,og forteller at det er akkurat slike kjøpere hen er ute etter, og er veldig nøye med hvem hen selger til. Så skal valpen hentes, penger overleveres- og da har prisen vært en annen en det som sto i annonsen.  Oppdretters unnskyldninger er: Det er veldig gode valper Alle andre tar de prisene Raseannonsen er bare veiledende De har så mange på liste at de velger de som betaler mest   Og hvis en setter spørsmåltegn med det så: Ja hvis du ikke gidder å betale så mye så har jeg mange andre i kø Disse linjene selges ikke til hvilken som helst pris har du  et problem med det så er du ikke rett kjøper..   Har dere vært borti dette? 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...