Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du homofil/bifil/hetrofil?

PsychoLynx

Homofil/hetrofil/bifil??  

190 stemmer

1. 1. Er du homofil, hetro eller bi??

• Homofil/lesbisk
      5
    • Bifil
      17
    • hetro
      161
    • Vet ikke/usikker
      7

Recommended Posts

Skrevet

Dette er en helt uhøytidlig poll her på sonen, hvor jeg bare er nysgjerrig om hvem som egentlig er her på sonen ; )

Her kan du stemme anonymt, eller utdype om du vil det. Eller bare la være om du heller vil det :)

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er nok veldig straight, men har flere i familien som er lesbiske. Bare koselig det:)

Skrevet
Gratulerer! ;)

Tusen tusen takk :)

Traff ei jeg falt for,og da var det gjort..

Jeg ga rett & slett f***...og folk for ta meg som jeg er ^^ :)

Skrevet

Jeg har stemt, og jeg har alltid vært, er, og kommer nok alltid til å forbli hetero.

Sjøl om mannfolk kan være noe herk, ser jeg ikke for meg at det kan være stort bedre å være sammen med en person av samme kjønn. Ikke har jeg dragning mot damer heller..

MEN...i mine svarteste stunder med menn, så har jeg dog sagt at i mitt neste liv skal jeg bli lesbisk.. ..eller enda bedre, bifil, for da har man mye mer å velge mellom.. :)

Jeg har venner som er homofile, og for meg spiller det ingen rolle hvilken seksuell legning folk har.

Det er personligheten til et menneske som teller, ikke hvem de går til sengs med.

Takk og lov, så er homofile og lesbiske nå blitt mer og mer aksepterte i vårt samfunn, og det er ikke uvanlig at to av samme kjønn er sammen, og bor sammen.

Det er flott at folk tør å stå fram som den de er, uten at de blir uglesett av den gunn.

hehe ja. jeg sitter å lurer på om det er mer jeg lurer på også :P

Du kan jo i samme slengen spørre folk om hvor mange seksualpartnere de har hatt...fordelt på damer og menn.. ;)

Det er mye mer å lure på innenfor dette emnet også...debutalderen for eksempel..

For ikke å snakke om debuten...hvordan var den..?

Kanskje vi kan starte en tråd ala "Mitt første kyss"...bare dra den litt lengre.. :)

Edit: ..men den er bare for de over 18 år.. :blush:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ikke snakk om en av rasene som er overrepresentert. Det er ingen gentest eller test utenom individuel allergi testing for dette. Som sagt har ingen av besteforeldrene, søsknene og ingen av foreldrene det. Så for meg er det vanskelig å si om det er arvelig eller ikke. Derfor er det vanskelig å si at jeg burde ha vist at hunden ville utvikle denne sykdommen. Takk for tipset, jeg skal kontakte dem for råd.
    • Jeg kjenner ikke sykdommen nok til å vite, men om den er arvelig så kommer det jo an på om det er noe man burde visst om eller testet for. Jeg vil anbefale deg å kontakte NKK om dette, de har advokater med kunnskap om kjøp og salg av hund og konflikter rundt det.  Hundehelse.no sier: "Tilstanden er arvelig. Raser som er predisponert er Shar-Pei, Labrador retriver, Golden retriver, Dalmatiner, Boxer, Boston terrier, Fox terrier, Skotsk terrier, West Highland White terrier, Lhasa Apso og Shih Tzu. Tilstanden oppdages som regel når hunden er mellom 6 måneder og 3 år gammel."  
    • Hei! Jeg trenger råd angående en situasjon jeg befinner meg i nå. Jeg solgte en hund (1 år gammel) for 2,5 år siden. Hunden ble sjekket av veterinær før flytting. Jeg mottok nå en melding om at eieren har avlivet hunden på grunn av alvorlig atopisk dermatitt. De krever pengene tilbake for hunden, som ble solgt for 7000 kr. Problemet jeg har med dette er at hunden først begynte å utvikle symptomer 1,5 år etter at den forlot meg, ifølge veterinærjournalene, og verken foreldrene eller søsknene er berørt. Uten noen bevis i det hele tatt har veterinæren skrevet i alle journalene at den er "arvelig". Hva ville du gjort i denne situasjonen? Selv om jeg ikke er imot å refundere dem, synes jeg det faller inn under den generelle risikoen ved å eie et dyr. De kontaktet meg ikke på noe tidspunkt da hunden fikk symptomer for å tilby meg å kjøpe den tilbake.
    • Jeg håper jo at folk som velger å ta med hundene sine på Oslo Dog Show har trygge hunder som takler omgivelsene der. Hvis du er ute etter å vite mer om rasen så anbefaler jeg å kontakte raseklubben eller oppdrettere av rasen.
    • Chodsky Pes virka så rolige på Oslo Dog Show.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...