Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du homofil/bifil/hetrofil?

PsychoLynx

Homofil/hetrofil/bifil??  

190 stemmer

1. 1. Er du homofil, hetro eller bi??

• Homofil/lesbisk
      5
    • Bifil
      17
    • hetro
      161
    • Vet ikke/usikker
      7

Recommended Posts

Skrevet

Dette er en helt uhøytidlig poll her på sonen, hvor jeg bare er nysgjerrig om hvem som egentlig er her på sonen ; )

Her kan du stemme anonymt, eller utdype om du vil det. Eller bare la være om du heller vil det :)

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er nok veldig straight, men har flere i familien som er lesbiske. Bare koselig det:)

Skrevet
Gratulerer! ;)

Tusen tusen takk :)

Traff ei jeg falt for,og da var det gjort..

Jeg ga rett & slett f***...og folk for ta meg som jeg er ^^ :)

Skrevet

Jeg har stemt, og jeg har alltid vært, er, og kommer nok alltid til å forbli hetero.

Sjøl om mannfolk kan være noe herk, ser jeg ikke for meg at det kan være stort bedre å være sammen med en person av samme kjønn. Ikke har jeg dragning mot damer heller..

MEN...i mine svarteste stunder med menn, så har jeg dog sagt at i mitt neste liv skal jeg bli lesbisk.. ..eller enda bedre, bifil, for da har man mye mer å velge mellom.. :)

Jeg har venner som er homofile, og for meg spiller det ingen rolle hvilken seksuell legning folk har.

Det er personligheten til et menneske som teller, ikke hvem de går til sengs med.

Takk og lov, så er homofile og lesbiske nå blitt mer og mer aksepterte i vårt samfunn, og det er ikke uvanlig at to av samme kjønn er sammen, og bor sammen.

Det er flott at folk tør å stå fram som den de er, uten at de blir uglesett av den gunn.

hehe ja. jeg sitter å lurer på om det er mer jeg lurer på også :P

Du kan jo i samme slengen spørre folk om hvor mange seksualpartnere de har hatt...fordelt på damer og menn.. ;)

Det er mye mer å lure på innenfor dette emnet også...debutalderen for eksempel..

For ikke å snakke om debuten...hvordan var den..?

Kanskje vi kan starte en tråd ala "Mitt første kyss"...bare dra den litt lengre.. :)

Edit: ..men den er bare for de over 18 år.. :blush:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...