Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du homofil/bifil/hetrofil?


PsychoLynx

Homofil/hetrofil/bifil??  

190 stemmer

  1. 1. Er du homofil, hetro eller bi??

    • Homofil/lesbisk
      5
    • Bifil
      17
    • hetro
      161
    • Vet ikke/usikker
      7


Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Jeg syns det er litt rart å skrive/lese *lesbiske er snille mennesker osv*.

Det er jo MENNESKER med en annen "ledning" -som jeg sa før :lol:

Det finnes onde og snille overalt, og jeg tror ikke homofile er generelt snillere enn de hetrofile. hehe.

Jeg er forlovet med en mann :blink:

Kliner ofte med venninnene mine på fest og slikt, men ser ikke på meg selv som bifil. Selv om det finnes mange pene damer der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt rart å skrive/lese *lesbiske er snille mennesker osv*.

Det er jo MENNESKER med en annen "ledning" -som jeg sa før :P

Det finnes onde og snille overalt, og jeg tror ikke homofile er generelt snillere enn de hetrofile. hehe.

Jeg er forlovet med en mann :lol:

Kliner ofte med venninnene mine på fest og slikt, men ser ikke på meg selv som bifil. Selv om det finnes mange pene damer der ute..

Legning kanskje? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å quote her..men vil bare si at når rettes en advarende pekefinger mot soniser som svarer på et enkelt spørsmål om hvilken seksuell legning de har, fordi det kan slå tilbake på dem om 10-15 år...så slår det meg at det faktisk er noen i det Herrens år 2008 som synes at det å stå fram som lesbisk/homofil eller bifil er noe man kan skamme seg over senere...

Hvofor det egentlig..? Klart det finnes unge mennesker som eksperimenterer i ungdommen, og som kanskje ikke finner sin egentlige seksuelle legning før de er blitt voksne.. Men hvorfor i all verden skulle de skamme seg over "prøve-ut-perioden" sin..?

Er det en skam å være homofil/lesbisk og bifil..? Må si at jeg reagerer mer på folk som har homofobi enn på de som er homofile.. Jeg synes det første er mer unormalt...sjøl om jeg er 100 % hetero.

Voksne som har funnet sin seksuelle legning og er trygg på den, skal vi akseptere uansett om den er homofil/lesbisk, bifil eller hetero.

Jeg har reagert mye mer på enkelte personlige betroelser i "Akkurat nå", enn på svarene som har kommet i denne frivillige, uhøytidelige "undersøkelsen".

Kanskje det er noen her som har trodd at de er de eneste her som ikke er hetero, men som plutselig finner ut at "jøss...vi er da flere her med samme legning.." Det må da vel være bra å finne noen "likesinnede" her, utenom hundeinteressen også...så kan man være mere åpen rundt det..

Som før sagt så spiller det ingen trill for meg hvilken seksuell legning folk har, så lenge de oppfører seg ordentlig og er trivelige mennesker. Personligheten betyr alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å "oppklare" bifil. Ser det er mange her som skriver at de er hetro men kan kline med andre jenter og syns jenter er pene å se på og noen betrakter seg som bifil.

Er man bifil så kan man ha forhold til det samme kjønn, eller det motsatte kjønn. Vil man bare være sammen med det motsatte kjønn men kan godt ha sex med det samme kjønn så er man bisexuel og har ikke noe med legning å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å "oppklare" bifil. Ser det er mange her som skriver at de er hetro men kan kline med andre jenter og syns jenter er pene å se på og noen betrakter seg som bifil.

Er man bifil så kan man ha forhold til det samme kjønn, eller det motsatte kjønn. Vil man bare være sammen med det motsatte kjønn men kan godt ha sex med det samme kjønn så er man bisexuel og har ikke noe med legning å gjøre.

Så sant som det er sagt. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å "oppklare" bifil. Ser det er mange her som skriver at de er hetro men kan kline med andre jenter og syns jenter er pene å se på og noen betrakter seg som bifil.

Er man bifil så kan man ha forhold til det samme kjønn, eller det motsatte kjønn. Vil man bare være sammen med det motsatte kjønn men kan godt ha sex med det samme kjønn så er man bisexuel og har ikke noe med legning å gjøre.

Og der fikk jeg svar på det jeg hadde tenkt å spørre om idag :blink: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har nok mistet haken ned på gulvet da ja tenker jeg,men har du opplevd en mann som sier nei takk til to jenter da?

:blink::P:P

Vet du, det er endel menn som faktisk ikke kunne tenke seg å ha to damer, har flere kompiser som har sagt nei takk når de har fått tilbudet (nei de er ikke homser :P ) men de syns det er vanskelig nok å tilfredstille en dame. Som han ene sa, jeg er utslitt etter å hatt sex med en, tenk deg hvor sliten jeg hadde vært med to da...! :lol:

Legning kanskje? :P

Fniste godt av den jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naaaah, skeptisk nå Maria! Kom ut av skapet min venn! jeg vet du sitter der å titter! :angry:

Bah.. nå blei jeg litt skeptisk, gitt.. Hehe. Neida. Jeg er nok ikke det.

Det jeg tenker når jeg skriver at homofile og bifile er like hyggelige som alle andre, er at mange, ja, det har jeg selv opplevd hundrevis av ganger, fortsatt har holdninger som uttrykker at de tror det motsatte. Og jeg vet at det ikke er tilfellet. På skolen min er det et veldig godt miljø forøvrig, og det er mange som har stått fram som homofile, spesielt mange jenter. Det er jo super at de kan gjøre det uten å føle at det blir for vanskelig for dem. Jeg er så glad jeg går på freakeskolen (som den kalles i nærområdet) Lillestrøm. Det er rom for alle, enten man er slik eller slik.. :lol: Det gjelder ikke bare legning, men også klesstil, musikksmak osv. Selv har jeg fått så utrolig mye bedre selvtillitt etter å ha begynt der. Dessuten har jeg selv blitt mye mer aksepterende og mindre dømmende enn før. det gjelder å bli kjent med det ukjente for å få en forståelse av det. Og når det gjelder forståelse for homofile/bifile har jeg vel egentlig funnet ut at det ikke er så mye å forstå :P Selv om det finnes unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...