Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du homofil/bifil/hetrofil?


PsychoLynx

Homofil/hetrofil/bifil??  

190 stemmer

  1. 1. Er du homofil, hetro eller bi??

    • Homofil/lesbisk
      5
    • Bifil
      17
    • hetro
      161
    • Vet ikke/usikker
      7


Recommended Posts

Kvinnekroppen er desidert finest å se på :-)

Man kan jo tenne på det samme kjønn uten å være homofil. eller bifil. Heter det ikke da at man er biseksuell? Men om man forelseker seg i begge kjønn så er man bifil? Hmmm, jammen ikke greit med alle disse begrepene :)

Er hetrofil, for jeg har ikke forelsket meg i noen jente ennå.... Selv om det er mange fine der ute. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar
Gamle menn?? Neinei! Been there, done that, NOT doing it again! Unge hotte menn uten rynker og hengemage er tingen! Jepp jepp! :)

ikke SÅ gammel heller da ;) vi som enda er 18 synes 30-40 er gammelt nok :D

men nå begynner jeg selv å bli eldre og eldre da ;) nesten litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnekroppen er desidert finest å se på :-)

Man kan jo tenne på det samme kjønn uten å være homofil. eller bifil. Heter det ikke da at man er biseksuell? Men om man forelseker seg i begge kjønn så er man bifil? Hmmm, jammen ikke greit med alle disse begrepene :wub:

Er hetrofil, for jeg har ikke forelsket meg i noen jente ennå.... Selv om det er mange fine der ute. :wub:

Jo jeg mener også det at hvis man tenner på begge kjønn så er man biseksuell, men forelsker man seg så er man bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke SÅ gammel heller da :o vi som enda er 18 synes 30-40 er gammelt nok :)

men nå begynner jeg selv å bli eldre og eldre da :D nesten litt kjipt.

Åh, det gråe håret, rynkene og hengeting både her og der har absolutt begynt å oppstå i den alderen.... Æsj æsj æsj asså! :wub: Dessuten vettu så begynner de å bli seriøse og gørre (og, even worse, forventer at JEG skal være seriøs... :wub: ) og så er de beste opptatte. Og du finner ikke en eneste kjekk og tilgjengelig fyr i den alderen som IKKE akkurat har kommet ut at minst ett seriøst forhold og som har en skokk med småunger hengende i hælene sine. Disse ser da skikkelig suuurt på deg og klamrer seg klissete til sin elskede pappa som altså IKKE skal få lov til å få ny kjærste! Og skulle de mot all formodning ikke ha disse små syltetøyfingrene hengende over hele kroppen så er han med STOR sannsynlighet ekstremt sær eller på annen måte absolutt ingenting å samle på...

Hva? Kritisk og negativ?? Meeee???? :shocked:

:lol:

Edit: ah, I forgot.... Denne ideen dere har om at "modne menn er erfarne og vet hvordan de skal tilfredstille en kvinne"... Uhuh... not right! Har de ikke lært det før fylte 25 så har de ikke evnen... zårri ass! Eneste positive er kanskje at de ikke er fullt så plaget med for tidlig youknowwhat... Men så greier de bare en gang også, og formen...? Som sagt dalende etter fyllte 30... Så sprm er om du vil ha en overivrig dude som ikke enda har lært hva man ikke gjør og som du kan lure til hva som helst (Jooooda, kjære! Det der er HELT vanlig, alle gjør sånn!), og gjerne flere ganger også, eller om du vil ha en vel innkjørt slask som etter 20 kjedelige minutter klapser deg vennskapelig på rumpa og sover før han treffer puta....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg har hørt at gutter er på topp (seksuelt vel å merke) når de er 17. Kvinner er på topp (igjen; seksuelt) når de er 50.

Syns jeg ser det for meg.. :icon_confused:

17??? Kanskje da de kan kjøre på flest ganger i løpet av døgnet, men hallo da.. Erfaring teller mer assa... Nei takk, gi meg en erfaren mann som vet hva han driver med! :icon_redface: Og jadda, jeg liker eldre menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Denne ideen dere har om at "modne menn er erfarne og vet hvordan de skal tilfredstille en kvinne"... Uhuh... not right! Har de ikke lært det før fylte 25 så har de ikke evnen... zårri ass! Eneste positive er kanskje at de ikke er fullt så plaget med for tidlig youknowwhat... Men så greier de bare en gang også, og formen...? Som sagt dalende etter fyllte 30... Så sprm er om du vil ha en overivrig dude som ikke enda har lært hva man ikke gjør og som du kan lure til hva som helst (Jooooda, kjære! Det der er HELT vanlig, alle gjør sånn!), og gjerne flere ganger også, eller om du vil ha en vel innkjørt slask som etter 20 kjedelige minutter klapser deg vennskapelig på rumpa og sover før han treffer puta....?

Haha, jeg dør :icon_confused: Så sant så sant :icon_redface: De må med andre ord hankes inn i tidlig alder, og trenes opp før de blir gamle og utslitte? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg dør :ahappy: Så sant så sant :D De må med andre ord hankes inn i tidlig alder, og trenes opp før de blir gamle og utslitte? :icon_redface:

Japp, det tror jeg absolutt må være moralen her! Plukk dem helst mens de er litt halvgrønne og lær dem opp selv! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er nok hetero, men hadde en periode som biseksuell. Eller, ikke det heller egentlig. Jeg vet ikke helt hva jeg var. Jeg ville bare at noen skulle like meg, samma om det var gutter eller jenter, litt sånn dårlig selvtillits- og 'jeg-vil-være-elsket'-periode.

Jeg tenner egentlig ikke på utseendet på hverken gutter eller jenter, jeg tenner på attitude og sjarm. Sånne herlige bad-ass-gutter med glimt i øyet som du VET at det ALDRI kommer til å bli noe seriøst med, men du håper så INDERLIG, fordi han er så skjønn, og får deg til å le, og til å bli sint, og til å være superhappy i en uke, og gråte i en mnd - den typen der. Selvf. har utseende noe å si for førsteinntrykket, men det er ikke nødvendigvis det folk ser på som 'penest' jeg ser på som best utseende. Har noe med gangen og holdningen og hårklippen og øynene og alt. :icon_confused:

Og møter jeg en sånn dame, så kan det nok rykke til i 'hjerterota'.(vet ikke om det er der det rykker når man blir kjempebetatt jeg?) Men har ikke møtt en sånn dame ennå, og iallefall ikke en som har lagt merke til meg. Så er det nok også noe med at jeg er sjenert generelt overfor jenter jeg ikke kjenner, fordi jeg synes de er fryktelig vanskelige å prate med hvis jeg ikke vet om noe felles interesser...(her inne er det jo greit, er bare å nevne 'hund' eller 'tur'!) Hadde jeg møtt den rette jenta, og blitt skikkelig kjent med henne, og visst at hun var lesbisk eller bifil, så kan det hende jeg kanskje hadde finni noe i meg, at noe hadde løsna. Jeg vet ikke. Det kjennes sånn ut når jeg skriver om det?

Ellers så har jo også jeg blitt tatt for å være traktorlesbe og sånn, da jeg har hatt hanekam, vært helt barbert på hodet, og har hatt generelt kort hår i 2 år nå, siden jeg klippa det helt kort på sidene med hanekam en oktoberkveld jeg følte for det - da hadde jeg egentlig hårlengde ned på skulderbladene. Tok det med saks, og ble kjempefornøyd. :ahappy: Har ikke blitt langt siden. Fått mye kommentarer om det, men utrolig nok så er det ganske mange gutter som liker det! :icon_redface:

Og, ang det med at alle gutter vil ha to damer på en gang, det er så feil som det kan få blitt. Jeg har møtt 3 som var seriøst interessert i det, resten trakk seg når det kom til stykket, det ble litt for mye, og de var redde for å gi den ene mer oppmerksomhet enn den andre, eller de visste ikke helt hva de skulle gjøre. :D

Og, ang alder på mennene, så synes jeg de er best mellom 19-24. Da er det mere morro, utprøving, tull og tøys, men, om man skal ha det skikkelig gøy må man over 21, for da er de såpass voksne at de er åpne for å lære, og ikke blir fornærma/skuffa om man prøver å lære dem hva som er bra, og hva som ikke er såå bra. De under 21 er ofte veldig bestemte på at det og det og det er kjempebra, og hvis det ikke funker, så blir de enten sure, fordi vi ikke liker det andre jenter liker, eller så blir de litt sånn lei seg på en måte og føler at de ikke er bra nok. :( Er min erfaring da, så langt i livet.

Over 25, så synes jeg de blir så seriøse, de skal ha så kjempekjempeseriøse forhold og forrige dama var de sammen med i 4 år og bodde med i 3 eller noe sånt. Det er så vanskelig å leve opp til. (ja, jeg har litt vanskelig for å binde meg, lengste forholdet mitt hittil varte 6 mnd).

Og, når alt det der er sagt, så må jeg si at jeg er veldig veldig fornøyd med kjæresten min, som er 23, liker hunder, løper mye, går på ski, står slalåm, lange fjellturer og jaktturer og alt mulig. I kjempegod form, ikke røyker han, går på skole nå, og har egentlig tatt over gården hjemme, men foreldrene driver den siden han tok videreutdanning. Og forrige kjæresten var han sammen med i 5 år og bodde med i 3 år..

Og jeg er kjempeskremt, for jeg liker ikke å løpe, og jeg har relativt dårlig kondis(jeg røyker jo!), jeg er ikke alt for glad i lange lange turer i fjellet og sånn(også pga knærne mine som ikke tåler alt for mye), jeg liker IKKE å gå på ski, etter overstimulering av min skigåingslyst i ung alder, og jakt er liksom greit nok, men.. Så egentlig skjønner jeg ikke hva han ser i meg. I det hele tatt. Og så liker jeg ham veldig godt. Men jeg er redd for at det skal føles feil når det blir mer seriøst. Jeg er egentlig veldig merkelig. Jeg finner vel ut av meg etterhvert, håper jeg.

(og ja, jeg har tenkt igjennom alt jeg har skrivi her, selv om det sikkert er mange som mener at de ikke trenger å vite dette om meg, så har jeg behov for å skrive det, for da kanskje jeg forstår det litt bedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: ah, I forgot.... Denne ideen dere har om at "modne menn er erfarne og vet hvordan de skal tilfredstille en kvinne"... Uhuh... not right! Har de ikke lært det før fylte 25 så har de ikke evnen... zårri ass! Eneste positive er kanskje at de ikke er fullt så plaget med for tidlig youknowwhat... Men så greier de bare en gang også, og formen...? Som sagt dalende etter fyllte 30... Så sprm er om du vil ha en overivrig dude som ikke enda har lært hva man ikke gjør og som du kan lure til hva som helst (Jooooda, kjære! Det der er HELT vanlig, alle gjør sånn!), og gjerne flere ganger også, eller om du vil ha en vel innkjørt slask som etter 20 kjedelige minutter klapser deg vennskapelig på rumpa og sover før han treffer puta....?

Haha, er det noen som lurer noen hos oss, så er det du som blir lurt av meg altså ;)

Hehe :P

*Klaps på rumpa* :D

P.S. Tror jeg skal ta meg en tur ut av skapet nå jeg ;)

HAHA ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle menn?? Neinei! Been there, done that, NOT doing it again! Unge hotte menn uten rynker og hengemage er tingen! Jepp jepp! ;)

Men det sies jo at menn er på topp når de er 30, kvinner er på topp når de er 45. Så ergo burde en mann være ideell som 15 år yngre! Mulig at som lærer i 30åra ville det være mildt sagt upassende (tror faktisk kollegene mine ville reagert om jeg hadde kjærste som var på samme alder som elevene mine...) så får holde meg til han ungsauen jeg allerede har ei stund... ;)

(iallefall til han bikker 30.... :D )

Hahaha, pass deg du!

Det går begge veier det der altså! (....Til du bikker 40...) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Det er jo ikke et spørsmål om hvorvidt det passer, men et spørsmål om hvor gjennomtenkt det er. Det er (som regel) stor forskjell på tankeprosessene bak en avgjørelse hos en på 25 (f.eks.) og en på 13/16... Det som virker som en god idé nå, vil kanskje vise seg å være en dårlig eller lite gjennomtenkt idé på et senere tidspunkt. Jeg regner med at de fleste har gjort ting de angrer på, og gjort eller sagt ting uten å tenke så nøye gjennom konsekvensene først... :drool:

For å være helt ærlig, så synes jeg nettopp svar som dette er med på å opprettholde fordommer og gjøre det vanskelig for unge mennesker å kunne stå fram som annerledes (for det er jo det man er) uten å måtte føle at det er noe skamfullt eller unormalt rundt det. Det er da vel ingen skam i å ha trodd at man har vært enten heterofil, bifil eller homofil i sine yngre dager, men senere funnet ut man ikke havnet på akkurat den hyllen etterhvert som man modnes og blir mer voksen, og mer vet hva man vil ha i en partner.

Jeg har (trodd jeg har) vært både heterofil, bifil, og nå som 26-åring vet jeg at jeg er lesbisk, men jeg ser da på ingen måte sett tilbake med skam på at jeg ikke helt visst hvilken fil jeg tilhørte tidligere. Ting tar tid, og det er i alle fall ingenting man skal skamme seg over eller være redd for å si samme hvilken alder man måtte være. Seksuell legning burde ikke være et tabu, og jeg ser virkelig ikke vitsen i å argumentere med at man kan angre senere i livet. Hvordan i all verden skal det kunne slå tilbake på deg? Da vil det vel si at det er noe galt i ha elsket en av samme kjønn, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, som ei venninne sa.. Hu vurderer muligheten for å være bi, hu er ikke helt sikker. Men, "hu liker mannfolk, men damer er finere å se på!". Og jeg må vel til dels si meg enig. :drool: Kanskje jeg egentlig sitter i et skap? :rolleyes:

Hm... damer er jo penere å se på enn menn som regel da :P Jeg er totalt hetero mener jeg selv hvertfall, klart jeg kan se at damer er pene osv... men tenner ikke på damer og kunne aldri tenkt meg å bodd sammen med ei... Må nok være mann da gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt rykter om at noen ikke er det :shocked: Men når sant skal sies, så kan det være en myte- fordi jeg har aldri kommet over en slik en selv!

....menn er fremdeles guttunger...

Aseksuelle tror jeg det er en gruppe som kaller seg ;)

Heterofil og absolutt IKKE aseksuell. Tanken på ikke å ha sex med noen noensinne igjen.... omg.. fatter ikke at noen kan ha det slik?

Jeg er sånn som vil ha en 10 år eldre mann som er skikkelig barsk og kan ta vare på meg i minus 10 kuldegrader på vidda i Finnmark, og som gjerne har en steintøff lydig bikkje :)

Mao er jeg orntli' heterofil :P

Eh, Monsen eller?

*klippet*

Men har også en mystisk greie på eldre menn, og har ikke helt funnet ut hvorfor?? Noen som skjønner den greia der? ;)

Som i å tiltrekke seg eller bli tiltrukket av? Eldre menn er sjeldent noe særlig.

Gamle menn?? Neinei! Been there, done that, NOT doing it again! Unge hotte menn uten rynker og hengemage er tingen! Jepp jepp! ;)

*klippet*

Eh.. ja, for ikke å snakke om den rynkete hengerumpen... hmm... yuck!

ikke SÅ gammel heller da :P vi som enda er 18 synes 30-40 er gammelt nok ;)

men nå begynner jeg selv å bli eldre og eldre da :) nesten litt kjipt.

Jeg synes 40 er foooooor mye jeg.. og eh.. tja, nå er jeg jo litt eldre enn deg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....menn er fremdeles guttunger...

Heterofil og absolutt IKKE aseksuell. Tanken på ikke å ha sex med noen noensinne igjen.... omg.. fatter ikke at noen kan ha det slik?

Eh, Monsen eller?

Som i å tiltrekke seg eller bli tiltrukket av? Eldre menn er sjeldent noe særlig.

Eh.. ja, for ikke å snakke om den rynkete hengerumpen... hmm... yuck!

Jeg synes 40 er foooooor mye jeg.. og eh.. tja, nå er jeg jo litt eldre enn deg da :)

Det fins jo de mannfolka som tar vare på kroppen sin da, selv etter fylte 40. Han på Møkkajobber på Discovery feks. Han har kropp som en 25-åring, selv om han er i midten/slutten av 40-åra. Hvite tenner har han og. Det er nok juks, men tar seg absolutt bra ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, Monsen eller?

Jeg synes 40 er foooooor mye jeg.. og eh.. tja, nå er jeg jo litt eldre enn deg da :)

Hadde ikke sagt nei til Monsen hvis jeg var langt uttpå vidda, faktisk :) Dog har han ikke HELT utseendet, men nevertheless. Det er noe med den kunnskapen og tryggheten de sitter på.

Jeg hadde en lærer på 30 når jeg gikk på ungdomsskolen. Han var ordentlig kunnskapsrik når det kom til skogen og tur etc, ordentlig velpleid kropp og alt. Jeg tror han bare ble idealet av mann i livet mitt, jeg ønsker meg noe som han ;)

Men samtidig ønsker jeg meg litt akademikermenn også.. Må ha litt matte/realfags kunnskap.

Og som allerede sagt; 40 varierer MYE... Noen ser ikke ut, mens andre er helt vilt tiltrekkende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så synes jeg nettopp svar som dette er med på å opprettholde fordommer og gjøre det vanskelig for unge mennesker å kunne stå fram som annerledes (for det er jo det man er) uten å måtte føle at det er noe skamfullt eller unormalt rundt det. Det er da vel ingen skam i å ha trodd at man har vært enten heterofil, bifil eller homofil i sine yngre dager, men senere funnet ut man ikke havnet på akkurat den hyllen etterhvert som man modnes og blir mer voksen, og mer vet hva man vil ha i en partner.

Jeg har (trodd jeg har) vært både heterofil, bifil, og nå som 26-åring vet jeg at jeg er lesbisk, men jeg ser da på ingen måte sett tilbake med skam på at jeg ikke helt visst hvilken fil jeg tilhørte tidligere. Ting tar tid, og det er i alle fall ingenting man skal skamme seg over eller være redd for å si samme hvilken alder man måtte være. Seksuell legning burde ikke være et tabu, og jeg ser virkelig ikke vitsen i å argumentere med at man kan angre senere i livet. Hvordan i all verden skal det kunne slå tilbake på deg? Da vil det vel si at det er noe galt i ha elsket en av samme kjønn, egentlig?

Jeg skal være enig i at den "advarselen"/kall-det-hva-du-vil kom i feil tråd/sammenheng, jeg mente mer at det kanskje ikke var så lurt å spytte det ut på et åpent forum, og at det kunne være lurt å tenke seg om en ekstra gang før man skriver noe (som helst, egentlig) på et forum. Personlig bryr det meg fint lite hvilken fil eller hvilke filer folk tilhører, og det er klart det er en prosess man må gjennom for å finne det ut. Det er ikke alle som ønsker å ha det skriftlig og på et åpent forum at de har eksperimentert o.l. etterhvert som de blir eldre og finner ut av ting, og det er vel ikke i alle sosiale kretser sånt er like akseptert. Selv har jeg bakgrunn i det kristne miljøet i Norge, og jeg kan bare forestille meg hvordan det hadde vært om en eller flere i menigheten fant ut at man ikke var "riktig" i fht. deres standarder. Klart, de utgjør ikke flertallet av Norges befolkning, men bare for å eksemplifisere litt bedre hva jeg mener. Jeg så jo bare hvordan mine kristne "venner" reagerte da jeg ble skilt, liksom, og da tør jeg nesten ikke tenke på hvordan de hadde reagert på noen innen sin krets som sto frem som homofil eller bifil.

Så ja, feil tråd å be folk om å være forsiktige i, men jeg håper at det kanskje ble litt klarere hva jeg mente nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...