tm100021 Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Tenkte det hadde vært greit å ha en tråd om mine langnesede pelsballer Tammebarnet Tessa Shakk Filmer av dyrene Tessa har ikke noe imot å bli støvsuget. http://video.google.com/videoplay?docid=38...59527&hl=en Jentene på en liten løpetur http://video.google.com/videoplay?docid=20...29205&hl=en En film som beskriver shakk i et nøtteskal. http://s282.photobucket.com/albums/kk242/l...nt=MOV00715.flv
Raksha Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 For en herlig gjeng. Hvor gamle er de? Og hvor store?
tm100021 Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2008 Tessa fylte nettopp fire år, og heter egentlig Le Sphinx Hatasha Tammy er tre og halvt og heter egentlig Le Sphinx It's Showtime Shakil er ehm... 21 måneder og heter Le Sphinx Jessie James Vel, hvor store... Jeg tenkte å ta og kjøpe målebånd idag og måle dem!
Artemis Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Skjønne! Synes at borzoien er en fascinerende rase. Ser av og til noen her i Trondheim, men er ikke den rasen jeg stadig møter på gaten. Ser at Shakils nese ser mye mer "bøyd" ut enn f.eks. Tessa sin. Hva er ønskelig i henhold til standarden?
tm100021 Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2008 Shakil har et romerhode, som ikke er ønskelig og det fører ofte med seg underbitt... I 30-40 tallet så var det veeldig populær. Vi vet egentlig ikke hvor det kommer ifra da vi har sjekket bakover og ingen som har hatt et hode som han... Men Shakil har en far fra usa, og oldeforeldre fra usa, og det blir begrenset hva man får sjekket bakover der da! Tessa har et veldig fint hodet I utstilling har han gjort det både veldig bra, og dårlig... Det står ingen ting i standaren, og det blir hva dommere foretrekker. Han har ikke noe bittfeil, så der kan de ikke ta han Shakil skal aldri heller bli brukt i avl
Artemis Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Romerhode? Morsomt navn på det. Jeg synes at Tessas nese var penest, men at Shakil er søtest
Peers Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Flotte hunder du har, Lill *vil hilse på*
SoppenCamilla Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Naaw, søtingsene. Jeg tror jeg drømte om Shakk i natt.
tm100021 Skrevet 13. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2008 Romerhode? Morsomt navn på det. Jeg synes at Tessas nese var penest, men at Shakil er søtest Enig der Tessa har den peneste, men Shakk skjønneste Flotte hunder du har, Lill *vil hilse på* Du får komme på treff her i Moss engang *knis* Naaw, søtingsene. Jeg tror jeg drømte om Shakk i natt. Litt lenge etterpå, men hva drømte du om? Morsomt!
Peers Skrevet 13. April 2008 Rapporter Skrevet 13. April 2008 Du får komme på treff her i Moss engang *knis* Ja, vi får gjøre det, det er jo faktisk ikke sååå langt fra Oslo
SoppenCamilla Skrevet 13. April 2008 Rapporter Skrevet 13. April 2008 Litt lenge etterpå, men hva drømte du om? Morsomt! Husker ikke.
Tini Skrevet 13. April 2008 Rapporter Skrevet 13. April 2008 De er kjempe fine.. Tini trodde du var en borzoi når hun kom til meg.. hehe trodde hun var så stor å tøff. Hun har ikke møtt noen av den rasen etter hun kom til meg. Møter ikke så mange av de. Så hadde vært kult å fiksa et treff også se hvordan hun liker det nå. Etter bilder jeg har sett er hun en ekte borzoi killer.
tm100021 Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Noen nye bilder tatt av Mikkel dvs Nirm fra sonen. Shakk Tammy Hehe, og Mikkel som klikket litt med Tammy. Tammy fikk sitt siste cert for nesten to år siden nå, men glemt å sende inn søknad og slikt, så nå er hun endelig godkjent championat, og fikk til sammen 11 cert og to cacib.
Blondiemamma Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 De er så VAKRE de hundene dine Lill.. Særlig Tammy da som jeg har møtt i virkeligheten. .Litt av en dronning det der
Symra&Pippin Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Jeg har truffet Tessa, veldig fascinerende rase og en vakker hund!
Heidihj Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Utrolig vakkre hunder! Er veldig fasinert av den rasen. De er så elegante og vakkre hunder
tm100021 Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 De er så VAKRE de hundene dine Lill.. Særlig Tammy da som jeg har møtt i virkeligheten. .Litt av en dronning det der Takk SÅ flotte dem er! nydelig rase det der! Ja En flott rase. Herlige myndene sine det! Jeg har truffet Tessa, veldig fascinerende rase og en vakker hund! Takk, Tessa'en er søt Fin gjeng du har Lill Takk takk Utrolig vakkre hunder! Er veldig fasinert av den rasen. De er så elegante og vakkre hunder Ja, de er veldig elegante! Flotte hunder med nye fart ser det ut som Det kan man trygt si Her er noen bilder av gjengen, tatt av Camilla.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar