Raksha Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Grattis! Så skjønn hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Praktisk å kunne se som en øgle vel Det å ha øyne i bakhodet får en litt ny betydning Gleder meg til å se henne vokse til, hun virker nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Så utrolig nydelig! Ah, valpesyken kommer smygende ...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Hun er jo så pen og søt Ser ut til å bli en koselig sommer for dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 Grattis IW, hun er nydelig. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 ÅÅÅH! GRATULERER IW!! så utrolig nusselig! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 ååh, så skjønn Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 10. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2008 ÅÅååååå !! Gjett om eg gleder meg til å hente min Nica i morga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Gratulerer IW, hun er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Gratulerer! Hun var da rett så vakker, hun jenta der. Faktisk den peneste jeg har sett (no offence til resten med aussie her, men det er nå engang ikke min rase ). Har du planer om å stille henne ut også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Ja, jeg skal stille ut også Må jo det, nå som jeg har en som faktisk har mulighet til å gjøre det litt bra. Kan jo alltids stille ut Mona også, men ser ikke poenget når bevegelsene alltid vil dra henne ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Idag har vi vært i skogen, og hatt 15 min besøk av en kineser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Gratulerer og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Nåmmin, Siri er jo nydelig som pelsdott jooo! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Noe så herlig! Jeg vil også ha valp :angel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Hun er utrolig nydelig! Gratulerer med å ha fått henne hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 11. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2008 Nydelig valp. Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walla Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Utrolig søt! Heldig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Gratulerer masse! Hun er vanvittig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Noe så herlig! Denne pelsdotten vil du helt sikkert få mye moro med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Hælledussen Hun er ganske lik My i kropsfasongen ser det ut som, bare med mye mer fluffy valpepels! My fikk jo ikke pels før hun hadde vært her noen uker, da begynte den å tyyyyte ut av kroppen. Se den lille søøøøte halen og de uskyldige øynene da! Gleder meg til å følge med på lille Siri ettersom hun vokser til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 awwww.... den valpen var bare helt skjønn. Nyyydelige blå øyne hadde den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2008 Nåmmen, så herlig da! Eg og ska få ei lita aussie tispa heim snart;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Åååå lille aussieklump! Håper dere får en kjempefin valpetid og at dere koser livet av dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 SÅ nydelig jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar