Gå til innhold
Hundesonen.no

NÅ er det min tur til å starte en tråd


Mirai

Recommended Posts

Hohoho!

Har holdt meg ganske lenge nå syns jeg. Har hatt nr. 2 i hodet lenge. Faktisk ett år har jeg ventet nå, det var egentlig planen å få i fjor sommer. Har virret utrolig mye frem og tilbake, golden, aussie, kooiker, flat, rottweiler.. Nå har jeg reservert valp!

Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund til :hmm:

Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så.

Hun er blue merle bi, altså blue merle uten tanfargen. Så kun svart og blå og lekker :)

siri2.jpg

2 dager

Aussiegrden073.jpg

Ca 2,5 uke gammel

siri2.jpg

3 uker gammel

Ca 1 mnd gammel

DSCF3878-1.jpg

Ca 5 (?) uker

siri5.jpg

Ca 6 (?) uker

IMG_2736.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund :hmm:

Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund :hmm:

Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så.

Den hunden må jammen meg bli både søt, pen, flink og snill altså *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har fått bestemme navn, i og med at jeg bestemmer at vi skal ha en hund :hmm:

Da vi ble sammen fant vi ut at min hund heter det samme som hans søster, altså Mona. Så da menneske-Mona fikk en datter, tulla vi litt med å kalle opp neste hunden etter henne. Og siden vi har flytta og bor 80 mil unna hans familie nå, får han bestemme, så da skal den hete Siri, som niesa hans. Litt spesielt, men venner meg nok til det. Passer jo i samme "stil" som navnet Mona så.

Det var et fint navn! Gleder meg til dere har fått henne og vi blir overrøst med skjønne bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...