ingalinn2 Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Tenkte det hadde vært litt artig om noen kunne lagt ut det siste bildet man hadde tatt. Altså det siste som lå på minnebrikken før det ble overført til dataen.. Håper noen orker, hadde vært litt morsomt.. Holder på å overføre noen bilder nå, så det kommer snart et fra meg. Øh, jaja det var i hvertfall det siste som jeg tok i dag.. EDIT: La til bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Eneste kommentar fra meg er ÆSJ! Bildet er forøvrig av en hund med reveskabb, som den har blitt smittet med av en gaupe (mer om dette kan leses i min blogg på dato 25/1-08). Selv om hele hundegården (inne og ute) ble desinfisert hjalp det desverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Siste bilde fra tollertreffet på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 åå så herlig bilde ;D Digger dvergpinschere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Dette er det siste bildet.... Nå blir hun nok glad... Dette er det nest siste. Fibi plukker borrer ut av halen til Scilos. Det er nemlig helt greit. Ikke fullt så greit at jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Aller siste bildet jeg har på minnebrikka er dette, Sharpe som har sloknet kun 1 minutt etter at han var ute og lekte med søstrene sine: http://home.no.net/injorgen/valper2008.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosa Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Dette er det siste bilde jeg tok av Odin idag. Skumle øyne, ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Dette er det siste bildet jeg har tatt. Symreblomst prøver som vanlig å sabotere oppreing av seng. (Beklager hvis det er du som har tatt det Sara, ikke så lett å holde styr på det der). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 åå så herlig bilde ;D Digger dvergpinschere! tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Dette var vel det siste jeg tok, en av eplesneglene mine som legger egg. Utrolig kul å se når de gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Dette var vel det siste jeg tok, en av eplesneglene mine som legger egg. Utrolig kul å se når de gjør det! Så stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 12. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2008 Nå er jeg i dråpehumør igjen. Ble ganske fornøyd med resultatet denne gangen. Dette var det siste bildet jeg tok: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Siste, og eneste bilde fra igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Tatt i sted! Bosse tror han er den største og tøffeste i gata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Siste bildet (tatt i ettermiddag): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Prøvde ut litt forskjellige kameravinkler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. April 2008 Rapporter Share Skrevet 24. April 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. April 2008 Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 Tok dette av pus i gårkveld, skulle ikke tro han hadde bein. Og så dette av en meget drektig Alexis som fikk lov å ligge i sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 25. April 2008 Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 siste bilde jeg tok: Calle og Betty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 25. April 2008 Rapporter Share Skrevet 25. April 2008 Dette av schæferen til vennina mi: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar