Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter og venter og venter..


Aussieglis

Recommended Posts

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Whee!

Fikk mail fra oppdretter idag tidlig!

Hun skrev at jeg ikke trenger bekymre meg i det hele tatt for om jeg ikke ville ha en valp med "kroksvans" så fikk jeg en med "vanlig svans" - Judie, Hallie, Hazel eller "lille my" (som egentlig heter lille May!)

Åhhh jeg føler meg så heldig. Jeg har virkelig funnet den snilleste og mest forsåelsesfulle oppdretteren ever :rolleyes2: Jeg gleder meg så enormt til å møte henne og hundene hennes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så det blir valp!! Så gøy!! Gratulerer kjempemasse! Og ja, jeg sa jo at oppdretter er den beste :(

Angående krokhale så trenger du ikke bekymre deg i det hele tatt. Brimi hadde det og det var ikke til besvær for ham eller for oss. De få utstillingene han var på fikk han ikke bemerket det heller. Det eneste vi så på ham var at han gikk litt ned på rumpa, akkurat ved halefestet.

Blir kult med en til Meet MyOwn hund til Nord-Norge!

Når Coyote var på sitt sykeste, vurderte Tom Espen om han skulle ha valp fra dette kullet :(

Nå er jeg kjempespent på hvem som blir din og jeg er ikke misunnelig i det heeeele tatt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psycholynx: Arn har jeg da fulgt med på en stund nå så han vet jeg om ja ;) Ikke bor han SÅÅ langt unna heller, moro at ikke hele den "norske" slekta bor i sør :(

Lone: Jaaa, hun er super. Jeg føler meg så heldig!! :( Ca. like heldig som du! :(

Ting som dette dukker opp når man kjeeeeder seg mens man venter og venter og venter:

Namnlst-3_redigerad-4.jpg

Modell: Seadra (mor til valpene) Foto: Annika Nilsson Tegning: meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som dette dukker opp når man kjeeeeder seg mens man venter og venter og venter:

*klippe bort bildet*

Modell: Seadra (mor til valpene) Foto: Annika Nilsson Tegning: meg!

Næh, så fin tegning! Flink du :(

Forresten, har du tenkt noe særlig på navn? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det var ei NYDELIG tegning av Seadra! Kan jeg sende et bilde til deg også lager du tegning av den?

Tenk så kult det blir å dra på kenneltreff også er vi to (fire!) nordlendinger! Da forstår i værtfall vi hverandre :( De svenskene er ikke like stødige på nordnorsk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja, Annika mobbet oss for at vi sier "is" og ikke "glas" :( Så spurte hun va vi kaldte isen som ligger oppå vann og henger ned fra hustak om vinteren, og når vi sa at vi kaldte det også for "is" så begynte hun og Minja å le og fortalte oss at det kunne vi jo ikke kalle det for siden det var to forskjellige ting! :(

Bare send et bilde du så kan jeg gjøre et forsøk. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Seriøst.Kjempefin tegning. Hvordan klarte du det. Laget du den på pc-en liksom, eller for hånd skulle jeg til å si? Hundefolk slutter aldri å overaske :( .

Jeg liker å tegne selv =). Sjeldent jeg gidder, men hender jo at man får slike "malekick" nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig bli en veldig cartoon-aktig tegning men så fikk jeg ikke til uansett hvor mye jeg prøvde så da måtte jeg bare stille ned malebørsten til 1px og begynne småpirkinga :( Brukte et bilde som mal også tegnet jeg først alt av utkanter også tegnet jeg på øyne og fikset til ørene før jeg la strek-tegningen over i et nytt dokument som jeg begynte å fargelegge ved å bruke fargene fra det ordentlige bildet.

Jeg brukte å være dreven på metoden før, men det der er første "tegninga" på sikkert et år. Jeg tegnet MYE på dataen før men så dabbet det av.. Men er moro å sitte noen timer av og til å prøve seg frem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig bli en veldig cartoon-aktig tegning men så fikk jeg ikke til uansett hvor mye jeg prøvde så da måtte jeg bare stille ned malebørsten til 1px og begynne småpirkinga :( Brukte et bilde som mal også tegnet jeg først alt av utkanter også tegnet jeg på øyne og fikset til ørene før jeg la strek-tegningen over i et nytt dokument som jeg begynte å fargelegge ved å bruke fargene fra det ordentlige bildet.

Jeg brukte å være dreven på metoden før, men det der er første "tegninga" på sikkert et år. Jeg tegnet MYE på dataen før men så dabbet det av.. Men er moro å sitte noen timer av og til å prøve seg frem :(

Tegningen var helt nydelig! Alle fargene passet hverandre helt perfekt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja, Annika mobbet oss for at vi sier "is" og ikke "glas" :( Så spurte hun va vi kaldte isen som ligger oppå vann og henger ned fra hustak om vinteren, og når vi sa at vi kaldte det også for "is" så begynte hun og Minja å le og fortalte oss at det kunne vi jo ikke kalle det for siden det var to forskjellige ting! :(

Bare send et bilde du så kan jeg gjøre et forsøk. ;)

;) de gjorde det, ja :( Men de er jo ganske gode i norsk, er værre med visse andre :P:P:P

forresten, mannen sa at hvis du bare tok noen andre farger på bildet av Seadra, så så det ut som Arn. Men tusen takk for at du vil prøve på et bilde! Jeg skal maile deg ett, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo sommerfugler i magen jeg og, av å lese denne tråden, det er så spennende!

Bare si fra hvis du/dere vil ha tegne oppdrag! :(Både Anniken&rotta og Silje S...

Gjerne det :( . Men kan ikke garantere at det blir noe superflott altså. Bare send meg PM om du vil ha noe =) . Jeg gjør det Gratis. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...