Gå til innhold
Hundesonen.no

Venter og venter og venter..


Aussieglis

Recommended Posts

I forrige uke var jeg i Östersund og hilste på verdens herligste aussiekull og 3 flotte voksne hunder... Og historien ender med at jeg skal tilbake om nøyaktig 17 dager for å hente hjem en av tispene ;)

ENDELIG, men takk gud for at det ikke ble før nå! Alt føles kjempe riktig og jeg har 9872384789293 sommerfugler i magen!

134.jpg

Var vanskelig å finne et bilde hvor alle var med.. Unntatt mat-bildene så var det bare "nyfødt" bildene hvor de ligger samlet. Faktisk mangler det èn på bildet over.. Nå er de blitt ganske så aktive og livlige. De spinner rundt på kjøkkengulvet og "busar" - og kommer det et buksebein gående forbi så er det alltid 2-3 stk som henger seg på. :) Jeg er forelllllsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Det blir jeg ikke å få vite før iløped av de neste ukene som kommer. 2 av dem er låvet bort men resten skal plasseres ut til passende hjem når oppdretter har spekulert seg ferdig :)

Det står imellom en red merle, en blue merle, en red tricolor, en sort bi og en black tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, men det hadde de alle! Hun lille hvite/sorte har også et sånn "Hazelblikk" :) Hazel kom bort å satte seg foran meg og STIRRET meg rett inn i øynene! Jeg ble jo kjempe sjarmert og skulle stryke henne i munnviken men da tok hun fingeren min i munnen rolig og behersket og begynte å suttetygge på den mens hun fortsatte å stirre meg i øynene. Herligste!

Mer bilder kan forøvrig tittes på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Nå har jeg laget stamtavle og for anledningen leita jeg fram massevis av bilder 3 ledd bakover i slekta. Utrolig morsomt å se så mange av dem.. Og ikke minst lese alle titlene :)

Stamtavle for de snålingene som kanskje kunne være interessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg også :) Gleder meg utrolig mye til jeg vet HVEM som får være med opp til Bodø igjen! Oppdretter sier hun studerer og studerer men at hun ikke vil si så veldig mye før de har blitt iallefall 1-1,5-2 uker eldre. Ifølge oppdretter er de veldig gjevne mentalt ;) Alle er sosiale og uredde og alle turner rundt på gulvet og leker med det de finner foran nesa si. ;)

Wheeeeee.. Men tiden går så SAKTE! Nå er det 15 dager og ca. 10 timer igjen. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...