Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

Skrevet
Synes du burde lage en egen rase jeg :P Gresk Scilos er vel et fint rasenavn? Jeg VIL ha en sånn! :P

Han er direkte lekker!

Han er kastrert! :brr: Du kan få låne...

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Flere bilder fra tur på søndag og i dag... (blir litt "deja vu" dette, men...)

IMG_0908_edited-1.jpg

IMG_0910_edited-1.jpg

IMG_0912_edited-1.jpg

Utrolig dårlig bildekvalitet, men det er så innmari Scilos, så jeg bare må ta det med:

IMG_0920_edited-1.jpg

IMG_0986_edited-1.jpg

IMG_0998_edited-1.jpg

IMG_0997.jpg

IMG_1004_edited-1.jpg

IMG_1009_edited-1.jpg

IMG_1016_edited-1.jpg

IMG_1023_edited-1.jpg

Også noen Fibi bilder og da... :yes:

IMG_0891_edited-1.jpg

IMG_0894_edited-1.jpg

IMG_0909_edited-1.jpg

IMG_0933_edited-1.jpg

Badeengler! Alt som er vått blir betraktet som badevann....

IMG_0962_edited-1.jpg

Også må jeg snike inn ett lite bilde av Snorre. Han ser en smule tilbakestående ut kan man si.... :brr:

IMG_1019_edited-1.jpg

Skrevet

Fineste vofsene, det. :brr: Det blir jo litt sånn at når vi stort sett går samme tur og hundene stort sett løpe-leke-bryte-hviler seg gjennom turen, blir bildene litt over samme tema, da. Men det en deilig pelsgjeng som trives veldig bra sammen og det er det aller aller viktigste. :P Dessuten tar du nydelige bilder! :P

Skrevet

Påskebilder fra Lillehammer:

IMG_4907.jpg

Prinsen av snøhaugen

IMG_4896.jpg

Snøen klumper seg mellom tredeputene og det er kjempeekkelt... (Solo)

IMG_4931.jpg

Snødronninga (Solo)

IMG_4905.jpg

Hoppsan. :o Høye brøytekanter er ikke noen sak.

IMG_4920.jpg

Erta berta... :)

IMG_4908.jpg

Fibi syns det er litt tungt å vasse etter noen kilometer

IMG_4952.jpg

Kan man tigge med kontakt, kanskje?

IMG_4892.jpg

Gå tur med tre hunder i bånd, er bare tull....

IMG_4886.jpg

Hæhæhæ

IMG_4972.jpg

To som fant hverandre :)

Bilde004.jpg

Sole seg

Bilde008.jpg

Fy søren så sliten man blir av sånn påskeferie, da.

Bilde007.jpg

I grunnen er det deilig å sove litt på gode Aneskuldre.

IMG_4980.jpg

Mormors sofa er ikke så værst den heller.

Skrevet

Ja, de var kjempesøte sammen, de to der. :) Alle solbildene er forresten tatt med Anes mobil. Vil dere ha fler? :)

Skrevet

Han er jo bare så nydelig :)

Og de dådyr øynene da :)

Når jeg var i Hellas så traff vi en hund som er utrolig lik scilos, det var ei tispe da. Fulgte etter oss overalt. Jeg hadde jo selvfølgelig lyst å ta henne med hjem, men siden jeg ikke hadde pengene eller egen leilighet så ble jo ikke det aktuelt :o

Skrevet
Påskebilder fra Lillehammer:

Bilde008.jpg

Fy søren så sliten man blir av sånn påskeferie, da.

.

*ler* Og to stk tollertøser som nok en gang forbannet de snøklumpene imens den greske prinsen ble bært :)

Har er så vakker den gutten..Du må slutte å poste bilder av han, det kan hende han brått blir borte en dag :)

Skrevet
fine jentene... :P Ser at de også synes snø er skikkelig gørr kjedelig..

Jeg har vært på Skullerudstua både i går og i dag, så jeg tenkte kanskje jeg skulle se deg i området, men den gang ei...

Og du Ida, skikkelig oppdatert den bloggen din.. :P

hei. har vært der idag jeg og. Skullerudsletta. Er der hver dag. fsvante.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...