Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.

ida

Recommended Posts

Skrevet
Synes du burde lage en egen rase jeg :P Gresk Scilos er vel et fint rasenavn? Jeg VIL ha en sånn! :P

Han er direkte lekker!

Han er kastrert! :brr: Du kan få låne...

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Flere bilder fra tur på søndag og i dag... (blir litt "deja vu" dette, men...)

IMG_0908_edited-1.jpg

IMG_0910_edited-1.jpg

IMG_0912_edited-1.jpg

Utrolig dårlig bildekvalitet, men det er så innmari Scilos, så jeg bare må ta det med:

IMG_0920_edited-1.jpg

IMG_0986_edited-1.jpg

IMG_0998_edited-1.jpg

IMG_0997.jpg

IMG_1004_edited-1.jpg

IMG_1009_edited-1.jpg

IMG_1016_edited-1.jpg

IMG_1023_edited-1.jpg

Også noen Fibi bilder og da... :yes:

IMG_0891_edited-1.jpg

IMG_0894_edited-1.jpg

IMG_0909_edited-1.jpg

IMG_0933_edited-1.jpg

Badeengler! Alt som er vått blir betraktet som badevann....

IMG_0962_edited-1.jpg

Også må jeg snike inn ett lite bilde av Snorre. Han ser en smule tilbakestående ut kan man si.... :brr:

IMG_1019_edited-1.jpg

Skrevet

Fineste vofsene, det. :brr: Det blir jo litt sånn at når vi stort sett går samme tur og hundene stort sett løpe-leke-bryte-hviler seg gjennom turen, blir bildene litt over samme tema, da. Men det en deilig pelsgjeng som trives veldig bra sammen og det er det aller aller viktigste. :P Dessuten tar du nydelige bilder! :P

Skrevet

Påskebilder fra Lillehammer:

IMG_4907.jpg

Prinsen av snøhaugen

IMG_4896.jpg

Snøen klumper seg mellom tredeputene og det er kjempeekkelt... (Solo)

IMG_4931.jpg

Snødronninga (Solo)

IMG_4905.jpg

Hoppsan. :o Høye brøytekanter er ikke noen sak.

IMG_4920.jpg

Erta berta... :)

IMG_4908.jpg

Fibi syns det er litt tungt å vasse etter noen kilometer

IMG_4952.jpg

Kan man tigge med kontakt, kanskje?

IMG_4892.jpg

Gå tur med tre hunder i bånd, er bare tull....

IMG_4886.jpg

Hæhæhæ

IMG_4972.jpg

To som fant hverandre :)

Bilde004.jpg

Sole seg

Bilde008.jpg

Fy søren så sliten man blir av sånn påskeferie, da.

Bilde007.jpg

I grunnen er det deilig å sove litt på gode Aneskuldre.

IMG_4980.jpg

Mormors sofa er ikke så værst den heller.

Skrevet

Ja, de var kjempesøte sammen, de to der. :) Alle solbildene er forresten tatt med Anes mobil. Vil dere ha fler? :)

Skrevet

Han er jo bare så nydelig :)

Og de dådyr øynene da :)

Når jeg var i Hellas så traff vi en hund som er utrolig lik scilos, det var ei tispe da. Fulgte etter oss overalt. Jeg hadde jo selvfølgelig lyst å ta henne med hjem, men siden jeg ikke hadde pengene eller egen leilighet så ble jo ikke det aktuelt :o

Skrevet
Påskebilder fra Lillehammer:

Bilde008.jpg

Fy søren så sliten man blir av sånn påskeferie, da.

.

*ler* Og to stk tollertøser som nok en gang forbannet de snøklumpene imens den greske prinsen ble bært :)

Har er så vakker den gutten..Du må slutte å poste bilder av han, det kan hende han brått blir borte en dag :)

Skrevet
fine jentene... :P Ser at de også synes snø er skikkelig gørr kjedelig..

Jeg har vært på Skullerudstua både i går og i dag, så jeg tenkte kanskje jeg skulle se deg i området, men den gang ei...

Og du Ida, skikkelig oppdatert den bloggen din.. :P

hei. har vært der idag jeg og. Skullerudsletta. Er der hver dag. fsvante.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...