Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Fibi og Skilos ser ut som de koser seg sånn bestandig! Flotte bilder av flotte hunder! :lol:

Det tror jeg jammen de gjør, også. Eller, vi har ingen bilder av Fibi når hun har utfall mot sykler eller (i hennes øyne) drittbikkjer, men det er heldigvis ikke det hverdagen vår er preget av. Prøver ikke alle å få til en langtur, badetur eller tur med trening og mening, i løpet av dagen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som både tobente og firbente har kost seg i Lillehammer :lol: Fine bilder Ida :)

Takk! Jeg ser ikke hvilke som er grumsete før de er lagt ut og da gidder jeg ikke bytte dem ut, så alle er vel ikke like bra. :D

Flotte bilder av flotte hunder! Scilos er fremdeles en veldig kjekk kar :lol:

Han er veldig glad i lekedater, også. Hint hint. Fibi er litt kjedelig og vil bare bade! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere vil leke med oss! :blink:

I går fant vi en krokodille i skogen. Etter en snau time var de utslåtte begge to, enda vi ventet til solen var vekk. Fibi fikk være i fred resten av kvelden også, så egne lekestunder for Scilos og andre småttinger, er lurt på flere måter, det...

Scilos048.jpg

Anette er fotograf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig nydelige bilder av de utrolig nydlige hundene dine :angry:

Hvor på lillehammer er dere?? jeg bor ikke såå langt unna lillehammer og kan ikke si jeg kjenner igjen noen av de flotte stedene dere har vært å tatt bilde av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Hvor på lillehammer er dere?? jeg bor ikke såå langt unna lillehammer og kan ikke si jeg kjenner igjen noen av de flotte stedene dere har vært å tatt bilde av!

Ser at de har vært på stampesletta og badedammen =)

Fine bilder! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig nydelige bilder av de utrolig nydlige hundene dine :lol:

Hvor på lillehammer er dere?? jeg bor ikke såå langt unna lillehammer og kan ikke si jeg kjenner igjen noen av de flotte stedene dere har vært å tatt bilde av!

Som nevnt var vi mye paa Stampesletta, Badedammen og oppe i Aelva. Dvs langs Mesnaelven. Bildene med kloeverblomsetene er tatt over Stampesletta, paa toppen av "Danskebakken". Naa er vi paa Kreta, der vi fant Scilos, men han er ikke her. Vi fant en liten fyr som vi lurer paa om kan vaere faren hans, ellr kanskje en onkel. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere vil leke med oss! :icon_confused:

I går fant vi en krokodille i skogen. Etter en snau time var de utslåtte begge to, enda vi ventet til solen var vekk. Fibi fikk være i fred resten av kvelden også, så egne lekestunder for Scilos og andre småttinger, er lurt på flere måter, det...

Scilos048.jpg

Anette er fotograf!

Haha så gøy bilde! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...