Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Fiiiine barna :icon_confused:

Jaaaaaa :lol:

Fibi hoppa uti fra svabergene for første gang mange ganger. Det var det selvfølgelig umulig å få bilde av, så da tok jeg bilde av hun som lot seg dirigere litt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nydelig, og de kler hverandre.. :lol:

Ingvild og Fibi? :P Det er svært mange som tror at Fibi og Scilos er samme rase. Jeg har fått spørsmål om han er toller også uten at Fibi er med.... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild og Fibi? :P Det er svært mange som tror at Fibi og Scilos er samme rase. Jeg har fått spørsmål om han er toller også uten at Fibi er med.... :icon_confused:

Tenkte på hundene ja, men det var ikke så verst match med Ingvild heller da.. :P

Det at folk tror de er samme rase er pussig.. ja, de har litt samme farge, men de ligner jo ikke så spesielt mye på hverandre da...? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har bidratt i tråden nå...

Noen bilder fra badetur (for Fibi og Snorre i hvert fall, snusetur for Scilos) i mai.

Tusen takk. :) Fibi og Scilos setter stor pris på sin personlige hoff - fotograf. :P

Så flotte hunder du har :) Og grekeren din har jo blitt riktig så stor og fin herremann :)

Ja, han må da ha vokst i høyden og ikke bare i bredden....

Herlige Scilos og Fibi :)

Kompisen er ikke så værst, han heller... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I dag var vi på bytur. På Karl Johan traff vi denne lille snuppa. En BC/labrador på fire måneder. Hun var prikk lik min første hund og derfor måtte vi bare forevige henne....

IMG_6050.jpg

Så skjønn!

IMG_6049.jpg

Yoghurtis er herlig, for tenk.

IMG_6060_2.jpg

Så tok vi banen opp og havnet på Hundesletta i Frognerparken. Der var det opptil flere nye kompiser å leke med.

IMG_6063.jpg

Staffegutten var morsom!

IMG_6064.jpg

Her går det unna!

IMG_6068.jpg

Når leken blir litt voldsom, er det bare å hoppe opp på bordet for litt kos og vann.

IMG_6074.jpg

Her er vi endelig ved turens egentlige mål!

IMG_6075.jpg

Tar igrunnen stigen helt selv, jeg...

IMG_6076.jpg

Her er det godbitsøk i enden av tunnelen. Ellers fløy han gjennom den sånn helt av seg selv opptil flere ganger og hadde det kjempegøy. Seriøs trening, liksom.

IMG_6078.jpg

Er dette noen sak, da?

IMG_6079.jpg

Tråkker på det gule, jeg.

IMG_6080.jpg

Jøss, det er jo et høl i denne enden også, jo. Kult.

IMG_6095.jpg

Jeg dreper den teite puddelsaken fra Nille. Rosa og hvit. Pinlig, du skal døøøø.

IMG_6098.jpg

Jeg vant, jeg vant og nå er den død!

IMG_6104.jpg

Også må vi trene bittelitt på slike ting det kan være kjekt å kunne, da.

IMG_6099.jpg

Sitt og bli. (Dustekameraet kan ikke knipse både Scilos og Ingvild som står borte ved stigen, men kontakten er der og han sitter til hun kommer tilbake i utgangsposisjon.) Flinke gutten. Eller kanskje varm og sliten. Eller begge deler.

IMG_6109.jpg

Pause!

IMG_6106.jpg

Det er veldig varmt. Nå orker jeg ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...