Gå til innhold
Hundesonen.no

Fibi og Scilos sin tråd.


ida

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Fiiiine barna :icon_confused:

Jaaaaaa :lol:

Fibi hoppa uti fra svabergene for første gang mange ganger. Det var det selvfølgelig umulig å få bilde av, så da tok jeg bilde av hun som lot seg dirigere litt! :P

Skrevet
De er nydelig, og de kler hverandre.. :lol:

Ingvild og Fibi? :P Det er svært mange som tror at Fibi og Scilos er samme rase. Jeg har fått spørsmål om han er toller også uten at Fibi er med.... :icon_confused:

Skrevet
Ingvild og Fibi? :P Det er svært mange som tror at Fibi og Scilos er samme rase. Jeg har fått spørsmål om han er toller også uten at Fibi er med.... :icon_confused:

Tenkte på hundene ja, men det var ikke så verst match med Ingvild heller da.. :P

Det at folk tror de er samme rase er pussig.. ja, de har litt samme farge, men de ligner jo ikke så spesielt mye på hverandre da...? :lol:

Skrevet

Noen bilder fra gårsdagens tur. Pene, gode Fibilusken min. ;)

IMG_5668.jpg

IMG_5670.jpg

IMG_5709.jpg

Fotograf Ingvild

Skrevet

Lenge siden jeg har bidratt i tråden nå...

Noen bilder fra badetur (for Fibi og Snorre i hvert fall, snusetur for Scilos) i mai.

2008-05-18_0838_edited-1.jpg

2008-05-18_0774_edited-1.jpg

2008-05-18_0742_edited-1.jpg

2008-05-18_0735_edited-1.jpg

2008-05-18_0724_edited-1.jpg

2008-05-18_0721_edited-1.jpg

2008-05-18_0708_edited-1.jpg

2008-05-18_0706_edited-1.jpg

2008-05-18_0693_edited-1.jpg

2008-05-18_0687_edited-1.jpg

2008-05-18_0683_edited-1.jpg

2008-05-18_0682_edited-1.jpg

2008-05-18_0641_edited-1.jpg

2008-05-18_0639_edited-1.jpg

Skrevet
Lenge siden jeg har bidratt i tråden nå...

Noen bilder fra badetur (for Fibi og Snorre i hvert fall, snusetur for Scilos) i mai.

Tusen takk. :) Fibi og Scilos setter stor pris på sin personlige hoff - fotograf. :P

Så flotte hunder du har :) Og grekeren din har jo blitt riktig så stor og fin herremann :)

Ja, han må da ha vokst i høyden og ikke bare i bredden....

Herlige Scilos og Fibi :)

Kompisen er ikke så værst, han heller... :)

  • 3 weeks later...
Skrevet

I dag var vi på bytur. På Karl Johan traff vi denne lille snuppa. En BC/labrador på fire måneder. Hun var prikk lik min første hund og derfor måtte vi bare forevige henne....

IMG_6050.jpg

Så skjønn!

IMG_6049.jpg

Yoghurtis er herlig, for tenk.

IMG_6060_2.jpg

Så tok vi banen opp og havnet på Hundesletta i Frognerparken. Der var det opptil flere nye kompiser å leke med.

IMG_6063.jpg

Staffegutten var morsom!

IMG_6064.jpg

Her går det unna!

IMG_6068.jpg

Når leken blir litt voldsom, er det bare å hoppe opp på bordet for litt kos og vann.

IMG_6074.jpg

Her er vi endelig ved turens egentlige mål!

IMG_6075.jpg

Tar igrunnen stigen helt selv, jeg...

IMG_6076.jpg

Her er det godbitsøk i enden av tunnelen. Ellers fløy han gjennom den sånn helt av seg selv opptil flere ganger og hadde det kjempegøy. Seriøs trening, liksom.

IMG_6078.jpg

Er dette noen sak, da?

IMG_6079.jpg

Tråkker på det gule, jeg.

IMG_6080.jpg

Jøss, det er jo et høl i denne enden også, jo. Kult.

IMG_6095.jpg

Jeg dreper den teite puddelsaken fra Nille. Rosa og hvit. Pinlig, du skal døøøø.

IMG_6098.jpg

Jeg vant, jeg vant og nå er den død!

IMG_6104.jpg

Også må vi trene bittelitt på slike ting det kan være kjekt å kunne, da.

IMG_6099.jpg

Sitt og bli. (Dustekameraet kan ikke knipse både Scilos og Ingvild som står borte ved stigen, men kontakten er der og han sitter til hun kommer tilbake i utgangsposisjon.) Flinke gutten. Eller kanskje varm og sliten. Eller begge deler.

IMG_6109.jpg

Pause!

IMG_6106.jpg

Det er veldig varmt. Nå orker jeg ikke mer...

Skrevet
For en svææær hale han har fått :P

Har han? :shocked: Det er vel et sunnhetstegn det, da... :rolleyes:

Skrevet

Ingvild, Solo og Scilos på Bjerke lørdag: 28 06 08

IMG_6177.jpg

IMG_6185.jpg

IMG_6184.jpg

IMG_6187.jpg

IMG_6189.jpg

IMG_6207.jpg

IMG_6205.jpg

Og så det faglige alibiet...

IMG_6200.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...