Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva heter hunden din?

ipadda

Recommended Posts

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Ho heiter Keynotes Pamina Trombone på papirene.

Spacy er navnet.

Kallenavn nå for tida er Space, Mosse-loss, Moooos, Mossy, Tjukken(kaller alle dyr for det egentlig), spacy-Lacy, Finingen, Fjos(en), klompen, klompe-stomp, kosy, kose-mos ( sånne navn endrer seg som regel i perioder året gjennom)

Dyret må jo tru det har klikka for meg? Ja, ja, :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Min andre heter bare Bajas.. Han het egentlig Hollerudhagen's Bajas, men dette forlangte jeg fjernet, å fikk det :)

Ikke for å dra opp noe kjempegammelt, men jeg tok et søk og ville bare skrive

"det er jeg ikke i tvil om at du ville ha fjernet. Ville jeg og ha" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine heter:

Min andre heter bare Bajas.. Han het egentlig Hollerudhagen's Bajas, men dette forlangte jeg fjernet, å fikk det :)

Forlangte du at de fjernet kennelnavnet? Hvorfor i alle dager ville du absolutt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amira

- navnet betyr prinsesse. Jeg hadde bestemt meg for dette navnet allerede 3 år før jeg fikk henne. Hørte navnet på en boxer når jeg gikk på dressurkurs med familiens schäfer.

Aussieligaen Yippie ("Yippie" - uttales Jippi)

- Y-kull. Jeg slet lenge med å finne et navn, og er egentlig ikke fornøyd med at jeg endte opp med navnet Yippie. Det er litt barnslig og vanskelig å rope tydelig. MEN navnet står for den ekstreme versonen av hippiene på 70-tallet. Og DET er litt morsomt, da jeg er litt 70-talls selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...