Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar
Og den heldige vinner er: *trompetfanfare*

SoppenCamilla - som gjettet 7 valper - 4 gutter og 3 jenter

Vi antar at hun er ferdig nå da og at det ikke kommer flere *ler*

Hehey! Det var ikke dårlig! :blink:

Gratulerer med valpiser! :blink:

Nei nei neeeei! Man kan da ikke utrope Camilla til vinner, hun vil jo bli helt umulig å ha med å gjøre fremover da!

Kanke du spørre Dina om hun kanskje ikke har en bitteliten tispe til på lur?? vææææær så sniiiiiill? *smile sitt søteste smil*

DØØØH! Nå måkke du være frekk! Jeg blir såret. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DØØØH! Nå måkke du være frekk! Jeg blir såret. :ahappy:

"Bæsj", så det så frøken! :blink:

Du såret? Aldri! hihi...

*mumle et stille gratulerer til deg for at du faktisk klarte å treffe spikeren på hodet*

:blink: :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg var nærmest på røngtenbildene, jeg mente jeg så 6! Og jeg er da ikke utdannet til å se slikt, som Belgerpia sier, vetten kan stikke alt slikt opp ett vist sted.

Jeg danser rundt litt med 2ne, for jeg å var overbevist om at det var flere valper der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hva blir navn tema og bokstav?

Denne gjengen skal være Dancene skriftfonter på E *ler* og førstefødte - eller en som ligner (for det er jo ikke sånn at hele mørdarbanden er svarte som natten liksom) skal hete ImageCopy Dancing Emmet........ *fnis*

Mor og barn har det veldig veldig bra, Dina er en god mor som passer godt på sine små - når jeg tittet inn til henne før jeg dro på jobb i dag grabbet hun sammen hele banden og krøllet seg rundt dem mens hun så på meg som for å si "hold pølsene unna, disse er mine for tenk"...... Fine jenta...... Jeg overlater glatt jobben med å overtale henne til å gå ut å tisse til Tone, for damen hadde ingen planer om å forlate sine søte små for tenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Og jeg skal fryde meg over det veldig lenge! haha (Ja, vi tror forresten at det er over nå, hun har ikke hatt veer mer etter siste tispa)

*flir*... Grattis med valpisene :ahappy:. Godt det gikk bra og at alle har det fint... jeg var spent på hvordan det hadde gått i natt ja :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har frk. Dinersen så vidt det er hatt tid til å gå på do - det er ingen tvil om at morsinstinktet er våknet, for å si det sånn. Jeg har ikke sett så innmari nøye på valpene (det er ingen vits i å stresse hverken dem eller Dina enda, syns jeg), men jeg lurer på om den siste tispa ikke har en hvit flekk i brystet? Det er og noen hvite tær her og der, men de blir mer eller mindre borte etterhvert.

Det er en vokal gjeng, man hører veldig godt om de ikke finner pupp med en gang - og de er jo Dinabarn, så mat var viktig sånn omtrent i det vi dro av de fosterposen - siste tispa prøvde faktisk å finne en pupp ved øret til Dina, der det er pels er det helt sikkert mat, liksom *flir*

Dina har fått tilbud om mat, men det syns hun ikke var veldig nødvendig.. Kanskje ikke så rart, med tanke på alle morkakene hun fikk i seg i går *ler* Jeg er glad jeg ikke er hund, jeg :ahappy:

Nå sitter jeg vel egentlig og venter på at klokka skal bli ti, sånn at jeg kan ringe veterinæren og fortelle hvor feil de tok. Og Margrete, jeg fortalte Belgerpia i går at du trodde du så minst seks, så neste gang får du også være med på svangerskapskontroll om vi skulle gidde det (det virker jo ikke akkurat som om det er noe til hjelp i dag, annet enn å fastslå at det er valper, kanskje? *flir*), for dette kan du tydeligvis.. hehe

Gråtass, vi røntget vel egentlig litt tidlig, på dag 50 etter parring. Det var visst for tidlig for å se hodene, så det eneste vi så var ryggrader - og selv de syns ikke veldig godt, tydeligvis :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Gratulerer så mye med de 7 sorte små :blink: Flott at vet'n tok feil og at det til slutt ble 7 "vapla" (som sønnen min sier), passe stort kull synes jeg :ahappy:

Nå er det vel kanskje dags for å starte en ny slik tråd? Jeg og "tuppa" var på guttebesøk i Nederland i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valpiser!

Denne gjengen skal være Dancene skriftfonter på E *ler* og førstefødte - eller en som ligner (for det er jo ikke sånn at hele mørdarbanden er svarte som natten liksom) skal hete ImageCopy Dancing Emmet........ *fnis*

Da kan en hete "Dancing Eurostyle", eller "Dancing Eccentric" :closedeyes:

Eller har dere alle navnene klare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Grattis med valpiser!

Da kan en hete "Dancing Eurostyle", eller "Dancing Eccentric" :closedeyes:

Det er definitivt en Dancing Eurostyle i denne gjengen, det har nemlig kjøperen bestemt for lengst. En gutt skal det være - og han skal helt til Canada faktisk........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt en Dancing Eurostyle i denne gjengen, det har nemlig kjøperen bestemt for lengst. En gutt skal det være - og han skal helt til Canada faktisk........

Jeg leste: han skal hete Canada faktisk. Ble sittende å smake litt på det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...