xxx12345 Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Skrevet 3. Desember 2007 Skal det ikke være duett også? En julesang hver + en duett tror jeg.
Silje Skrevet 3. Desember 2007 Rapporter Skrevet 3. Desember 2007 Julesanger, Josh Groban skal visst komme og lære de.. er det sant Hvordan kan jeg melde meg på Idol NU å komme med i neste program!!? Jeg VIL tafse på Josh!!
TineSimbaNana Skrevet 3. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2007 Da gleder jeg meg skikkelig til idol på fredag
Aina&Kaizer Skrevet 5. Desember 2007 Rapporter Skrevet 5. Desember 2007 Julesanger, Josh Groban skal visst komme og lære de.. Haha, det blir skikkelig kliss. Men sikkert moro også.
Wulfi Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 Josh Groban er fantastisk! Ikke få liter med tårer som har trillet til hans sanger. *sukk*
Artemis Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 Josh Groban er fantastisk! Ikke få liter med tårer som har trillet til hans sanger. *sukk* Ehm. Hvem er Josh Groban?
Vala Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Skrevet 6. Desember 2007 Ehm. Hvem er Josh Groban? http://www.youtube.com/watch?v=nKDkXOOHG34har du en video fra YouTube Det finnes flere av ham som tilhører mer den vanlige "pop" smørje sjangeren også tror jeg.
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Ja, gutter og jenter, da er det Fredag igjen Men syns ikke helt Åste fikk med seg teksten i dag..
Artemis Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Ja, gutter og jenter, da er det Fredag igjen Men syns ikke helt Åste fikk med seg teksten i dag.. Synes at Åste var kjedelig og tok et uuuutrolig forutsigbart sangvalg. Vet ikke helt om jeg likte Kim Runes opptreden heller, men han hadde i det minste et tøft sangvalg.
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Synes at Åste var kjedelig og tok et uuuutrolig forutsigbart sangvalg. Vet ikke helt om jeg likte Kim Runes opptreden heller, men han hadde i det minste et tøft sangvalg. Kim Rune sang min yndlings julesang som jeg både tar til tårene og får frysninger av å høre... Han klarte ikke det <_< Jeg er helt enig i at det ble alt for pompøst og han prøvde alt for hardt å imponere. Han var ikke ydmyk nok for den sangen.
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Likte Glenn idag. SYns det var en knall opptreden
TineSimbaNana Skrevet 7. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Syns glenn har vært utrolig bra i dag.. både alene og i duetten.. Likte også Kim Rune i duetten..
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Stemmer for at Bjørn Johan ryker hjem i dag gitt.
borderen Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Bjørn Johan var kul idag! Liker litt jazza stil!! TRØFT! Ellers har Glenn en tøff stemme.
Guest 2ne Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Jeg håper Åste ryker ut i dag jeg, hun passer best som kordame hun, hvor hun kan stå i bakgrunn og vokalonanere duwappiduadua.. :closedeyes:
HildeM Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Jeg heier på Bjørn Johan.. Han leverer alltid.. ^_^
Artemis Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Skrevet 7. Desember 2007 Jeg håper Åste ryker ut i dag jeg, hun passer best som kordame hun, hvor hun kan stå i bakgrunn og vokalonanere duwappiduadua.. :closedeyes: Helt enig! Har en følelse av at Kim R. ryker i dag da, men håper at det er Åste som må gå.
Papillon Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Åste gikk ut! Hadde håpet at Kim Rune eller Glen røyk ut jeg da..
Guest 2ne Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Jeg må bare ha sagt det, jeg er god på å gjette! Neste fredag tror jeg Glenn ryker ut, Bjørn Johan har nok sjarmert en del yngre (og eldre? hehe) jenter, mens Kim Rune er så flink til å synge at folk neppe lar være å stemme på han. Eneste som kan "redde" Glenn, er damer på min alder som syns han er en knakende kjekk mann og som husker da rockegutta ikke brukte mer sminke enn vi gjorde (de brukte dog minst like mye tid og penger på frisyre og permanent) og ble litt mo i knærne av Bon Jovi, Guns n Roses og han søte Joey i Europe. Hvem tror dere står igjen i finalen?
TineSimbaNana Skrevet 8. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Hvem tror dere står igjen i finalen? jeg tror og håper kim rune og glenn..
Heidihj Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Jeg sier bare: Heia Kim Rune! ^_^
Aina&Kaizer Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 jeg tror og håper kim rune og glenn.. Jeg og.
Taran Skrevet 8. Desember 2007 Rapporter Skrevet 8. Desember 2007 Skulle egentlig ha vært og sett på Live i går. Men en frekk tyv stjal lommeboken min med billetter i fra klasserommet mitt på Onsdag, mens jeg satt der Tror Kim Rune eller Bjørn Johan vinner. Er så mange som blir sjarmert av ung gutter som synger pent ^_^
TineSimbaNana Skrevet 14. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2007 IDOOOOL Ingen som ser i dag??
Artemis Skrevet 14. Desember 2007 Rapporter Skrevet 14. Desember 2007 Jeg ser! Men aner ikke hvem jeg heier på da... Hmmm.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar