Gå til innhold
Hundesonen.no

Idol - finalen!


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Det er første gang jeg har sett lenger enn akkurat auditions i år (pleier alltid å dette av et par programmer etter at folk er ferdige å drite seg ut), noe som kan ha noe med det å gjøre at jeg bare har tv2 og tvNorge. :P Men ja, Kim Rune er en klar favoritt.

Og uhm, er jeg den eneste som ikke er overbegeistret over Linnèa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at Isabella har røket ut. Når jeg da ser at både Linnea og Timian er der, så må jeg innrømme at dette irriterer meg. Klart at det er noe egenartet med disse to, men i hovedsak er de begge keitete og mindre sjarmerende da deres umodenhet virkelig IKKE tiltaler meg. Timian har en lei tendens til å synge surt og Linnea sin stemme, dog ekstrem spesiell (og neppe så mange som faller for), er for uutviklet til å komme noe som helst sted nå.

At Jan Fredrik til kjedsommelighet skal forsøke å pushe henne igjennom, OG at folket som stemmer lar seg falle for trikset er utrolig overraskende.

At Marius røk idag, så er ikke det noen bombe. Jeg har ikke sett dagens episode, men fyren (uansett hvor søt og sjarmerende) blir rett og slett for "glætt" for meg. Han gir absolutt ingenting, ikke som jeg har mottat iaf.

Kim Rune er det jo noe helt spesielt ved. Har stor sans for ham, selv om jeg finner selve "uttrykket" hans en smule bisart.

Nei, den jeg heier på er Åste. Hun har en ekstrem giverglede på scenen og en stemme som jeg enda ikke har hørt slå feil under en sang! Og det får meg til å tenke på den sesongen med Kurt. Han var en soleklar topp i nærmest alle episodene fra de siste topp 10. Noe slik er det med Åste også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sansen for stemmen til Linnea jeg... Hun er verken moden eller en "superstjerne", men skiller seg i det minste litt ut. Samme gjaldt Isabella forresten, de få som faktisk har bittelitt særpreg blir sendt hjem fordi de ikke er mainstream nok for fjortisene som stemmer.

Jeg synes Idol er elendig i år (igjen), men må dessverre innrømme at jeg følger med litt likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Åste! Ett vidunder "barn" men en fantastisk stemme! Tenk å ha en sånn kraft og kontroll (kontrollen blir ofte borte med en slik kraft)

Om ikke hun kommer til finalen så blir jeg utrolig skuffet. En ok, nr 2 er Bjørn Johan.

Jeg har for første gang, siden Kurt sin tid, fulgt med på Idol, men så har jeg bare 2 kanaler nå og lite valg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier definitivt på Åste,og Kim Rune :P

På en god tredjefavorittplass kommer Linda.. :P

Er det bare meg som ser at Linda, virkelig brenner for dette ?

Hun er jo bare såå flink ;)

Bjørn Johan,også er flink, men di andre er faktisk bedre til å synge/lage liv på scenen, enn han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, er ikke Glenn sendt hjem? Dæven, nå føler jeg at jeg ikke har fulgt med. Likte han også jeg

Vala da.... har du ikke kontroll på mannfolkan!

Marius, überhot brannmann, har reist hjem... men Glenn, trubadur fra stavanger, han er med fremdeles :P Glenn var forresten Trond sin gitarlærer i gamle dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vala da.... har du ikke kontroll på mannfolkan!

Marius, überhot brannmann, har reist hjem... men Glenn, trubadur fra stavanger, han er med fremdeles :P Glenn var forresten Trond sin gitarlærer i gamle dager :P

Søren også! Da må jeg endre det jeg sa tidligere, Åste OG Glenn heier jeg på! Glenn er faktisk ganske så kjekk også, det gjør ingenting. Og det har selvfølgelig ikke noe med at noen smelter for musikere... neeeeida :P

Kim Rune er ekkel... Veldig bra stemme bevares, men jeg blir kvalm av fyren der han står og vokalonanerer og er påtatt beskjeden etterpå (når alle ser at han egentlig mener han er dritgo). Isj!

Av de som står igjen liker jeg best Åste, Bjørn Johan og Glenn :P

*ler seg fillete* Veldig godt sagt! Vokalonanerer, den var ny for meg. Dæven, jeg ler her! Men det er jo nettopp det han gjør også, hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol har blitt en sånn greie man må følge med på, som egentlig ikke engasjerer lenger.. Tror ikke jeg har noen klar favoritt i år heller jeg :glare:

Joda, Kim Rune er flink, så flink at han vokalonanerer (som forøvrig er sangerenes svar på gitarronking) og det er slitsomt å høre på (Celine Dion, Mariah Carey og Whitney Huston er også fæle på vokalonanering) - dessuten så er det kjedelig når det aldri er feil eller småsurt (det er jo sååå gøy når man kan si "HAH! Hørte du det eller? Noen bomma skikkelig", er det ikke?)

Åste er typisk flink syngedame, akkurat som Maria-damen og hun som ble så sjokkert over å bli sendt hjem første året (husker ikke hva hun het eller hvordan hun så ut, men godte seg, det gjør man enda *flir*) Fint å høre på, men drukner litt i alle de andre flinke syngedamene..

Linnea har helt sikkert særegen stemme, men jeg liker ikke stemmen hennes, så det hjelper liksom ikke..

Glenn er en typisk "rocker", og du finner flust av sånne på karaokebarer - og det er kjeeeeedliiiiiiiiiiiiiiiiig..

Bjørn Johan er en sånn søt liten en som helt sikkert ville gjort det bra på karaokekvelder, men det er ikke noe spesielt med han, syns jeg.. Sikkert morsom å ha på nachspiel med allsang da :P

Marius var glætt..

Linda er anonym..

Timian trenger noen år i veksthus, tenker jeg, så blir han nok noe å høre på han og..

Jeg likte Isabell-damen jeg, og kommer nok til å kjøpe en plate av henne når den en gang kommer ut.. Synd hun røyk ut så fort, men man kan vel ikke klage når man boikotter å stemme? *kremt* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Åste jeg. Hun er en sånn som ville gjort det utrolig bra i American idol. Her i Norge er det bare fjortiser som stemmer, så da blir jo resultatet deretter også. Kjartan Salvesen, Jorunn Stiansen - kjedelig, anonymt og glemt etter et kvarter i spotlighten. Åste kan gjøre det stort, og får sikkert gitt ut plate uansprett. Det er vel egentlig best for henne å bli stemt ut av idol, da får hun nok mer påvirkning på hvaslags sanger hun vil gjøre og hvilket publikum hun vil rette seg til enn hvis hun blir i idol til finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...