Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt første kull :)


Toya

Recommended Posts

  • Svar 362
  • Created
  • Siste svar

Ja, nå ventr vel alle i spenning på Ronja,

Men som du svarte meg her i stad om at Soble + soble = Soble.. Kan det være rett da ? xD

For hvis vi sier at Soble er nummeret 1

Og Tric er nummeret 2

Så skal vi se litt etter det.. (OT) x''D

For 1 + 1 = 2 Det hvet alle sant? Og da blir jo Soble (1) + Soble (1) = Tric (2)! xD

Så da blir vel alle de 4 valpene (2 jenter & 2 gutter) Tric!

Neida, ikke tenk på at jeg har gått fra vettet, jeg måtte bare tulle litt med deg, siden du er så nervøs :D

Forventer at valpene er framme til i morgen tidlig! :D

Eller, så. ! xD

Neida..

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, denne gangen skal jeg være her når en fødsel skjer :D (var hos legen når Caroline sitt kom til verden, men fikk oppdatering over sms=)

Ja jøss, må oppdatere :D Rakk løpende update til Silje og Jostein, resten fikk etterpå (det var jo bare en snau time etter første valp uansett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, må oppdatere :D Rakk løpende update til Silje og Jostein, resten fikk etterpå (det var jo bare en snau time etter første valp uansett).

Jeg var i den kule gjengen som fikk melding altså :closedeyes:

Lurer på hvordan det går med valpingen her jeg... burde jo ha kommet valp til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin så nysgjerrige folk er *flir* Tipper vi får vite det i morra jeg, hvor mange det var og hva det var og sånt :D

Husker ikke hva jeg gjettet sist jeg? Var det ikke 6 valper, 3 tisper og 3 hanner, mon tro? Og alle er soble.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin så nysgjerrige folk er *flir* Tipper vi får vite det i morra jeg, hvor mange det var og hva det var og sånt :D

Husker ikke hva jeg gjettet sist jeg? Var det ikke 6 valper, 3 tisper og 3 hanner, mon tro? Og alle er soble.. hehe

Jeg er født nysgjerrig jeg :D Skylder på genene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født nysgjerrig jeg :D Skylder på genene.

Jeg er født nysgjerrig selv (det er derfor vi skal på UL i morra, jeg har ikke tid til å vente til midten av februar for å se om det kommer valper da), men man har jo lyst til å fortelle når man har vært med på sånt, liksom, så jeg regner med at vi får beskjed så fort Toya har tid og mulighet *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...