Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt første kull :)


Toya

Recommended Posts

Har tippet 4 jeg, to av hvert kjønn. Også har jeg vel egentlig tippet at de kommer i natt, men begynner å revurdere tidspunktet litt siden det ikke er mye tegn på at de kommer helt enda :P

Så jeg tipper også natt til onsdag/onsdag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 362
  • Created
  • Siste svar
Det blir tre tisper og en hann i morgen tidlig!

I morgen tidlig...

Lykke til, blir spennende å lese hvordan det går! :P

VELDIG spennende

Glæder mig til at se billeder af flere nye hvalpe :P

Får selv helt lyst til valp.

Bilder kommer bare vent dere :P

Joda, husker godt min første. Heldigvis var min mor med på den, selvom også hun var uerfaren på området da.

Tipper 4 tisper og 1- 2 hanner jeg :P

De kommer på Onsdag (eller natt til torsdag) Så du må nok smøre deg med tålmodighet litt til :P

fin tipping forresten... det ant likte jeg hihi...

Ja ikke sant...

også har alle andre mer erfarne oppdrettere sagt til meg... begyn å vente fra dag 58, for førstegangs fødene går som regel aldri ut tiden..

så... hihi.. jeg hadde egetnlig ventet de nå snart hihi...

jeg er aleine om det jeg...

Trenger assistent hihi...

jeg har blitt lovet hjelp av Stine, om hu kommer seg hit kjapt nok

Har tippet 4 jeg, to av hvert kjønn. Også har jeg vel egentlig tippet at de kommer i natt, men begynner å revurdere tidspunktet litt siden det ikke er mye tegn på at de kommer helt enda :P

Så jeg tipper også natt til onsdag/onsdag morgen.

Temp er så vidt kommet seg nedover..

her soves det MASSE og matlysten er ikke på topp..

SOVE SOVE SOVE SOVE sier ronja..

noen som vil tyde tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volsomt som det sank, !

Da blir sikekrt de 2 guttene og 2 jentene alle soble, (Kanskje, bare kanskje en liten tric kommer, og Therese hopper i taket, for tric skulle det aldeles ikke komme?) født i kveld? Maybe?

Kanskje, mens vi på sonen sover søtt, så slitet Therese med Ronja? :P

Og at vi andre kan sette oss ned med PC'en for og surfe litt, men får lysten til og kjekke her, og oppdage at Ronja har født 4 valper i løpet av natten! Tenk, bare TENK, hvis alt det jeg sier ble sant..

Ja da! Da skal jeg skrive til avisa at en 11 åring er blitt sinsvak synsk... :'-)

LYKKE TIL!

Så håper vi nå at Ronja valper snart, så du slipper og være bekymret og utolmodig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volsomt som det sank, !

Da blir sikekrt de 2 guttene og 2 jentene alle soble, (Kanskje, bare kanskje en liten tric kommer, og Therese hopper i taket, for tric skulle det aldeles ikke komme?) født i kveld? Maybe?

Kanskje, mens vi på sonen sover søtt, så slitet Therese med Ronja? :P

Og at vi andre kan sette oss ned med PC'en for og surfe litt, men får lysten til og kjekke her, og oppdage at Ronja har født 4 valper i løpet av natten! Tenk, bare TENK, hvis alt det jeg sier ble sant..

Ja da! Da skal jeg skrive til avisa at en 11 åring er blitt sinsvak synsk... :'-)

LYKKE TIL!

Så håper vi nå at Ronja valper snart, så du slipper og være bekymret og utolmodig.. :P

Kommer det tric så hihi... da må cæsar har fått seg litt tror jeg :P ( neida...)

Sobel + sobel = sobel ( vertfall når både mor og far til BEGGE foreldrene av disse valpene også er soble)

Hu er fortrinnsvis rolig nå da..

så jeg er jaggu meg ikke sikker på en ting enda jeg altså...

Kunne jeg ikke vært synsk a?

og bare, ja da og da fødes de, og sånn og sånn går det...

hadde vært DEILIG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Hvilken dag har vi kommet til nå? (hvor mange dager siden hun ble parret?)

akkuratt nå i svirrende stund er vi på dag 60 etter første parring..

men over 00.00, så er vi på dag 61 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at alt er bra! Jeg kan jo selvsagt ikke forvente at du skal oppdatere oss løpende når det står stille, men jeg er en litt urolig sjel og blir litt for ofte gira :P

Jeg tipper at det blir 4 tisper og en hannhund :P

Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg bytter tilbake tidspunkt til i natt/mogen tidlig!

Send meg melding med en gang det skjer noe da, Therese :P Gjerne ring å legg på sånn at jeg våkner også :P:P

Eller, hvis jeg er veeeldig heldig så kommer de etter jeg har begynt på skolen for da skal jeg sitte på pc'en stort sett hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatering...

temp har synki nesten en grad under hennes norm. temp.

Har startet å gå sakte men sikkert oppover igjen

hu er urolig, vet ikke heeelt hvordan og hvor hu skal ligge... peser en del, drikker mye, var ute å tømte seg nå nettopp..

vulva slimer osv osv...

Tror ikke jeg burde legge meg i natt for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tempen er på vei opp igjen nå, så tipper jeg og at de ikke kommer før i morgen formiddag :P Antall har jeg ingen anelse om, men man kan jo alltids gjette? 6 valper, 3 tisper og 3 hannhunder.. hehe

Lykke til da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tempen er på vei opp igjen nå, så tipper jeg og at de ikke kommer før i morgen formiddag :P Antall har jeg ingen anelse om, men man kan jo alltids gjette? 6 valper, 3 tisper og 3 hannhunder.. hehe

Lykke til da! :P

Å?

hvorfor sier alle til meg nå da.. at jeg må sitte oppe?

jeg er trøtt haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...