Gå til innhold
Hundesonen.no

Lot hund sulte ihjel i galleri


Argyr

Recommended Posts

Igjen må jeg si at jeg virkelig ikke kan forstå alle de forkastelige, syke og hensynsløse gjerningene folk kan få seg selv til å gjennomføre. Jeg sitter nå med en klump i halsen, og føler meg sint og skuffet over den som har gjort dette, galleriet og alle som har sett på uten å gjøre noe som helst.

Jeg har forøvrig også signert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG DETTE KALLES KUNST???????????!!!!!!!! Folk er sinnsyke! :wallbash:

Hadde det vært meg hadde jeg uten å tenke gått å hente hunden ut. Selv om jeg mtte drept de vaktene for å få den ut!!!! Lurer på om jeg skal finne den ansvarlige og sette han til utstilling og la han sulte ihjel? Nei, da er det brudd på menneskerettighetene!!!!!! Men vi mennesker får lov til å gjøre det vi vil med dyrene. (Signert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harregud.. Dette går folk og ser på ;) . Blir helt sjokka :) . Hadde jeg treft den kunstneren på gata, så hadde jeg gitt han kraftig på tygga. Jeg blir så sint.

Det er ikke kunst, det er bare sykt. Aaaarh. Vet ikke helt hva jeg skal si. '

Jeg hadde nok tatt med meg den hunden, eller så hadde jeg komt hver dag for å mate den .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner..er at folk antakelig har gått forbi der, hørt den, sett den, luktet den. Og latt den forbli der?

Det er dette som er det mest ufattelige av alt!!! :)

Har signert, med tårer i øynene, og håper at denne såkalte "kunstneren" aldri mer får vise noe i det hele tatt!

(Egentlig ønsker jeg mye mer enn det, men vet ikke om det egner seg på trykk!!) *mage som vrenger seg, og hatfølelese*

;) :wallbash: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker rett og slett ikke gå inn å kikke på den linken. Sitter på jobb og lider av "overaktive tårekanaler", så jeg tar ikke sjangsen.

Men utifra hva dere forteller, høres dette helt helt helt helt grusomt ut! Oppropet er signert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke kunst, det er dyremishandling og jeg fatter ikke at det ikke er anmeldt!??! :);)

Jeg går ut i fra at folk er oppegående nok til å ikke sammenligne dette med det tidligere omdiskuterte arbeidet med utstoppet hund i kattepels liksom, det er forskjell på å spise grisekjøtt og å pine en gris til døde for underholdningens del :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke kunst, det er dyremishandling og jeg fatter ikke at det ikke er anmeldt!??! :);)

Jeg går ut i fra at folk er oppegående nok til å ikke sammenligne dette med det tidligere omdiskuterte arbeidet med utstoppet hund i kattepels liksom, det er forskjell på å spise grisekjøtt og å pine en gris til døde for underholdningens del :rolleyes:

Hjerteskjærende! Jeg tok endelig mot til meg og åpnet linken.

Det eneste dette kan sammenlignes med er ren og skjær seigpining.

Kunst? Pføy! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være det værste jeg har sett på lenge. Mennesker finner på så utrolig mye ekkelt! Jeg kommer til å drømme om de triste, uskyldige øynene til den hunden der inatt... Det skulle ikke vært lov å gjort noe slikt uten å få noe igjen for det. *sukk* Oppropet er såklart signert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt usannsynlig ekkelt. Jeg har sett sånne hunder før, og de har sikkert dødd etterhvert, men å bli tvunget til å dø på denne ytterst fæle måten, det er bare grotesk! Og slett ikke kunst. Folk kan jo gjøre som de vil nå, og kalle det kunst! Det er vel like før de begynner å kalle pedofili og voldtekt kunst også. Drap er jo tydeligvis allerede kunst.. Motbydelig.

Og det er virkelig forskjell på villhunder som lever på gaten og kanskje dør av noe, i forhold til dette å bli bundet opp og tatt livet av på en så seigpindende måte. Hans liksom "edle" motiver for å gjøre dette, er slett ikke rette veien å gå. Hvis han brydde seg så mye om sånne hunder, så kunne han vel ha begynt med å gjøre noe fornuftig for dem, i stedet for å lage kunst?! Takke seg til Odd Nerdrum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer alle til å skrive en kort mail og legge ved linkene, både til saken og til oppropet, og sende det til de som kan være interessert i å signere! Kanskje noen også vil videresende den til sine hundekontakter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff! Det er helt tragisk at det finnes så syke mennesker i verden. det er forferdelig!

Har også hørt om at i kina så lagde de rammer!!! rundt små chihuahuaer,, som de hang på veggen. Og det var liskom bilder. med levende hund inni, som ikke kunne lee seg i det hele tatt,, fordi rammen var bygd akkurat til den.

Slike mennesker skulle fått dødsdom mener jeg. De er dyremishandlere! Og dyr skal behandles med respekt!

Jeg blir trist av sånne ting. OG SINT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer alle til å skrive en kort mail og legge ved linkene, både til saken og til oppropet, og sende det til de som kan være interessert i å signere! Kanskje noen også vil videresende den til sine hundekontakter?

Har sendt mail til alle jeg kjenner med alle linkene. Så nå er de på vei til inn og utland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...