HHC Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 På tide med en NKK Hamar tråd kanskje? Ja - hvem kommer, og hvem skal stille hva ovs? Jeg skal stille dotten min, og jh i hvertfall :-) Så skal jeg heie på familie på vinnergallaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer! Blir å finne alle dagene, sammens med buhund-jenta, Ask & Vegas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer med Tinka (og Stine (SD) + Kira), skal ikke gjøre noe annet enn å se på, treffe masse kjente og sikkert bruke litt penger. Er der alle tre dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer fredagen (med klassen :glare: ), også får jeg prøve å komme lørdagen eller søndagen i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Chili skal stilles, så jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer forhåpentligvis alle dager, kommer iallefall lørdag med ett stk Turbo og ett stk Anton (dogo canario) og søndag skal jeg stille Anton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Amigo skal stille i champ.klassen (har du lyst har du lov Kathrine ). Dette blir spennende for det er første gang for vår del at det kommer maaaange stabijer! Vi blir der vel hele helgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Sheltien går lørdag, og jeg tror både Saeta og Villa meldes på. Champ og junior tispe. Saeta er vel noen uker dektig kanskje, men ikke mange ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer, skal stille chinese crested fredag, se på vinnergallaen lørdag og Oscar søndag=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg skal dit og blir sittende å skrive så blekket spruter i år også. Men har litt lyst til å stille champen min... Noen som har lyst til å stille collie kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg skal! Er der lørdagen og søndagen(og muligens/forhåpentlivis fredagen også.) Stiller Bella og broren hennes i unghundklassen på søndag, også har jeg fryktelig lyst til å dra på vinnergallaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg skal dit og blir sittende å skrive så blekket spruter i år også. Men har litt lyst til å stille champen min... Noen som har lyst til å stille collie kanskje? Hvilken dag stilles den? Kanskje jeg kan stille den:P Skal se med busser:P Så jeg kommer meg både dit og hjem^^ Skal i hvertfall dit på søndag og stille mine dalmiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg skal være der hele helgen. Har med meg Extra Hun er enda for ung til og stilles, så vi skal bare kikke å kose oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer på fredag! Stiller Tequila i Åpen unghund. (Om hun ikke får løpetid da)! Og Felix i Junior. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Hvilken dag stilles den? Kanskje jeg kan stille den:P Skal se med busser:P Så jeg kommer meg både dit og hjem^^ Skal i hvertfall dit på søndag og stille mine dalmiser. Det er vel lørdag om jeg ikke husker feil. Gruppe 1. Hadde jo vært supert om! Han har ikke vært stilt på 2 år så da er det på tide å blåse støvet av han for neste år blir han veteran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decarabia Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Det er vel lørdag om jeg ikke husker feil. Gruppe 1. Hadde jo vært supert om! Han har ikke vært stilt på 2 år så da er det på tide å blåse støvet av han for neste år blir han veteran. Har sendt deg PM:) Sjekk innboksen din;) Jepp det var på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Jeg kommer med Tinka (og Stine (SD) + Kira), skal ikke gjøre noe annet enn å se på, treffe masse kjente og sikkert bruke litt penger. Er der alle tre dagene. Jepp, og det blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Lørdag og søndag kommer vi, bare for å se på i år og blir vel å finne rundt agilityringen. Forhåpentligvis fredag også, men vet ikke helt med jobb osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 22. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2007 Kommer kun fredag for å få med venner, bekjente og elever i LP ringen. Alt annet er uintressant, syns jeg. Dessuten er det alt for lett å bruke alt for mye penger der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Vi kommer Drar nedover torsdag, opp igjen utpå søndagen. Skal stille eldstejenta, og de som opererte minstejenta skal også stille og ville se på henne med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 jeg kommer alle dagene regner jeg med. Skal stille Tia på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Planen var at jeg og noen venner skulle dra til Hamar. Men så hadde familien min planlagt sydentur fra 22 november. Så da blir det Gran Canaria på meg heller.. Jeg som hadde såå lyst å dra til Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Skal stille Roma på lørdagen. Unghundklasse terv... Blir spennende det.. kommer uten noen forhåpninger, for der er det konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Skal nedover på søndag å stille Fenris, kun for morroskyld og for å se flere av rasen samla på et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2007 Jeg kommer for å titte i hvert fall en av dagene, tenkte jeg skulle få med meg springerne i hvert fall Har lyst til å være der hele helgen, men tror det klaffer dårlig med jobb... Skal ikke stille hund, men reiser for å sosialisere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar