Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill, Astrid og Kristine`s klikker test :)


Guest Vicky

Bruker du klikk klikker?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      16
    • Nei
      12


Recommended Posts

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Når vi klikket i gangen var vi på vei ut og da klikkertrente vi Lill, det var ikke for å plage andre hunder, vi visste ikke at hunder skal reagere sånn som de gjorde!!!!

Klikking kan forstyrre andre hunder på trening som også ikke er klikkertrente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi klikket i gangen var vi på vei ut og da klikkertrente vi Lill, det var ikke for å plage andre hunder, vi visste ikke at hunder skal reagere sånn som de gjorde!!!!

Klikking kan forstyrre andre hunder på trening som også ikke er klikkertrente!!

Nå pleier jo ikke akkurat klikkertrenere å trene så veldig oppå de som ikke gjør det da. Handler om å respektere andre :cry:

Og vi sletter ingen emner. Syns at noen andre som ikke har vært med på diskusjonen kan avgjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi klikket i gangen var vi på vei ut og da klikkertrente vi Lill, det var ikke for å plage andre hunder, vi visste ikke at hunder skal reagere sånn som de gjorde!!!!

Klikking kan forstyrre andre hunder på trening som også ikke er klikkertrente!!

er enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå pleier jo ikke akkurat klikkertrenere å trene så veldig oppå de som ikke gjør det da. Handler om å respektere andre :cry:

Og vi sletter ingen emner. Syns at noen andre som ikke har vært med på diskusjonen kan avgjøre det!

Nei. er nok riktig det, jeg er på ingen måte imot klikkertrening, har faktisk vurdert å prøve det selv, det var dumt av oss å gjøre det akkurat der, vi burde ventet til vi kom ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den klikkinga var ikke så ille, dessuten var det ikke i 5 min, og det var noe vi tullet med Lill med!

nei, ingen må tro dette varte lenge, vi gikk gjennom en gang, hallo!! under 1min.!!!

men uansett hvor lang tid det tok så plager vi ikke hunder bevisst, dere har hørt om å "glemme seg"?

Vi tenkte ikke over at hunder kunne reagere på den måten som de gjorde og derfor gjorde vi det på vei ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid startet diskusjonen sånn:

Klikker kan forstyrre i LP ringen. Dette ville Lill, Astrid og Kristine bevise. Vi gikk i gangen på NKKU leiren, så fikk vi en idè. Vi tok frem en klikker, også klikket vi i korridoren. Da var det jammen mange hunder som klikket!(bokstavelig talt). Dette vekket noen tanker i meg: Hva hvis noen klikket ved en lydighets ring?

Nå er den sånn:

Når vi klikket i gangen var vi på vei ut og da klikkertrente vi Lill, det var ikke for å plage andre hunder, vi visste ikke at hunder skal reagere sånn som de gjorde!!!!

Klikking kan forstyrre andre hunder på trening som også ikke er klikkertrente!!

Hva har skjedd? Vet ikke om jeg skal le etter gråte.. Det har foregått en bra roing gjennom disse innleggene :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var du som startet denn diskusjonen astrid, du av alle vet hvor lite som skal til for og starte en krangel mellom klikkere og nordenstammere...

og dere skulle ha ventet til dere var ute , som sagt, men hvorofr skrev du da i startinlegget ditt at dere VILLE FINNE UT HVORDAN HUNDENE REAGERTE!!!??? det var bevisst, dere får ingen til og tru noe annet!

og vi mobber ikke, vi sier meningene våre, akkurat som dui!

heeelt enig ina!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ro ro til fiskeskjæææææææææææææææææææææær. beklager sangstemmen min, den er ikke helt på topp. hvordan er deres sangstemmer?

Haha! Bra Ina.

Nå får dere bestemme dere da. Var dere på vei ut eller skulle dere finne ut hvordan hundene reagerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooooooooookei!

Vi tenkte ikke over at hunder kunne reagere på den måten som de gjorde og derfor gjorde vi det på vei ut!

Hahahaha!! Ingvild satt jo innpå rommet med Tinka og hørte ALT!! Og det var absolutt ikke det dere fortalte oss samme kvelden!! Dere sa at dere begynte å klikke for å ha det MORO, og når hundene ble hysteriske syntes dere det var KJEMPEMORO og gjorde det bare enda mer!

Også fortalte dere hvordan Scott hadde reagert. og DA var det moro, og da hadde dere visst stått og klikk klikk klikk klikk klikk klikk utenfor rommet til Scott.

Vi tenkte ikke over at hunder kunne reagere på den måten som de gjorde

Hva var det da dere fortalte til meg; siri og Karine samme kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ro ro til fiskeskjæææææææææææææææææææææær. beklager sangstemmen min, den er ikke helt på topp. hvordan er deres sangstemmer?

Haha! Bra Ina.  

Nå får dere bestemme dere da. Var dere på vei ut eller skulle dere finne ut hvordan hundene reagerte?

hehe :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooooooooookei!  

Hahahaha!! Ingvild satt jo innpå rommet med Tinka og hørte ALT!! Og det var absolutt ikke det dere fortalte oss samme kvelden!! Dere sa at dere begynte å klikke for å ha det MORO, og når hundene ble hysteriske syntes dere det var KJEMPEMORO og gjorde det bare enda mer!

Også fortalte dere hvordan Scott hadde reagert. og DA var det moro, og da hadde dere visst stått og klikk klikk klikk klikk klikk klikk utenfor rommet til Scott.

Hva var det da dere fortalte til meg; siri og Karine samme kveld?

Det første: vi skulle ha det morro med Lill ja!

Det andre: slevfølgelig visste vi ikke at hundene ville reagere sånn!!

Vi kødda med klikker og da dro vi den helt ut, kjempe dumt av oss og jeg legger meg helt flat for det var sjukt teit gjort av oss! Hadde ikke gjort det om igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke jeg tilstedet da, men fikk høre at dem klikkertrente lill jeg da... hehe, trukke hu ble mer lydig akkurat...

Mene dere skjønner ikke hvorfor dere fortsetter å diskutere det har skjedd å dere kan ikke gjøre noe med det =P sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke jeg tilstedet da, men fikk høre at dem klikkertrente lill jeg da... hehe, trukke hu ble mer lydig akkurat...

Mene dere skjønner ikke hvorfor dere fortsetter å diskutere det har skjedd å dere kan ikke gjøre noe med det =P sånn er det!

nei,men vi må få si hva vi mener uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere sa ikke til oss at det var for å ha det moro med Lill, men for å sjekke hvor GALE hunden ble når dere klikket

Det første: vi skulle ha det moro med Lill ja!

Det andre: slevfølgelig visste vi ikke at hundene ville reagere sånn!!

Vi kødda med klikker og da dro vi den helt ut, kjempe dumt av oss og jeg legger meg helt flat for det var sjukt teit gjort av oss! Hadde ikke gjort det om igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...