Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill, Astrid og Kristine`s klikker test :)


Guest Vicky

Bruker du klikk klikker?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      16
    • Nei
      12


Recommended Posts

Den kommentar angående at personen ikke forstod at Vicky var moderator fordi hun ikke kunne argumentere. Lad mig svare på dette. Jeg kunne hatt en moderator som hatet hunder. For det en moderator skal gjøre er og holde orden på forumet. Hun behøver hverken ha greie eller noe som helst med hund og gjøre. Hun kan være dum som en dør, det er mig lige meget så lenge hun gjør det hun skal på sonen..

Ikke fordi jeg hentyder til at du er dum som en dør Vicky. Det var bare et eksempel.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar
Jeg holder ikke med noen parter her, men hvis jeg var på en leir på masse klikkertrente hunder og hadde en klikker i lommen kunne det være morsomt og klikke et par ganger..

Og hvis dere tar det så seriøst så er det kanskje på tide og komme seg ut litt blandt mennesker?

bryr det deg ikke at hunder blir stressa? og hunder som er vandt med at klikk=godbit, og plutselig får de ikkeno? Man kan faktisk ødelegge en klikkertrent hund på den måten. og et par ganger er forskjellig fra intens klikking på flere minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kan ødelegge en klikkertrent hund ved og klikke litt for moro, da da kan den trening heller ikke sitte bra fast.. Da må det være spild av tid..

Men det som er sket på en lejr, forstår jeg ikke skal diskuteres her. For det blir for privat. Den ene skriver du er 9 år, den andre at man er dyreplager osv..

Det er iorden med en diskusjon, men ikke hvis der er nogle som virkelig blir lei seg av dette.. Vicky har som jeg har set sagt undskyld. Og hundene på nkku leieren er vel ikke helst lost etter hendelsen. Ja kanskje det var dumt, men så er det da ikke værre end det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det du gjorde på NKKU lerien mener jeg at du løp rundt i gangene og klikket..og startinnlegget ditt sier noe ganske annet enn at dere skulle "leke" med denne Lill..Og som handler91 skriver, du SKRØT av at det hadde vært morsomt og plage hundene..Og hun som eier Scott, har jeg snakket med..Hun var skikkelig pist, og snakket lenge med Kristine..Kristine vil hvertfall innrømme at d hun gjorde ikke var særlig smart..Det vil tydeligvis ikke du..

Uansett syntes jeg du har gjort en bra jobb som moderator!!

Vil bare få med at når jeg pratet med henne så kom det frem at hun hadde trodd at vi hadde stått uttafor rommet hennes og klikket, noe vi ikke hadde gjort og da blei hun litt mer passiv og var ikke like sur :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste middag, men etter det jeg hørte - ja.

Det startet i den ene brakken hvor Trym hørte alt, og fortsatte til den andre brakken hvor Ingvild hørte alt.

bullshit...Vi gikk ut samtidig som vi klikket! du vet selv hvor lang halve brakka er og vi gikk ut den midterste døra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ikke med noen parter her, men hvis jeg var på en leir på masse klikkertrente hunder og hadde en klikker i lommen kunne det være morsomt og klikke et par ganger..

Og hvis dere tar det så seriøst så er det kanskje på tide og komme seg ut litt blandt mennesker?

Hvis du hadde fått med deg noen ting, hadde du visst at det ikke er selve klikkingen som var verst, men at de laget en utrolig irriterende, masende lyd som stresset opp hundene. Selv hunder som ikke er klikkertrent, reagerer på klikkklikkklikkklikkklikk osv..Akkurat som et lite fyrverkeri..Skjønner du tegninga? De visste tydeligvis at eierne var borte, og ifølge startinnlegget gikk de bevist inn for å plage andres hunder.

Vi snakker ikke om å klikke et par ganger her..Tar det seriøst? Selvfølgelig tar jeg det seriøst når folk går og plager hunder mens eierne er borte..Hvis eierne hadde vært der kunne de tatt hundene ut av situasjonen, men når alle hundene sitter i bur, har de ingen mulighet for å fjerne seg fra den plagsomme lyden...

hilsen Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde fått med deg noen ting, hadde du visst at det ikke er selve klikkingen som var verst, men at de laget en utrolig irriterende, masende lyd som stresset opp hundene. Selv hunder som ikke er klikkertrent, reagerer på klikkklikkklikkklikkklikk osv..Akkurat som et lite fyrverkeri..Skjønner du tegninga? De visste tydeligvis at eierne var borte, og ifølge startinnlegget gikk de bevist inn for å plage andres hunder.

Vi snakker ikke om å klikke et par ganger her..Tar det seriøst? Selvfølgelig tar jeg det seriøst når folk går og plager hunder mens eierne er borte..Hvis eierne hadde vært der kunne de tatt hundene ut av situasjonen, men når alle hundene sitter i bur, har de ingen mulighet for å fjerne seg fra den plagsomme lyden...

hilsen Hanne

Tror du har hoppet over en GOD del av diskusjonen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tar dere en sånn diskusjon her inne på et emne om lydighet og trening? Hva som skjedde /ikke skjedde på en hundeleir er vel ikke helt on-topic.

enig med Espen. det er lit OT det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kan ødelegge en klikkertrent hund ved og klikke litt for moro, da da kan den trening heller ikke sitte bra fast.. Da må det være spild av tid..

Men det som er sket på en lejr, forstår jeg ikke skal diskuteres her. For det blir for privat. Den ene skriver du er 9 år, den andre at man er dyreplager osv..

Det er iorden med en diskusjon, men ikke hvis der er nogle som virkelig blir lei seg av dette.. Vicky har som jeg har set sagt undskyld. Og hundene på nkku leieren er vel ikke helst lost etter hendelsen. Ja kanskje det var dumt, men så er det da ikke værre end det..

Takk Heidi...... trengte noen som skjønte meg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet til moderator Vicky var hva som skjedde hvis noen klikket i en ring, og egne erfaringer. Men Vicky vet selv hun gjorde noe feil, og at hun ikke burde postet dette emnet. Hun kommer nok eller ikke til og klikke mer for tull.

Men når noen begynner og kalle henne dyremishandler fordi hun trener på en annen måte enn dere blir det for dumt. For jeg har sett ordentlig dyremishandlere som forer hunden sin med kål og lar den gå i sin egen avføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet til moderator Vicky var hva som skjedde hvis noen klikket i en ring, og egne erfaringer. Men Vicky vet selv hun gjorde noe feil, og at hun ikke burde postet dette emnet. Hun kommer nok eller ikke til og klikke mer for tull.

Men når noen begynner og kalle henne dyremishandler fordi hun trener på en annen måte enn dere blir det for dumt. For jeg har sett ordentlig dyremishandlere som forer hunden sin med kål og lar den gå i sin egen avføring.

Nettopp!! Det er STOR forskjell på treningsmetoder og misshandling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det begynte med noe saklig..

Ja, med jeg og vennene mine var på leir og vi syntes det var gøy å plage hundene der!!Å så saklig!!

Men nå har dere begge innrømmet at det var dumt (?) så da er jeg ferdig med saken..Jeg tror ikke dere er noen "dårlige" mennesker eller noe sånt pga. av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med jeg og vennene mine var på leir og vi syntes det var gøy å plage hundene der!!Å så saklig!!

Men nå har dere begge innrømmet at det var dumt (?) så da er jeg ferdig med saken..Jeg tror ikke dere er noen "dårlige" mennesker eller noe sånt pga. av det.

nå har du misforstått igjen... Vi plaget ingen hunder, men det vi gjorde plaget dem, skjønner?????????

Vi dreiv med vårt og tenkte ikke på hundene der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...