Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill, Astrid og Kristine`s klikker test :)


Guest Vicky

Bruker du klikk klikker?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      16
    • Nei
      12


Recommended Posts

Nå har jeg lest gjennom hele diskusjonen (hvorfor får ikke jeg med meg de heftige diskusjonene før de holder på å dø ut :cry:)

og det er ingen som i det hele tatt nevner at de vil at du skal forlate sonen, Astrid...

Men i en diskusjon så vil det jo bli argumentert frem og tilbake... Og i denne diskusjonen har vel kanskje du "trukket det korteste strået",og de fleste har argumentert mot deg, og det føles kanskje ikke helt bra, men det er ingen som vil ha deg bort for det :lol:

Og som den utenforstående jeg har vært i denne dikusjonen, så syns jeg ikke den skal slettes... En diskusjon skal ikke slettes bare fordi den ble heftig... da syns jeg forumet har mistet mye av sin funksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar
jeg skrev et teit innlegg. men jeg gjorde ikke noe for å plage hundene! dette var en spøk. vi tullet med lill også så vi at hundene reagerte. det var alt! bøyer meg i støvet. alle kan vel skrive feil?

eller si feil? For jeg forteller bare utifra det dere fortalte meg, Siri og Karine den kvelden...

Hadde jeg vært eieren til Scott hadde jeg ikke blitt glad akkurat.. Hun hadde det vanskelig nok med å få han til å stresse_ned.

Men - INGEN vil ha deg ut av forumet!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller si feil? For jeg forteller bare utifra det dere fortalte meg, Siri og Karine den kvelden...

Hadde jeg vært eieren til Scott hadde jeg ikke blitt glad akkurat.. Hun hadde det vanskelig nok med å få han til å stresse_ned.

Men - INGEN vil ha deg ut av forumet!!!!!!!!!!!!!! :cry:

vi mente ikke å stresse opp bikkja..... det var overhodet ikke meningen. men jeg VET jeg gjorde noe dumt... men jeg mente ikke noe vondt..... :lol: da vi klikket tenkte vi bare på det med Lill ikke de andre hundene... det var ikke før etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener jeg da... hvis jeg bare er grusom er det bare å sparke meg herfra.

syns det er dårlig gjort... jeg har lagt i ganske mye jobb nå... :cry:

nå må du slutte å sutre!! Dette har du selv startet, og da er det nå en gang sånn at du må tåle å få andres reaksjoner/kommentarer når du/dere har gjort noe dumt.

og det å skulle slette emnet eller trekke seg fordi du får litt motstand blir bare tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste gjennom diskusjonen en gang til, og de fleste vil ha meg vekk...... jeg tror ikke lenger jeg er til god hjelp her... hadde nettopp ordnet med hundeklubben og soveplasser til et Hundesonen treff, men jeg gir opp ganske enkelt.... alt jeg sier blir tatt negativt

Sorry, men Herregud.. Ingen vil at du skal vekk..!!

Og ikke begynn med sånn stakkars meg tull og sutring.

Sorry igjen, ble bare litt irritert!!!

Sier det igjen, INGEN vil at du skal vekk, og det vet du godt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele diskusjonen (hvorfor får ikke jeg med meg de heftige diskusjonene før de holder på å dø ut :cry:)

og det er ingen som i det hele tatt nevner at de vil at du skal forlate sonen, Astrid...

Men i en diskusjon så vil det jo bli argumentert frem og tilbake... Og i denne diskusjonen har vel kanskje du "trukket det korteste strået",og de fleste har argumentert mot deg, og det føles kanskje ikke helt bra, men det er ingen som vil ha deg bort for det :lol:

Og som den utenforstående jeg har vært i denne dikusjonen, så syns jeg ikke den skal slettes... En diskusjon skal ikke slettes bare fordi den ble heftig... da syns jeg forumet har mistet mye av sin funksjon!

Enig, fikk heller ikke med meg diskusjonen..

Tror jeg er innpå til feil tid.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste gjennom diskusjonen en gang til, og de fleste vil ha meg vekk...... jeg tror ikke lenger jeg er til god hjelp her... hadde nettopp ordnet med hundeklubben og soveplasser til et Hundesonen treff, men jeg gir opp ganske enkelt.... alt jeg sier blir tatt negativt

Herlighet.Du gjorde noe som var idiotisk og dumt, og det var enda dummere å starte et "skryte" innlegg her.Du har fått masse pepper, og det fortjener du. Jeg tror uansett at du er et hyggelig menneske, og alle kan gjøre feil. Poenget er at man lærer av feilene sine, og ikke gjentar dem.

For å si det sånn, ingen som har klikkertrente hunder vil vel være med på et hundesonen treff, hvis du skal gjenta det du gjorde på NKKU leiren?(men det er kanskje det du vil?)

Uansett, har verken jeg eller noen andre sagt at du skal slutte. Etter å ha sett meg litt rundt, virker det som du har gjort en bra jobb. Vi angriper ikke deg som person, men en teit feil du gjorde som du prøver å ro deg unna + treningsmetodene dine..Du angriper da treningsmetodene våre du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi!! Detta ble en skikkelig diskusjon :lol: Ingen som vil ha deg vekk herfra!!! Synes du virker som en hyggelig person... Å hvem har vel ikke gjørt noe dumt her i livet!? Men jeg tror du la ut innlegget på en feilaktig måte.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet.Du gjorde noe som var idiotisk og dumt, og det var enda dummere å starte et "skryte" innlegg her.Du har fått masse pepper, og det fortjener du. Jeg tror uansett at du er et hyggelig menneske, og alle kan gjøre feil. Poenget er at man lærer av feilene sine, og ikke gjentar dem.

For å si det sånn, ingen som har klikkertrente hunder vil vel være med på et hundesonen treff, hvis du skal gjenta det du gjorde på NKKU leiren?(men det er kanskje det du vil?)

Uansett, har verken jeg eller noen andre sagt at du skal slutte. Etter å ha sett meg litt rundt, virker det som du har gjort en bra jobb. Vi angriper ikke deg som person, men en teit feil du gjorde som du prøver å ro deg unna + treningsmetodene dine..Du angriper da treningsmetodene våre du og?

hva gjorde jeg på NKKU leiren?!?!?!?! var du der selv? så du at vi tulla med Lill! ? det hadde ikke noe med hundene å gjøre. det var først når vi var på veg ut den hunden begynte å stresse, og det var ikke vår skyld! hun med Scott sa selv det var pga dårlig sosialisering!!!! slutt å surr med ting du ikke vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi!! Detta ble en skikkelig diskusjon :D Ingen som vil ha deg vekk herfra!!! Synes du virker som en hyggelig person... Å hvem har vel ikke gjørt noe dumt her i livet!? Men jeg tror du la ut innlegget på en feilaktig måte.. :cry:

ja, det innrømmer jeg at jeg gjorde... det ble nok misforstått en god del.... :lol: og jeg la det frem på feil måte.... big mistake... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og HanneLK det var ikke et skryte innlegg. dette har jeg slitt med! å finne steder, og det har kostet tid og krefter! så slutt å kjas! nå blir jeg snart skikkelig forbanna!!! orker ikke dette her mer!!! du har ikke vært på hundesonen lenge nok til å si at det er et skryte innlegg!! hundesonen har vært 10% av livet mitt!!, også har jeg ikke rett til å fortelle at jeg slet rundt for å finne rette folka å spørre! :evil: nå orker jeg ikke det der mer seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjorde jeg på NKKU leiren?!?!?!?! var du der selv? så du at vi tulla med Lill! ? det hadde ikke noe med hundene å gjøre. det var først når vi var på veg ut den hunden begynte å stresse, og det var ikke vår skyld! hun med Scott sa selv det var pga dårlig sosialisering!!!! slutt å surr med ting du ikke vet!

Med det du gjorde på NKKU lerien mener jeg at du løp rundt i gangene og klikket..og startinnlegget ditt sier noe ganske annet enn at dere skulle "leke" med denne Lill..Og som handler91 skriver, du SKRØT av at det hadde vært morsomt og plage hundene..Og hun som eier Scott, har jeg snakket med..Hun var skikkelig pist, og snakket lenge med Kristine..Kristine vil hvertfall innrømme at d hun gjorde ikke var særlig smart..Det vil tydeligvis ikke du..

Uansett syntes jeg du har gjort en bra jobb som moderator!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker kan forstyrre i LP ringen. Dette ville Lill, Astrid og Kristine bevise. Vi gikk i gangen på NKKU leiren, så fikk vi en idè. Vi tok frem en klikker, også klikket vi i korridoren. Da var det jammen mange hunder som klikket!(bokstavelig talt). Dette vekket noen tanker i meg: Hva hvis noen klikket ved en lydighets ring?

hva gjorde jeg på NKKU leiren?!?!?!?! var du der selv? så du at vi tulla med Lill! ? det hadde ikke noe med hundene å gjøre. det var først når vi var på veg ut den hunden begynte å stresse, og det var ikke vår skyld! hun med Scott sa selv det var pga dårlig sosialisering!!!! slutt å surr med ting du ikke vet!

Nå må du snart gi deg!!

Får en kraftig følelse nå av at om ikke du kan sutre deg vekk fra det du har startet, så går du til angrep i stedet! Om det er noe vi alle har fått med oss så er det vel hva du gjorde på NKKU leiren, du har jo beskrevet det selv!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjorde jeg på NKKU leiren?!?!?!?! var du der selv? så du at vi tulla med Lill! ? det hadde ikke noe med hundene å gjøre. det var først når vi var på veg ut den hunden begynte å stresse, og det var ikke vår skyld! hun med Scott sa selv det var pga dårlig sosialisering!!!! slutt å surr med ting du ikke vet!

lalalalalalalalaaaa :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder ikke med noen parter her, men hvis jeg var på en leir på masse klikkertrente hunder og hadde en klikker i lommen kunne det være morsomt og klikke et par ganger..

Og hvis dere tar det så seriøst så er det kanskje på tide og komme seg ut litt blandt mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...