Gå til innhold
Hundesonen.no

Lill, Astrid og Kristine`s klikker test :)


Guest Vicky

Bruker du klikk klikker?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      16
    • Nei
      12


Recommended Posts

Men hvis hundene er vant til at der kan være mange klikk. Hvorfor var der så noen som sa at det kunen spolere all treningen fordi de havde klikket på nkku??

Det syns jeg var lidt og overdrive. Ja kanskje hundene blev stresset. Men de må jo være vant til og høre på klikk. Men vi bruker jo en metode som er ubehag, men dere bruker en metoder som åbenbart stresser vettet ut av hundene :wink::wink:

Hehe nei da.. Har ingenting imot klikkertrening. Og synes det er for dumt at diskuterere i dagevis om hvordan man trener sin hund. For hvordan jeg trener min hund har ærligt talt ikke noen personer noe med. De kan passe deres egne saker :wink:

som alltid, er jeg enig med Heidi =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Voldtægt?? Hva snakker dere nå om?? :? :?

Og Ricco. Det med typen i senga ja der blir jo ikke krangling om det. Men det gjør det var dette. Vi har snakket mange gange om klikker, nordenstam og ja vet ikke hva. og det eneste som kommer bra ut av det er at folk blir personlige og blir litt for hard i munnen spør du meg. Og hvem er det som står og får pm i sidste ende? Det er meg!!

Sex er et emne som mange liker og snakke om. Har ikke noe imot det. Gider bare ikke selv og udtale meg om mit privatliv. Men når folk kommer og dømmer en som dyreplager og at man trener hunden sin feil, og at hunden er redd en da blir jeg irriteret. Nogle hunder kan ta det og andre kan ikke.

Men vil ikke si at Nordenstam er stygg trening. Men sånn som det ble med Vicky igår da gikk det for langt asså. Det var direkte grov mobbing av en person og sånn vil jeg ikke se her. Folk begynnder og dømme personen som om de kjente henne ut og inn.

Og det med at hun var dyreplager. Hva fanden ved de om det. Kan høre at mange herinde ikke har set en rigtig dyreplager.

Og jo Tina det er et forum og det er lov at diskutere. Det var meg som sa at emnene her ikke skulle slettes igår fordi det er lov at diskutere. Men der går en grænse. Folk siger at Vicky opførede sig som en på 9 år. Men hvad med alle dem som rakkede hende så groft ned som man kan gøre? Er det og være voksen? Og blande sig op i noget man ikke engang var med i?

Dette burde være en indbyrdes snakk mellem dem som var på nkku lejeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint nok Heidi...skal nok lade være med at blande mig i hvordan du træner din hund...meeen det er jo et hundeforum eller? Og ville da være mærkeligt hvis vi ikke diskuterede hinandens metoder...hvordan man træner sin hund er jo en KÆMPE del af det at have hund.

Nu mente jeg også lidt det der med at folk havde set Vicky gjøre noe mot hunden sin. Og så legger de det ut her og begynnder med og beskylde hende for dyreplageri.

Jeg kan sagtens snakke om hvordan jeg trener, men ville fandme ikke finde mig at at folk lagde emner ud at sånn og sånn gjør heidi, det er jo helt feil..

Da ville jeg be folk passe deres egne saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu mente jeg også lidt det der med at folk havde set Vicky gjøre noe mot hunden sin. Og så legger de det ut her og begynnder med og beskylde hende for dyreplageri.

Jeg kan sagtens snakke om hvordan jeg trener, men ville fandme ikke finde mig at at folk lagde emner ud at sånn og sånn gjør heidi, det er jo helt feil..

Da ville jeg be folk passe deres egne saker.

Takk Heidi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde være en indbyrdes snakk mellem dem som var på nkku lejeren.

Det er jeg helt enig i, men hvorfor i søren startet Vicky det selv? Og la det ut så alle kunne være med? Det er vel noe som du som administrator ta opp med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og synes det er for dumt at diskuterere i dagevis om hvordan man trener sin hund.

Jeg reagerede såmænd bare på denne udtalelese Heidi. Synes den er meget forkert, især når den kommer fra en administrator af et hundeforum.

Og iøvrigt er jeg enig med Ricco. Astrid startede selv dette emne og så svarede folk, bl.a. jeg, på det. Astrid kunne jo have ladet være med at skrive det på den måde, hvis hun ikke ville misforstås. Humor er jo ikke altid let at forstå når det er på skrift. Så fra min synsvinkel er der da ingen der har startet topics om Astrids træningsmetoder. Det har jeg i hvert fald ikke set.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lige påpege at jeg ikke leser særlig mye her på forumet. Jeg sjekker de vigtigste saker om folk skal ha hjelp eller sånn. Så det med voldtægt havde jeg ikke sett. Havde set selve emnet men ikke læst videre på det etter jeg skrev min udtalelse. Og nei synes ikke du er frekk Ricco, men jeg må jo gjøre noe når jeg får pm. Du har jo selv sendt mig noen. Men der er jo mange emner ned af denne siden med Nordenstam og klikkertrening og i alle sammen er der krangel. Kunne folk i stedet ikke snakke ordentlig til hverandre, så man kunne ha en bra diskusjon. I stedet for og kjefte på hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lige påpege at jeg ikke leser særlig mye her på forumet. Jeg sjekker de vigtigste saker om folk skal ha hjelp eller sånn. Så det med voldtægt havde jeg ikke sett. Havde set selve emnet men ikke læst videre på det etter jeg skrev min udtalelse. Og nei synes ikke du er frekk Ricco, men jeg må jo gjøre noe når jeg får pm. Du har jo selv sendt mig noen. Men der er jo mange emner ned af denne siden med Nordenstam og klikkertrening og i alle sammen er der krangel. Kunne folk i stedet ikke snakke ordentlig til hverandre, så man kunne ha en bra diskusjon. I stedet for og kjefte på hverandre?

Ja jeg har tidligere sent deg pm Heidi, men IKKE denne gang la meg påpeke det. Kan og for ettertiden la være å sende deg det.

Om du da leser litt mer, så ser du at vi er mange her som prøver med takt og tone,men vi har alle en grense. Dette med takt og tone er noe som jeg har påpekt en del ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hva skal vi diskutere da da? hehe :D Neida.. Men jeg synes man kan diskutere de forskjellige metodene, men ikke sette de opp mot hverandre. Det er det ingen vits i. Kommer ingen vei med å prøve å konvertere andre uansett. Men å diskutere de er jo bare greit, synes jeg. Hvis folk klarer å holde seg til saken, og ikke begynne å mase om hvilken metode som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant... men jeg kommer ikke til å gidde å diskutere mer, for alle på hundesonen kommer til å bruke ting imot meg... holder meg til å være nokså taus fremover

Jaja, det må du selvfølgelig få bestemme selv. Men det er jo faktisk en god del som holder meg deg her inne også. Eller som bruker lignende metoder som dine. Selv om kanskje noen av klikker-folka roper høyest :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tidligere sent deg pm Heidi, men IKKE denne gang la meg påpeke det. Kan og for ettertiden la være å sende deg det.

Om du da leser litt mer, så ser du at vi er mange her som prøver med takt og tone,men vi har alle en grense. Dette med takt og tone er noe som jeg har påpekt en del ganger.

Ingen grund til og ta det så nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det må du selvfølgelig få bestemme selv. Men det er jo faktisk en god del som holder meg deg her inne også. Eller som bruker lignende metoder som dine. Selv om kanskje noen av klikker-folka roper høyest :D;)

tror jeg holder meg stille når det gjelder Nordenstam.... vil ikke ha fler mursteiner nå :D holder meg til litt triveligere diskusjoner uten kjefting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grund til og ta det så nært.

jeg gjer ikke det, er nok mer tykkhudet enn som så. :D men jeg prøver fortvilet å få deg til å forstå hvorfor vi reagerer av og til. Men tror ikke jeg klarer det. Har vært her siden begynnelsen, og får av og til assosiasjoner om et tidligere medlem. (Stygt sagt, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å diskutere når man er høyre og venste, og går tom for argumenter :D Da blir det usaklig og koselig.

Og det er det jeg liker så mye bedre med Hundesonen enn Canis, at man ikke flås levende her.

Ja, usaklig er så koselig Julie :D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjer ikke det, er nok mer tykkhudet enn som så. :D men jeg prøver fortvilet å få deg til å forstå hvorfor vi reagerer av og til. Men tror ikke jeg klarer det. Har vært her siden begynnelsen, og får av og til assosiasjoner om et tidligere medlem. (Stygt sagt, men...)

Behøver ikke og forklare meg noe.. Jeg sier bare at vi i det mindste kunne prøve og lade være all den mobbing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...