Gå til innhold
Hundesonen.no

www.skogshund.moo.no


Aussieglis

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Jeg har ikke IE eller Opera, men firefox på mac. Og nå når jeg skulle gå inn og se litt så er menyen øverst sånn her;

Picture2-6.png

Og, hvis jeg skal trykke på noe i rull-ned menyene så går det ikke, for i det jeg beveger meg ned og mot menyen fra f.eks Videoegallerifanen, så forsvinner rull-ned menyen. Varierte litt på hvilke faner det gjaldt, tror det kommer an på hvilken vei du går på dem i forhold til forskyvelsen? I dunno :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm hmmmm og atter hmm. Må se på det litt senere, haaaater at ikke IE kan vise sidene som FF! Huff og huff.

Kanskje man må finne seg et css-forum hvor man kan få noen til å se over kodene..

Miriam har jo FF :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott side! Hadde samme problem som "Wretch" tidligere i dag, men det har du ordnet. Menyen ser helt grei ut her (Opera og 1280x800).

Jeg fant en ting å pirke litt på, nemlig linjene i designet. Verken logo, meny, innhold eller footer var på linje, noe jeg synes er ganske viktig. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda høyreforflytning i menyen, samme som på bildet jeg la inn ovenfor :closedeyes: Sjekket også safari-browseren min, samme høyreforflytning men i bittelitt mindre skala (altså nesten korrekt, men litt over kanten til høyre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthe: Damn, da må det vel være noe skjermoppløsningsgreier. Noen som har anelse om hva jeg kan gjøre for å ordne opp i det så menyen passer til hjemmesiden for folk som ikke bruker 1280x800 oppløsning?

Kristin: Skal fikse det, sikkert bare jeg som har svimlet når jeg har lagt ut linker.

HildeM: Takk! :whistle: Jeg fikset menyen ved å skifte fra px og til em for å plassere menyen. Bra å høre det funket for deg. Men hva gjør man med folk som bruker andre oppløsninger... *klø seg i håret*

wretch: Hvilken oppløsning bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det nå dere som fikk en rar meny tidligere idag??? :whistle:

Her vises siden like godt i IE som i FF. Jeg har skjermoppløsning 1280x800..

Samme med meg, tror det er skjermoppløsningen til folk som har noe å si - ikke nettleseren. Har skiftet litt på CSS'en til menyen nå, så er spent på om det funker for folk som ikke bruker 1280x800...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YAY :P

Jeg liker ikke tanken på at den skal se merkelig ut for noen når den ser vanlig ut for meg. Vet at oppdretteren til My bruker IE, var hun som gjorde meg oppmerksom på at siden min såvidt fungerte i IE for noen mnd tilbake. Det må man jo ta til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
    • Du kan prøve Kim Salomonsen på facebook. Det er den eneste oppdretteren av rasen i Norge. Det er en litt større rase i Sverige.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...