Gå til innhold
Hundesonen.no

www.skogshund.moo.no


Aussieglis

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Jeg har jo ikke brukt freewebs sin generator-sak, har jo fiklet med frontpage og bare brukt den der html-delen deres. Herreguuuuuuuuuuuud som jeg har styra, men det ordner seg jo til slutt ser jeg! Men herregud så mye fram og tilbake, hit og dit, inn og ut... Takk og lov for frontpage, jeg hadde ikke taklet å må kunne alt av koder helt av meg selv :P

Håper jeg finner ut av dette med CSS til slutt da... Merker det mangler, og det virker ikke som om det blir helt bra før det er i boks... Men jeg er såååå fornøyd for å ha klart dette da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grep meg i å tenke 'Å wææææoow' da jeg fikk opp siden. :P Utrolig flott!

Hvis jeg skulle pirke på noe måtte det være at jeg ville hatt noe annet enn hvit som bakgrunn 'bak layouten', om du skjønner? Også synes jeg innlegget i bloggen blir fryktelig smalt når du har kalender og kommentarer på hver sin side, jeg ville hatt dem på samme side. :P

Men du har vært kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det ble smalt, men har ikke kommet meg så langt til å prøve å finne ut av det enda. Merket at alle linkene kom opp i iframen også, det ble jo en del kræsj. Er det enkelt å bytte over så de begge står på samme side? Håper man bare kan krysse av for noe... *krysse fingrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det enkelt å bytte over så de begge står på samme side? Håper man bare kan krysse av for noe... *krysse fingrer*

Ja, det er kjempeenkelt. Du bare logger deg inn på blogtown, trykker på 'layout', også kan du velge i en sånn 'boks' om du vil ha menyen på venstre eller høyre side, eller 'delad' som du har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er piiittelitt knødd inni layouten på en måte, merket det etter jeg fikk lagt inn bloggen. Skal få fikset på det når jeg kommer meg tilbake til byen igjen og er ferdig med ferie i lofoten :)

Det finnes ikke noen andre plasser man kan laste opp hjemmesider bortsett fra freewebs og home.no? Liker igrunnen ingen av delene noe særlig..

Enn om man kanskje vil invistere i noe sånt man betaler for? Hva er best og billigst? Gjerne med "nok" plass, så man slipper å tenke på den saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sinnsykt fin siden din har blitt! utrolig stilig med rammen rundt.

RE innom her av og til fordi jeg synes siden din er bra, men dette må være den desidert beste versjonen til nå. HAdde jeg klart å lage så fine sider skulle jeg vært i himmelen!

Forøvrig har jeg gratis side på start.no, husker ikke plasskapasiteten, men funker iallefall bedre enn home.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hvis man ønsker seg "egen plass" å laste opp hjemmeside + bilder og slikt, hvor burde man gå da? Vil ha noe stabilt noe, og noe BILLIG! Og gjerne en "egen" adresse, f.eks emmas-hundeliv.com eller lignende.

Jeg har dette webhotellet. Da betaler jeg 180 kr i året, og det er nærmest aldri nedetider. Selv er jeg veldig fornøyd :P

Siden din er forresten utrolig stilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjempe fin!! Eneste jeg ville pirkett på var jo reklamen. Ble veldig stresset av all den reklamen..

Kjempe fine bilder også! Lurer så fælt på hvorfan man stiller inn lukkertiden på mitt kamera! Har drit lyst til å ta et slikt bilde som du hadde tatt:

tuur3.gif

Hvordan har du tatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ønsker seg "egen plass" å laste opp hjemmeside + bilder og slikt, hvor burde man gå da? Vil ha noe stabilt noe, og noe BILLIG! Og gjerne en "egen" adresse, f.eks emmas-hundeliv.com eller lignende.

Jeg er veldig fornøyd med One.com. :blink:

Kjempe fin! Eneste jeg ville pirkett på var jo reklamen. Ble veldig stresset av all den reklamen..

Kjempe fine bilder også! Lurer så fælt på hvorfan man stiller inn lukkertiden på mitt kamera! Har drit lyst til å ta et slikt bilde som du hadde tatt:

tuur3.gif

Hvordan har du tatt det?

Du har Canon EOS etellerannet, sant? Ved siden av displayet helt oppe til høyre er det to knapper som du bruker til å zoome inn bildene med, og hvis du holder inne en av dem og vrir på det hjulet foran stiller du inn lukkertiden.

Digger siden din, Anniken. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det bildet der tok jeg med et vanlig kompakt kamera uten å bruke blitz, dvs. lang lukkertid.

Har endelig fått tak i mine nødvendige programmer igjen og da ploppet det visst opp en ny layout. Den ble laget på 2 timer så den er ikke så vakker å se på men enkel og grei syns jeg. Si ifra hvis noe ser rart ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt opp går det i Opera? Orker ikke laste ned opera for å teste. :wub: Det ser irriterende ut hos meg i FF også men det får bare være sånn til jeg får karret meg til å få eget webhotell og de greierne der. Freewebs hadde glemt å sette en sånn ting på siden min i lang, lang tid før den plutselig dukket opp! >_<

EDIT: Man kan forøvrig unngå den blå freewebs-greia hvis man bruker denne adressen: www.skogshund.minsite.net men da blir man heller plaget med reklame. Jeg slipper det pga god popup-blocker men det er ikke alle som har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...