Gå til innhold
Hundesonen.no

www.skogshund.moo.no


Aussieglis

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Er den nye albumløsningen utrolig fæl? :)

Brukte opp plassen hos home på null komma niks så det går jo ikke... Så til jeg eventuelt får et spark i ræva og skaffer meg eget webhotell så får jeg vel overleve på dette. Hvis folk gidder å klikke seg inn på dette da? :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den nye albumløsningen utrolig fæl? ;)

Brukte opp plassen hos home på null komma niks så det går jo ikke... Så til jeg eventuelt får et spark i ræva og skaffer meg eget webhotell så får jeg vel overleve på dette. Hvis folk gidder å klikke seg inn på dette da? :closedeyes:

Synes ikke den albumløsningen var så fæl , litt forvirrende først så virket det ganske greit egentlig :P vil absolutt anbefale å skaffe seg webhotell, mye bedre plass og ikke noe nedetid, har hvertfall ikke opplevd det på mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser My sin side "normal" ut for andre? Ser litt merkelig ut i frontpage men ser normal ut på nett så jeg ble pittelitt usikker. :P

Ser du bruker front page. HVordna får du siden midtstilt og slik at rammene passer de ulike oppløsningene? Har prøvd det samme selv, men aldri fått det til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg aner jo egentlig ikke hva jeg gjør - jeg bare prøver meg frem i massevis. Jeg tror jeg midtstilte siden ved å høyreklikke på layout-tabellen som jeg har hele siden "i" og trykte videre på at tabellen skal være i "center" som det heter, eller "centrera" i min frontpage som er svensk :P

At alt passer de ulike oppløsningene er nok egentlig bare flaks og det faktum at jeg lager "layouten" så enkel. Det er jo bare en banner i toppen liksom, og det bildet forandrer seg jo etter de ulike oppløsningene. Tabellen som bildet ligger i utvider seg hvis bildet blir større så derfor passer siden i de fleste oppløsninger. Når man ikke kan så mye er det kanskje en idè å gjøre det enkelt :P

Lagre ofte, kopier alt du har "laget" og flytt det over på en ny side som du åpner. Prøv masse og klikk deg inn på alle menyene og les litt HTML så er det utrolig hva man kan få til spør du meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megatips til fotgalleri!

BackBox

Du kan se hvordan den fungerer på siden min :P

I luuuv it :P Men den tar også mye plass, akkurat som Porta vil jeg tro, så da må den også vente til jeg får ut fingeren og skaffer meg webhotell.

SPØRSMÅL: Hvor mange mb trenger jeg (jeg vil ha NOK) til hjemmeside laget i frontpage + bildealbum? Vil ha mye plass så jeg ikke sitter der med skjegget i postkassa og ikke har mer plass til bilder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Takk :whistle:

Vi har gått tilbake til wordpress siden jeg hatet iframe (som er det eneste jeg får til alene...) og trives igrunnen veldig godt slik som det er nå. Har fått til et galleri der også, så nå ligger alle bildene fint på siden der og de kan vises med en fin bilde-greise som ser skikkelig proff ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Noen som vil linke til oss og bli linket tilbake til? :)

Vi vil også gjerne bli linka til! ;)

Eg berre linka til dykk andre også, sjølv om eg ikkje spurte. Håpar dette var greitt? (Hilde skulle eg jo linke til uansett, så det reknar eg i alle fall med at det var grett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gledesdreper :)

Nå også? Mener du de 8 små firkanta bildene eller de små snakkeboblene foran oppdateringene?

Var ikke sånn hos meg i IE (bruker den nyeste versjonen) så var litt rart.. Men har prøvd å forandre litt i kodene, men hvis ikke det går må jeg vel kutte ut den table-tingen jeg har oppdateringene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...