Gå til innhold
Hundesonen.no

www.skogshund.moo.no


Aussieglis

Recommended Posts

Du skal virkelig ha for å legge masse tid og arbeid i det, og få et knallbra resultat! Hadde aldri hatt sånn tålmodighet, orker ikke ordne på toppbildet mitt engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Det værste er jo at jeg koser meg mesteparten av tiden, og syns det er interessant, lærerikt og morsomt når jeg får til! Er vel det som driver meg tror jeg.

Kanskje jeg kan bli webdesigner? :P Tjene penger på å kose seg... Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en ting å pirke litt på, nemlig linjene i designet. Verken logo, meny, innhold eller footer var på linje, noe jeg synes er ganske viktig.

Glemte denne jeg!

Har prøvd å skjønne hva du mener, men jeg klarer ikke :P Kan du utdype litt? Konstruktiv kritikk som det er alltid fint å få, så jeg vil gjerne skjønne hva du mener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan bli webdesigner? :P Tjene penger på å kose seg... Hmmm

Ja, det synes jeg du skal :P Du er kjempe flink!

Får dere IE brukere en feilmelding om et eller annet script når dere åpner siden min?

Ikke jeg :P

Nå ser forresten alt veldig fint ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Skal den hånden være på banneret? Rett til venstre for snuten på My ser det ut som en "move tool" hånd har sneket seg inn i bildet :wub:

*ler seg fillete* Tenk at jeg ikke har lagt merke til den før nå :whistle: Nå er den borte ihvertfall da *ler enda mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan sjekke hvordan bakgrunnen min blir vist? Gjerne noen som har en gammel internet explorer.. :rolleyes2: Og noen med andre nettlesere.

Bruker to bakgrunnbilder hvor det ene er en gjennomsiktig png-skygge, men det vises fint i min internet explorer 8 - så lurer jeg bare på hvordan det ser ut for de som det ikke fungerer for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
*sukk* du er sinnsykt flink med design...! Uansett om du har et skikkelig pyntet banner eller et enkelt et, så der det knallfint ut! Hvis jeg skulle hatt en til å hjelpe meg en gang, hadde jeg prøvd å kaste en lasso rundt deg! :)

Så ikke denne før nå jeg. Takk for skryten :)

... Nå har jeg fikset og trikset litt på siden, men jobber med nye farger og ny header. Må bare få tatt noen nye bilder snart som kan brukes.

Ser bloggen normal ut for folket? Tenker spesielt på de snakkeboblene med antall kommentarer i på høyre side der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...