Nina Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Til tross for noe dårlig oppslutning om den første delkonkurransen, så kjører vi igang en ny periode. Nytt denne perioden er at bildet ikke trenger å være tatt i perioden delkonkurransen gjelder. Annen hver uke kommer det et nytt tema og det vil bli satt opp avstemning på forrige to ukers tema. Over jul vil vi ha en avstemning over alle vinnerbildene, og vinneren der vil bli premiert. Det er med andre ord medlemmene på forumet som kårer vinnerbildet. Det er kun tillatt med et bilde per deltaker, og det må være du som har tatt bildet dittMaksstørrelse på bildet er 800x600px/600x800px, bilder større enn dette vil bli slettet fra konkurransen uten varselUtgangspunktet til bildet er temaet og det må ha noe med hund å gjøre, ut over det står dere fritt til å tolke temaet slik dere ønskerInnleveringsfrist, søndag 23. september kl 24.00Bildet postes i denne tråden Det andre temaet er "Som plommen i egget" Ved spørsmål - send meg pm eller lag tråd i tilbakemeldinger - post ikke annet enn bilder i denne tråden. Lykke til!
bitteliten Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Småtte har funnet seg ett mykt sted å ligge, midt i klesvaska.
molly Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Solo til Ane hopper fra brygga...
MartineH Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Er man retrievere så er man retrievere. Kokos og Tekla på strandtur.
Symra&Pippin Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Pippinbaby koser seg glugg ihjel i kurven sin:
Marianne&Java Skrevet 10. September 2007 Rapporter Skrevet 10. September 2007 Tja.. En nyfrisert Molin for en stund siden som syntes den beste plassen å ligge var senga til Rikke Legg også merke til at øynene hennes har litt eggeplommefarge
Bambii88 Skrevet 11. September 2007 Rapporter Skrevet 11. September 2007 Qatja (labradoren) har det vel mildt sagt som plommen i egget, men uttrykket til Ronya (saluki) snakker vel for seg selv
Hanne Marit Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Dette er et bilde fra da Bono var hos opdretter, men jeg synes det er så morsomt, for han bare var utslitt, la seg ned, og sovnet slik...; her skal jeg si deg han har det som plommen i egget...! ( lille Tekla er hun som ligger ved siden av..)
swimzy Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 her har odin det som plommen i egget, der han har borret neden ned i snøen og ligger å slapper av i snøen etterpå
Karina&Chica Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Her har Chica det "som plommen i egget". Hun har sofa`en for seg selv, sola skinner inn på henne, og hun får "sutte" på labben sin og døse i den gode varmen
ingerlise Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Leo og Turbo har det som plomen i egge når di kan være på hytta og lige i gresse å kose seg.
Tonje Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Her har vi disneyfeeling i massevis med solnedgang,havet i bakgrunnen og to veldig fornøyde whippserumper
MariJ Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Når Keira moser katten har hun det virkelig som plomma i egget
MariaN Skrevet 12. September 2007 Rapporter Skrevet 12. September 2007 Her er kjekkasen min som har det som plommen i egget! Han tar seg godt til rette.. Dårlig bilde men!
29a Skrevet 13. September 2007 Rapporter Skrevet 13. September 2007 Sebastian har det som plommen i egget - sover godt i armkroken til mamman sin ja
Pikenidalen Skrevet 14. September 2007 Rapporter Skrevet 14. September 2007 Bildet har jeg kalt "Luxus-fellesdekk", og viser Sheeba og Mira i ei hotellseng.
borderen Skrevet 14. September 2007 Rapporter Skrevet 14. September 2007 Jepp, en VELDIG badeglad hund;
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar