Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Jeg har ikke fått jeg heller. Satser på at det kommer i morgen eller noe i den duren.

Venter på et PM til, så jeg løper til postkassa flere ganger om dagen :lol:

Så du skal stille? Tøft, det vil jeg se på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal stille? Tøft, det vil jeg se på! :)

Publikum :shocked: Som om jeg ikke er nervøs nok fra før, haha. Nei da, kjempehyggelig om vi hadde truffet deg/dere der! :P Skal du stille selv, eller bare ta turen for å kikke?

Vi stiller i hvert fall søndagen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Haha, jeg hadde mest lyst til å fjerne alle på utstillingen selv idag, selv dommeren. :rolleyes:

Kommer bare og kikker med bartegutt, gjerne begge dagene. :lol: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde mest lyst til å fjerne alle på utstillingen selv idag, selv dommeren. :rolleyes:

Kommer bare og kikker med bartegutt, gjerne begge dagene. :lol: Lykke til!

Takk takk, vi trenger det gitt! Nervøsiteten min smitter jo over på dyret, så han later som han ikke kjenner meg :) Erfaring gjør underverker tenker jeg...

Håper å treffe dere der, Orry og jeg håper å treffe deg og bartegutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 10 når har dere?

Jeg stiller på Bjerke på søndagen, kl 10. Men skal på spanielklubben sin utstilling på Årvoll på lørdagen, aner ikke oppmøtetiden der ennå... Er jo lov å håpe at den er tidlig, så kanskje jeg rekker å løpe ned til Bjerke (er jo bare et steinkast unna) og se noen av dere :lol: Kommer uansett en tur ned, så håper jeg i hvert fall rekker å treffe dere før dere drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjem og! :lol: Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg vel til å vandre fra ring til ring, og faren er vel heller stor for at jeg kommer til å oppholde meg en stund ved retrieverne, aussiene og belgerne. Skal begge dagene! Bare kom bort hvis dere kjenner meg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen som passerer Otta på vei til Oslo utpå fredagen, og som har plass til ei jente med ei Bernertispe + bur og litt baggasje..?

Silje har vært på NKKU-leir, og skal på utstilling på Bjerke på lørdag.

Det hadde vært flott hvis ho hadde fått skyss med noen, og slapp å ta toget med alt pikkpakket.

(Det er mora til Mona som drister seg til å spørre her.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag etter masse fram og tilbake angående utstillingen og overnatting har jeg endelig (og heldigvis) funnet det siste enkeltrommet som var igjen på alle Scandichotell i nærheten av Bjerke.. snakker om å være i siste liten.. :rolleyes:

Det er 21 påmeldte Basenjier- omtrent som forventet. Men har ingen store forhåpninger. Dommeren er en Basenji oppdretter med mye av sine linjer i Norge og Sverige. Han har en tendens til å sette opp de... Og alle hans venner (valpekjøpere m.m) kommer selvførgelig. Selv har jeg har holdt meg unna de linjene, og han er visstnok knepen med CK'ene. Så da får vi se om det hjelper å være eneste med juniorer..

Skal stille på søndagen uten noen som helst forhåpninger, bare spent på dommeren! :glare:

Vil også nevne at jeg kjører fra Egersund til Oslo på lørdagen hvis noen er i beit for transport den veien..

Stasjonsvogn med bare meg og hunden i, så har litt plass ihvertfall...

Send en melding, hvis det er noen som lurer på noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg tar med dyret og kommer på Bjerke, så hvis noen kjenner meg igjen - vær så snill å komme bort! Jeg er ikke flink til å kjenne folk igjen, og hvis jeg kjenner noen igjen, er sjansen stor for at jeg ikke tør å gå bort. :rolleyes: Jeg vil møte soniser, så kom bort! :)

Veldig vanskelig å kjenne igjen en Bulle og en Dalmis som går å knuffer på hverandre??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...