Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

Har Golden passert oss? Jøss da må det komme mange svensker eller noe altså... hmm, fordi de har ligget mer under oss en til vanlig på antall den siste tiden.. Jaja, dommern har jeg stilt for før da, han hater ihvertfall ikke Aris (da hadde jeg kanskje ikke meldt på heller da :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Har Golden passert oss? Jøss da må det komme mange svensker eller noe altså... hmm, fordi de har ligget mer under oss en til vanlig på antall den siste tiden.. Jaja, dommern har jeg stilt for før da, han hater ihvertfall ikke Aris (da hadde jeg kanskje ikke meldt på heller da :D )

Jepp, jeg så at det er 87 av dem i en ring, pluss 20 juniorer i en annen ring. Overraskende mange! Syntes først at 39 var mange for min rase, men tror ikke jeg skal klage gitt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reagerte virkelig på det antallet, i tillegg til Golden med 107 :D

Men ikke mist alt av håp nå da, sjansen er jo fremdeles til stede :) *motiverende klapp på ryggen*

Signerer den! Det skjer når man minst venter det, som med oss! Hadde aldri trodd hun skulle ta storcertet i Drammen med 78 påmeldte, men joda :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 21 påmeldte Basenjier- omtrent som forventet. Men har ingen store forhåpninger. Dommeren er en Basenji oppdretter med mye av sine linjer i Norge og Sverige. Han har en tendens til å sette opp de... Og alle hans venner (valpekjøpere m.m) kommer selvførgelig. Selv har jeg har holdt meg unna de linjene, og han er visstnok knepen med CK'ene. Så da får vi se om det hjelper å være eneste med juniorer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 katalanere.... Kanskje jeg skal få med meg dem for en gangs skyld. Og bare 29 labradorer, skulle tro det var langt flere!

98 Flatter! :D:)

Nei fytti... Glem alt som heter cert og crufts...

Hahhaha, og dere må til og med starte klokka halv ni fordi dere er så mange!

Glad jeg ikke er skriver i flat-ringen liksom, det må egentlig være litt kjedelig å se på. Så lite variasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kanskje er ledig søndag som vil handle en kjempe grei Flat hanne?

Om det klaffer med Dachsen jeg stillerså handler jeg, men ser ut somdetkan skje at det kresjer litt.

Han er en kjempe snill og grei hanne fra klokkeråsen kennel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at det ikke er mer en 9 schafere ???

Sikkert en dommer få vil stille for :D

Hæ? Nå skjønner jeg ingen ting, ista på msn sa jeg at jeg synes det var mye og da sa du nei! Og da lata jeg som jeg sa at det var lite, og nå sier du at det er mye? :)

Tror du jeg mener at DET antallet er lite?! Gaad, du må ha missforstått :D

Noen som kanskje er ledig søndag som vil handle en kjempe grei Flat hanne?

Om det klaffer med Dachsen jeg stillerså handler jeg, men ser ut somdetkan skje at det kresjer litt.

Han er en kjempe snill og grei hanne fra klokkeråsen kennel

Hvilken klasse? Har masse klokkeråsen linjer selv å kjenner jo Berit gnaske godt, så dersom det ikke er AK så stiller jeg gjerne :D

EDIT; Hva heter han? Kanskje det er en Lotto sønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en dommer få vil stille for :D

Tror du jeg mener at DET antallet er lite?! Gaad, du må ha missforstått :D

Hvilken klasse? Har masse klokkeråsen linjer selv å kjenner jo Berit gnaske godt, så dersom det ikke er AK så stiller jeg gjerne :)

EDIT; Hva heter han? Kanskje det er en Lotto sønn..

Ja det var derfor jeg ble så forvirra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en dommer få vil stille for :D

Tror du jeg mener at DET antallet er lite?! Gaad, du må ha missforstått :D

Hvilken klasse? Har masse klokkeråsen linjer selv å kjenner jo Berit gnaske godt, så dersom det ikke er AK så stiller jeg gjerne :)

EDIT; Hva heter han? Kanskje det er en Lotto sønn..

Han er vel 4 år nå. og tror han stilles i åpen klasse, navnet er Klokkeråsens Rando

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel 4 år nå. og tror han stilles i åpen klasse, navnet er Klokkeråsens Rando

Åh, Lotto er halvonkelen hans faktisk :)

Da kan jeg nok bare evnt steppe inn i enkeltbedømmelsen for deg hvis det skulle krasje helt. Satser nå på en rød på Aris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. telting, så finnes det mange flotte gressplener rundt på Bjerke, så det skulle sikkert ikke være noe problem å finne et fint sted å telte der også.

Men ring Strøm (mob: 91 51 21 41) - det er han som er kont.personen ang. alle camperne på Bjerke.

Han er en veldig hyggelig fyr, og kan sikkert finne dere et supert sted.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt på to av "valpene". Ei tispe som mangler siste certet for championatet, og en dødslekker hannhund, men som desverre er ganke reservert, så jeg er usikker på om han er klar for ringen ennå, vi får se :)

Må teste litt ut på forhånd å se hvor stor forskjell det er på hvem som går med han, og hvordan han reagerer.

Er det noen som skal innover på lørdag, fra telemark/vestfold?

Trenger noen å kjøre i følge med innover, evt kjøre med. Blir to hunder og to personer.

Gleder meg til å prate med folk, se på forskjellige hunder og ikke minst NM i LP, og kanskje litt shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...