Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

Jeg fant ut at det bare var å droppe sokka og ta på seg sandaler. Hey, det blei jo en gratis spabehandling for beina mine. Ikke hver dag man får det. :)

Utrolig kjedelig med så mye gjørme. Det gjorde liksom hele opplevelsen av å være på utstilling litt amputert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Jeg fant ut at det bare var å droppe sokka og ta på seg sandaler. Hey, det blei jo en gratis spabehandling for beina mine. Ikke hver dag man får det. :)

Utrolig kjedelig med så mye gjørme. Det gjorde liksom hele opplevelsen av å være på utstilling litt amputert.

hehe. må hvert digg med gjørme mellom føttene :)

EDIT: Mente mellom TÆRNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja dette var ett vått førsteinntrykk jeg fikk av hundeutstilling he he. Men møter neste gang også, og satser på litt bedre vær ja=) Men må bare si, innmari gøy å se så mange hunder på en gang. Veldig overrasket over hvor lite bjeffing det var (selv om det var noe). Men er jo logisk egentlig... vi mennesker er jo skeptiske på hverandre i starten vi å, men når vi er kjent med hverandre, er det ikke mer "bjeffing" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trosset været og dro alene (fikk ikke med mei ho jeg skulle fordi ho tydeligvis ikke er vanntett)

Tør ikke dra aleine jeg..

Eller rettere sagt kjedelig og dra aleine. Dessuten så har jeg ikke lyst til og kjøre gjennom oslo aleine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der en tur uten hund i dag... Orry lå tørr og fin hjemme fram til kl 12, da troppet vi opp på spanielutstilling på Årvoll. Uansett, jeg gruer meg til i morgen hvis det er like gjørmete som det var i dag <_< Jeg har allerede funnet fram dekken og sokker til dyret, så han skal holde seg så ren som overhodet mulig. Jeg gikk hele dagen i dag med brune sokker, bukser og sko, og NEI, ingen av plaggene/skoene var brune fra før.

Forøvrig håper jeg å treffe på soniser i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke dra aleine jeg..

Eller rettere sagt kjedelig og dra aleine. Dessuten så har jeg ikke lyst til og kjøre gjennom oslo aleine :)

Det man har soniser til (haha, takk nirm for at jeg slapp å stå å se teit ut alene når jeg ventet på Marthe) .

Jeg var der en tur uten hund i dag... Orry lå tørr og fin hjemme fram til kl 12, da troppet vi opp på spanielutstilling på Årvoll. Uansett, jeg gruer meg til i morgen hvis det er like gjørmete som det var i dag <_< Jeg har allerede funnet fram dekken og sokker til dyret, så han skal holde seg så ren som overhodet mulig. Jeg gikk hele dagen i dag med brune sokker, bukser og sko, og NEI, ingen av plaggene/skoene var brune fra før.

Forøvrig håper jeg å treffe på soniser i morgen! :)

Hehe, eneste som ikke skiftet farge til brunt var skoene mine (de var brune, men fikk en litt mer møkkete brunfarge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig!

Jeg var nok ikke den eneste akkurat.

Og Nirm - jeg veit at du lo av meg :)

Ha ha. Men du hadde det mest geniale fotantrekket for dagen. :) Våt blei man jo uansett på beina.

Men morsomt å treffe masse soniser i helga.

Forholdene har bare vært tragiske. En dame brakk beinet i ene ringen i dag, og ble henta av ambulansen. Stakkars dame.

Lørdagens mestomsettende butikk må jo ha vært Zolos. Trur det var et par stykker innom og kjøpte vanntett fottøy der. Undertegnede også. ;) (Og Bjerke ble DYRT for enkelte i år... :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Peers/Anette har stilt?

Vi var i ringen i 11-tiden :)

Jeg så et par soniser i dag, men rakk ikke å hilse på dessverre... Men jeg så i hvert fall Nirm, Crizpo, WheatenMali og bcRex :P

Ha ha. Men du hadde det mest geniale fotantrekket for dagen. :P Våt blei man jo uansett på beina.

Men morsomt å treffe masse soniser i helga.

Forholdene har bare vært tragiske. En dame brakk beinet i ene ringen i dag, og ble henta av ambulansen. Stakkars dame.

Lørdagens mestomsettende butikk må jo ha vært Zolos. Trur det var et par stykker innom og kjøpte vanntett fottøy der. Undertegnede også. ;) (Og Bjerke ble DYRT for enkelte i år... :P)

Hvordan i alle dager klarte hun det?

Jeg hadde forøvrig en liten flause i ringen i dag... Løp flott i vei, før skoen plutselig satt bom fast i gjørma, og jeg galant rakk å løpe noen steg til før jeg fant ut at den var borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i ringen i 11-tiden ;)

Jeg så et par soniser i dag, men rakk ikke å hilse på dessverre... Men jeg så i hvert fall Nirm, Crizpo, WheatenMali og bcRex :)

Hvordan i alle dager klarte hun det?

Jeg hadde forøvrig en liten flause i ringen i dag... Løp flott i vei, før skoen plutselig satt bom fast i gjørma, og jeg galant rakk å løpe noen steg til før jeg fant ut at den var borte :)

Neste gang må du komme og si hei altså.

Regner med at hu har satt fast beinet og så vridd det. Skjedde i ring nummer 7. Var vel blandt de mest gjørmete områdene i den delen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Men du hadde det mest geniale fotantrekket for dagen. :) Våt blei man jo uansett på beina.

Men morsomt å treffe masse soniser i helga.

Forholdene har bare vært tragiske. En dame brakk beinet i ene ringen i dag, og ble henta av ambulansen. Stakkars dame.

Lørdagens mestomsettende butikk må jo ha vært Zolos. Trur det var et par stykker innom og kjøpte vanntett fottøy der. Undertegnede også. :P (Og Bjerke ble DYRT for enkelte i år... :P)

Sikter ikke til ho vi sto å ventet på vel ;P (der fløy vel pengene rimelig fort unna).

Vi var i ringen i 11-tiden ;)

Jeg så et par soniser i dag, men rakk ikke å hilse på dessverre... Men jeg så i hvert fall Nirm, Crizpo, WheatenMali og bcRex :P

Hvordan i alle dager klarte hun det?

Jeg hadde forøvrig en liten flause i ringen i dag... Løp flott i vei, før skoen plutselig satt bom fast i gjørma, og jeg galant rakk å løpe noen steg til før jeg fant ut at den var borte :)

Jeg prøve å se etter det i ringen, men så deg ikke :unsure: Vet jo hvordan du ser ut, men må nok ha hvert blind :P

Så da noen i dag, men overrasket over at jeg traff/så flest i går. Koselig var det uansett, selv hvordan været var. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikter ikke til ho vi sto å ventet på vel ;P (der fløy vel pengene rimelig fort unna).

He he. Hun hadde nok et dyrt opphold hun også. :)

Men var jo ufattelig mye flott å kjøpe der i år. Synes at utvalget på utstilling ofte er veldig begrensa, men fant masse nyttig i år (hvordan forsvare at man trenger 11 apporbukker? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Hun hadde nok et dyrt opphold hun også. :)

Men var jo ufattelig mye flott å kjøpe der i år. Synes at utvalget på utstilling ofte er veldig begrensa, men fant masse nyttig i år (hvordan forsvare at man trenger 11 apporbukker? :) )

Nå har ikke jeg akkurat kjøpt så mye i år. (i fjor fant jeg MYE men penga rekk liksom ikke til). Men du fant fremdeles ingen rose metalik (åssen skrives det?) helstrup ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang må du komme og si hei altså.

Regner med at hu har satt fast beinet og så vridd det. Skjedde i ring nummer 7. Var vel blandt de mest gjørmete områdene i den delen...

Neste gang kommer jeg bort, uten tvil :) Hvordan gikk det forresten med dere i går?

Uff, stakkars dame... Ambulansen kjørte forbi vår ring før jeg skulle i ringen, så jeg ble jo nysgjerrig på hvorfor den var der. Det var nok også det verste området de var i ja. Vår ring hadde to steder som var ille, og jeg fant i dag ut at gummistøvler faktisk ikke er så dumt :rolleyes: Selv var jeg dum nok til å stille i ganske løse joggesko. Men men, jeg skapte jo litt (mye :)) latter når jeg jogget av sted med rosa sokk i gjørma, og rev og slet i en sko som ikke ville løs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg akkurat kjøpt så mye i år. (i fjor fant jeg MYE men penga rekk liksom ikke til). Men du fant fremdeles ingen rose metalik (åssen skrives det?) helstrup ? :rolleyes:

He he. Nei det fant jeg ikke. Så det må bli lakk med glitter i. :)

Neste gang kommer jeg bort, uten tvil ;) Hvordan gikk det forresten med dere i går?

Uff, stakkars dame... Ambulansen kjørte forbi vår ring før jeg skulle i ringen, så jeg ble jo nysgjerrig på hvorfor den var der. Det var nok også det verste området de var i ja. Vår ring hadde to steder som var ille, og jeg fant i dag ut at gummistøvler faktisk ikke er så dumt :rolleyes: Selv var jeg dum nok til å stille i ganske løse joggesko. Men men, jeg skapte jo litt (mye :)) latter når jeg jogget av sted med rosa sokk i gjørma, og rev og slet i en sko som ikke ville løs...

Vi stilte ikke til start i går. Nirm går på antibiotika akkurat nå, og er ikke helt i toppform. Så vi bare skravlet med soniser og andre kjente, og shoppet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Nei det fant jeg ikke. Så det må bli lakk med glitter i. :)

Vi stilte ikke til start i går. Nirm går på antibiotika akkurat nå, og er ikke helt i toppform. Så vi bare skravlet med soniser og andre kjente, og shoppet. ;)

Aha, jeg skjønner. Da forutsetter jeg at dere prøver dere neste år, jeg vil nemlig se dere i finalen :)

Jeg var nesten på gråten på Bjerke i går og i dag... Så MYE jeg ville ha, men ingen penger *hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg skjønner. Da forutsetter jeg at dere prøver dere neste år, jeg vil nemlig se dere i finalen :)

Jeg var nesten på gråten på Bjerke i går og i dag... Så MYE jeg ville ha, men ingen penger *hulk*

du er ikke eneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg var nesten på gråten på Bjerke i går og i dag... Så MYE jeg ville ha, men ingen penger *hulk*

Ikke syt, var nemmelig mange som ikke hadde nok penger til å dra nedover! :)

Og ja, jeg kunne gjerne ha hatt gjørmekrig eller gjørmebryting! Lenge leve barnsligheten! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke syt, var nemmelig mange som ikke hadde nok penger til å dra nedover! :)

Og ja, jeg kunne gjerne ha hatt gjørmekrig eller gjørmebryting! Lenge leve barnsligheten! :icon_fun:

Jeg hater å være fattig <_< Gjørmekrig hadde jeg forresten gjerne blitt med på. Så forøvrig ut som jeg hadde vært i krig når jeg kom hjem i dag, gjørme fra topp til tå både på meg, Orry, stolen, buret og bagen. Stakkars, stakkars Bjerke Travbane, gressmatten er jo ramponert nå (:Laugh:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg hater å være fattig <_< Gjørmekrig hadde jeg forresten gjerne blitt med på. Så forøvrig ut som jeg hadde vært i krig når jeg kom hjem i dag, gjørme fra topp til tå både på meg, Orry, stolen, buret og bagen. Stakkars, stakkars Bjerke Travbane, gressmatten er jo ramponert nå (:Laugh:).

Jeg hater også å være fattig, pengene mine har nemmelig vinger de..

Tenk så gøy a! Gjørmekrig i utkanten av utstillingsplassen! Soniser mot canis'ere! Haha, neida!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg bor i borettslag med hund  Var det noe spesielt du tenkte på?
    • Noen som har hatt, eller har hund i borettslag/sameie??    
    • At man ikke bør skaffe seg valp når man er student er en påstand helt uten hold, etter min mening. Det kommer helt an på hvert enkelt tilfelle. Det virker på meg som at dere har tatt alle de viktige faktorene i betraktning, og håper dere velger å gå for det, uavhengig av hva andre skulle ha og si om den saken!
    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
    • Synes dere de er fine?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...