Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke?


Henriette

Recommended Posts

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Tar du med Vegas da? :whistle:

Noe sier meg at det blir litt for mye for en 3-måneders valp?

Og siden Milo så absolutt ikke trives på utstillinger og stevner så kommer jeg nok uten hundene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal! Villa skal debutere som junior :) Og utstillingstørken er da endelig over :)

Henriette: om jeg finner skyss som kan hente hjemme hos meg så kan du bo her :ahappy: Hvis jeg må sove hos pappa kan det bli vanskelig, men jeg skal se hva jeg får fiksa til da..

Jaa :) oj, da blir jeg vertfall baby sjuk :ahappy::shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet ca når de ulike rasene skal i ringen (klokkeslett)? hvordan finner man ut det? jeg skulle gjerne sett "mine raser" (begge i gruppe 5), men vet ikke NÅR de skal i ringen. Skal ikke stille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet ca når de ulike rasene skal i ringen (klokkeslett)? hvordan finner man ut det? jeg skulle gjerne sett "mine raser" (begge i gruppe 5), men vet ikke NÅR de skal i ringen. Skal ikke stille..

Det får man vite først ca. en uke i forveien, da får man PM.. PM legges også ut på NKK's nettsider 1-2 uker i forveien :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok nedover, mangler storcertet på min Oscar så oppdretteren skal stille han, kan hende jeg må hoppe inn i ringen vis noe ikke skulle klaffe, men det ser vi... Vi skal ligge i telt og sansynligvis ta toget opp. Noen som vet om noe campnglignende i øyeblikkelig nærhet av både utstillingsplassen og togbanen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal. Har booka hytte for en stund siden.

Hadde planer om å stille på NM kvaliken med Nirm, men vi dropper den antakelig. Mangler litt motivasjon for å trene opp mot konkurransen nå, så da får vi bare titte og shoppe.

Da var PM til NM kvaliken sendt. Så får vi se om vi går eller ikke... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fler som drømmer om Cruftskvalifisering ser jeg :o Bra det ikke bare er meg :o

:rolleyes: Jeg stiller en junior tispe, og en junior hann... Og i og med at de er de eneste basenjier i scandinavia født sommeren 2006 (og således er de eneste som er juniorer) og har fått CK på omtrent alt de er stillt på, er sjansen faktisk STOR for at BEGGE kvalifiseres! *Drømme* Meen.. en skal aldri være for sikker på noe her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Jeg stiller en junior tispe, og en junior hann... Og i og med at de er de eneste basenjier i scandinavia født sommeren 2006 (og således er de eneste som er juniorer) og har fått CK på omtrent alt de er stillt på, er sjansen faktisk STOR for at BEGGE kvalifiseres! *Drømme* Meen.. en skal aldri være for sikker på noe her i verden.

Åh,ekstra spennende! Skal krysse fingrene litt ekstra for dere :o Skal prøve å komme meg til Crufts som tilskuer uansett neste år. Har aldri vært der, og det begynner å bli på tide nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...