Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av deg og din bedre halvdel :)

BareLinn

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gjerne se bilde av dere her på sonen :)

Vet det var en sånn tråd her tidligere men gadd ikke lete :P

Gjerne bilder av deg og din bedre halvdel (For di som har en :) ) Thihi...

Her er meg & min bedre halvdel :)

Øyvind,heter han :)

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
deprimerende tråd da jeg "mistet" min i helga... men jeg har jo en liten som er min bedre halvdel trofast

DSC00084.jpg

Ohh...Så leit :)

Håper det går bra med deg :)

Kjempe søtt bilde da :)

Skrevet
Har desverre ikke type, men LunaThaGentleMAn er vel ingen dårlig erstatning :)?

i223721263_44320_4.jpg

Haha...Stiliig bilde :)

Luna er jo mer GentleMan en min egen bedre halvdel jo :) *flire*

Skrevet
Samme med meg, Anettex. Det ble slutt mellom kjæresten min & meg på søndag natt. :)

Men her er vi da. Fortsatt bestevenner. :)

-0562.jpg

yey! da er vi to.. bare jeg mista min etter 3 år :) så er litt tongt! Godt jeg har Timon da som ikke vil svikte meg på den måten! :)

Skrevet

Kan man ha 3 bedre halvdeler? :) Mamma (har ikke bilde av oss på pcen) Frode og Tassen!

Meg og Frode <3

3 år 20ende August!

Meg og lill gull<3

Skrevet
Samme med meg, Anettex. Det ble slutt mellom kjæresten min & meg på søndag natt. :)

Men her er vi da. Fortsatt bestevenner. :)

-0562.jpg

Herre fred :shocked: Du ligna på Cameron Diaz!

Kjempe søte sammen forresten :)

Skrevet

Har heller ingen kjæreste, men en bedre halvdel kan jeg i alle fall ha da.

*host*

Dette bildet håper jeg virkelig ikke beskriver meg og min hund. Ryggen til Chessea og underkjeven min. Flotte greier.

picture199hs5.jpg

Det eneste bildet jeg har av meg selv akkurat her..Hehe. En tåre eller noe på kinnet.

picture36acq2.jpg

EDIT. Har bilder av meg og Chessea på hjemmesiden da..

Maria.jpg

Skrevet
Du er SÅ fin på det bildet! Er no herlig og rolig over det bildet!

Ja, det synes jeg og Ingvild.. Et utrolig flott bilde av en flott jente :)

Skrevet
Ikke har jeg type, og ingen bilder av meg og hunden(e) sammen på denne dataen

edit: jo fatisk ett av meg og Tia

Lekkert bilde som må ha blitt tatt av en svært dyktig fotograf!

Skrevet

Høh.. Nå har jeg rett nok en sånn av og på halvdel, men om han er den bedre av oss, er jeg slettes ikke sikker på :D Og jeg har ingen bilder av oss.. hehe

Men jeg har av meg og hundene, Siri er fotograf og vi er i Frognerparken :)

ForsideBilde.jpg

Og siden hundesonen påstår at Siri har dynamisk ettellerannetblabla i albumet sitt, får dere se forsidebildet mitt.. hehe

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kattedo bør nok være utenfor rekkevidde for hunden. Og så må det jo da enten være en hundevant katt eller en kattunge, som ikke vil ha erfaring med å bli jaget. Jeg ville nok lagt en ganske nøye plan for introduksjon og sosialisering. Veldig avhengig av type og individ av hund så kan det bli utfordrende, særlig hvis hunden har noe særlig jaktinstinkt, men det er også mange hunder som jager katter ellers som tolererer huskatten.  Snakk med folk som har erfaring med å introdusere hund og katt fra før, og ha kompostgrinder tilgjengelig for å holde de adskilt til de er tilvendt, og steder der katten kan gjemme seg og klatre opp.
    • Navnet eller hvor mange stavelser bestemmer du jo selv, men to stavelser er ofte lettere for hunden å oppfatte og kjenne igjen. Generelt vil en hund respondere mye bedre på "Fido" enn "Maxmilianimus" fordi det er lettere å høre det, rett og slett.  Det finnes masse hundenavnlister på nett, så jeg ville bare søkt etter noen av de, og valgt fra nederste halvdelen av listen over populære hundenavn.
    • Hva bør man tenke på når man skal bestemme navn til hunden? Hvilke navn liker dere? Hva heter hunden deres? Trenger tips. Er det sånn at det kun må være to stavelser?
    • Hva bør man tenke på om man allerede har hund men ønsker katt? Utstyr som er kjekt å ha annet enn det som er anbefalt? Hva gjør man med innedo og hunden da skal grave? Osv. Vil være forbredt på alt.
    • Vi har faktisk nettopp betalt et gjerdefirma for å sette opp nettinggjerde rundt en del av hagen. Personlig synes jeg nettinggjerde er bra og solid, men det kan jo være andre løsninger passer bedre for andre. Byggvarehusene selger ulike typer gjerder og gjerdemoduler i tre og sånt, og kan ofte formidle håndtverkere som tar jobben. Ellers kan man søke opp og kontakte gjerdefirmaer selv. Jeg brukte MittAnbud denne gangen. Vi fikk satt opp nettinggjerde rundt hele hagen i forrige hus også, og jeg angrer ikke på det. Hvis det er praktisk gjennomførbart å gjerde inn hele tomta ville jeg gjort det, men det kommer jo litt an på hvor du vil hunden(e) skal ha tilgang og sånt. Har du mye blomsterbed eller grønnsakshage kan det være lurt å ha det separat f.eks.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...