BareLinn Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Jeg vil gjerne se bilde av dere her på sonen Vet det var en sånn tråd her tidligere men gadd ikke lete Gjerne bilder av deg og din bedre halvdel (For di som har en ) Thihi... Her er meg & min bedre halvdel Øyvind,heter han
Anettex Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 deprimerende tråd da jeg "mistet" min i helga... men jeg har jo en liten som er min bedre halvdel trofast
BareLinn Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2007 deprimerende tråd da jeg "mistet" min i helga... men jeg har jo en liten som er min bedre halvdel trofast Ohh...Så leit Håper det går bra med deg Kjempe søtt bilde da
BareLinn Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2007 Har desverre ikke type, men LunaThaGentleMAn er vel ingen dårlig erstatning ? Haha...Stiliig bilde Luna er jo mer GentleMan en min egen bedre halvdel jo *flire*
helenehelgesen Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Har desverre ikke type, men LunaThaGentleMAn er vel ingen dårlig erstatning ?
Marianne Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Hehe, joda Hahaha, Julie da! Du har så gummifjes assa
Ulrikke92 Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Samme med meg, Anettex. Det ble slutt mellom kjæresten min & meg på søndag natt. Men her er vi da. Fortsatt bestevenner.
Anettex Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Samme med meg, Anettex. Det ble slutt mellom kjæresten min & meg på søndag natt. Men her er vi da. Fortsatt bestevenner. yey! da er vi to.. bare jeg mista min etter 3 år så er litt tongt! Godt jeg har Timon da som ikke vil svikte meg på den måten!
ellish Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Kan man ha 3 bedre halvdeler? Mamma (har ikke bilde av oss på pcen) Frode og Tassen! Meg og Frode <3 3 år 20ende August! Meg og lill gull<3
Djervekvinnen Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Arti med bildetråd! Her er jeg og Hera på nyttårsaften: Og her er min kjære samboer og Hera. Mine to kjæreste skatter.
Benedicte Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Ikke har jeg type, og ingen bilder av meg og hunden(e) sammen på denne dataen edit: jo fatisk ett av meg og Tia
Toller Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Samme med meg, Anettex. Det ble slutt mellom kjæresten min & meg på søndag natt. Men her er vi da. Fortsatt bestevenner. Herre fred Du ligna på Cameron Diaz! Kjempe søte sammen forresten
Maria Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Har heller ingen kjæreste, men en bedre halvdel kan jeg i alle fall ha da. *host* Dette bildet håper jeg virkelig ikke beskriver meg og min hund. Ryggen til Chessea og underkjeven min. Flotte greier. Det eneste bildet jeg har av meg selv akkurat her..Hehe. En tåre eller noe på kinnet. EDIT. Har bilder av meg og Chessea på hjemmesiden da..
Ingvild Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Dette bildet har jeg lånt fra Stine, hihi: Og sånn kan jeg se ut når jeg ikke trener (evt rusler) med hunden:
Silje Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Du er SÅ fin på det bildet!! Er no herlig og rolig over det bildet!
Ingvild Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Du er SÅ fin på det bildet! Er no herlig og rolig over det bildet! Hihi, takk.
Aya Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Du er SÅ fin på det bildet! Er no herlig og rolig over det bildet! Ja, det synes jeg og Ingvild.. Et utrolig flott bilde av en flott jente
Aya Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Har faktisk ikke noen bilder av meg og vegard sammen.. Enda vi har vært sammen i to år:p Men jeg har av meg og Knottis: http://i20.photobucket.com/albums/b229/iha...a/020407757.jpg og ett av meg og Felix... http://i20.photobucket.com/albums/b229/iha.../IMG_1326-1.jpg
HHC Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Jaja, meg å en av mine bedre halvdeler Flotte bildet er tatt av "Vicky" Så meg, ehm, ja litt gammelt bilde da...
Line_ Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Ikke har jeg type, og ingen bilder av meg og hunden(e) sammen på denne dataen edit: jo fatisk ett av meg og Tia Lekkert bilde som må ha blitt tatt av en svært dyktig fotograf!
Guest 2ne Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Høh.. Nå har jeg rett nok en sånn av og på halvdel, men om han er den bedre av oss, er jeg slettes ikke sikker på Og jeg har ingen bilder av oss.. hehe Men jeg har av meg og hundene, Siri er fotograf og vi er i Frognerparken Og siden hundesonen påstår at Siri har dynamisk ettellerannetblabla i albumet sitt, får dere se forsidebildet mitt.. hehe
Taran Skrevet 10. April 2007 Rapporter Skrevet 10. April 2007 Bedre halvdel nr 1 Bedre halvdel 1 og 2 + en lost meg Bedre halvdel 2
HHC Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Lekkert bilde som må ha blitt tatt av en svært dyktig fotograf! Helt enig ;D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar