Renate A Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Jeg er veldig singel og vil være det en stund, så jeg setter kun bilde inn av meg og Chicka Også "skulle ønske bedre halvdel* men jeg har lovt meg selv at Chicka skal være alene resten av sitt liv her hos meg (hint hint valpene er tilsalgs på finn.no )
Siri Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Høh.. Nå har jeg rett nok en sånn av og på halvdel, men om han er den bedre av oss, er jeg slettes ikke sikker på Og jeg har ingen bilder av oss.. hehe Og siden hundesonen påstår at Siri har dynamisk ettellerannetblabla i albumet sitt, får dere se forsidebildet mitt.. hehe Jeg vedder mye på at DU er den beste halvdelen altså *mumler forresten noe om at jeg ikke aner hva disse dynamiske greiene er for noe tull.... får det fram jeg også... hrmpf*
Betty Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Mine tre bedre halvdeler, Tore, Buster og Decoy. Men det er vel egentlig bare Buster jeg regner som min bedre halvdel ja
Susa Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Mange fine bilder dere har:) Her da et av meg og min kjære og et av meg og mine søte små<3
Marianne&Java Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Siden jeg aldri skjønner det greiene med str på bildene, så legger jeg inn link jeg da... Meg og min bedre halvdel
Marthe Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Meg og mannen i mitt liv: Gobben er det perfekte mannfolk: Han lukter godtHan liker å jobbe for meg Han er trofastHan har alltid godt humørHan er snill med alleGlad i barnGlad i hunderGjør alt for å gjøre meg fornøyd
Wicked Sister Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Her er meg og Maja for 1 - 2 år siden..
Toller Skrevet 11. April 2007 Rapporter Skrevet 11. April 2007 Siden jeg aldri skjønner det greiene med str på bildene, så legger jeg inn link jeg da... Meg og min bedre halvdel Skikkelig fint bilde av dere! Hmm.. ah.. skulle hatt noen oppstillte bilder av meg og Phoebe. Men har desverre bare treningsbilder Og type, det har jeg ikke
Wulfi Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Meg og mine menn, Alfebassen & Stian. Jeg har forandret meg siden den gang, for nå er jeg mørk...
BareLinn Skrevet 12. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2007 Så utroliig mange fiine bilder av dere Såå søte
Rottis jentå Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Nå har heller ikke jeg DEN type bedre halvdel (ikke på utkik heller ) Men jeg har jo mine små gullunger da, de er vel det nermeste jeg kommer til bedre halvdeler
TineSimbaNana Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Nå har heller ikke jeg DEN type bedre halvdel (ikke på utkik heller ) Men jeg har jo mine små gullunger da, de er vel det nermeste jeg kommer til bedre halvdeler Utrolig flotte bilder
Elinhe Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Her er da Enya og min bedre halvdel, Hans-Kristian, og bilde nummer to er meg og min kjære på julebord.
Rottis jentå Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Utrolig flotte bilder Tusen takk, Crizpo det som har tatt de.... De også!
MegaMarie Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 HAHA, for en spennende tråd!! Mange som jeg har trodd har vært eldre har vært yngre og omvendt!! LOL Ikke det at jeg tipper aldre når jeg snakker med folk men har bare følt det slik at de og de har vært eldre enn meg og de og de har vært ca like gammel som meg. Skal se om jeg får tatt et bilde av meg og Blondie, har bare av oss når hun var valp og da ser jeg neppe så bra ut....
Guest Christine Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Min bedre halvdel har forresten fire bein, og en hale. Heh, jeg er kreativ du
Aya Skrevet 12. April 2007 Rapporter Skrevet 12. April 2007 Min bedre halvdel har forresten fire bein, og en hale. Heh, jeg er kreativ du Dere er så søte sammen Christine.. Jeg gleder meg masse til å hilse på på Hamar!
Marianne&Java Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Skikkelig fint bilde av dere! Naah! Tusen takk. Kjempesøte bilder av dere også da.
Guest Christine Skrevet 14. April 2007 Rapporter Skrevet 14. April 2007 Dere er så søte sammen Christine.. Jeg gleder meg masse til å hilse på på Hamar! Takk Gleder meg til å hilse på dere også! :icon_fun:
dorab01 Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 Jeg er veldig singel og vil være det en stund, så jeg setter kun bilde inn av meg og Chicka Også "skulle ønske bedre halvdel* men jeg har lovt meg selv at Chicka skal være alene resten av sitt liv her hos meg (hint hint valpene er tilsalgs på finn.no ) hihi hei renate er det espen sine små? såå søte da selv om jeg ikke tør å gå i nærheten med mine da de blir sikkert spsit opp av lissi:) nei da tull til side de er kjmepe søte skall du ha en?
Toller Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 Min bedre halvdel har forresten fire bein, og en hale. Heh, jeg er kreativ du De bildene der ER SÅ FINE! Dere ser ut som skikkelige bestevenner (All you need is love.. bappararara. It's easy! *synge på tippeliga-sangen* )
Guest Christine Skrevet 16. April 2007 Rapporter Skrevet 16. April 2007 De bildene der ER SÅ FINE! Dere ser ut som skikkelige bestevenner (All you need is love.. bappararara. It's easy! *synge på tippeliga-sangen* ) Vi er da bestevenner (Mener jeg, ikke spør hva hunden mener...)
PsychoLynx Skrevet 18. April 2007 Rapporter Skrevet 18. April 2007 Her er meg og min... ehh... (telle på fingrene)... 1/6 del eller noe sånt?? Og meg og min ehh, ja sånn ca 2/6 del eller noe? Resten får vel være litt delt ut på resten av husholdningen da... tre katter. Men, hvem av disse som er min BEDRE del veit jeg faktisk ikke
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar