Gå til innhold
Hundesonen.no

Farmen...Ser dere på der?


BareLinn

Recommended Posts

Ja...Er det noen her som ser på Farmen??

Jeg mååå ha det med meg hver gang...

Ellers er det krise...

Syns synd på den gåsa di måtte slakte..Men på en annen side så er det vel kanskje sånn det er...

Dessuten led den jo...Stakkar...

Jeg satt i sofaen og så på det igår...

Hu der Agnethe har jeg fått nok av nå..Hu er så prippen...Hun begynte å grine når di slaktet gåsa..

Greit nok..Sikkert tøft..Men måten di skal overleve på så må det jo til?

Tenk når di skal slakte gris??

Hva gjør hun da??

Har dere fått noen favoritter??

Ellers så MÅ jeg ha med meg Hotel Cæsar...og Home & Away...:twitch:

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ser ikke farmen, liker ikke det programmet. dessuten blir jeg alltid litt flau over Gaute :twitch: (har faktisk møtt han flere ganger, ganske hyggelig fyr :D møtte han senest i sommer )

ellers er jeg avhengig av Lost, som begynner igjen i morgen!!

Ugly Betty

C.S.I

og diverse annet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen må jeg ha med meg og om jeg har vært på treninger så ser jeg det på web-tv, gud så glad jeg er for at det fins web-tv :D

Ellers må jeg ha med meg; Grey's Anatomy, hotel cæsar, home and away..

Edit: må ha med meg sos barnevakten og feriekolonien :twitch:

Edit 2: Også må jeg ha med meg masse på animal planet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ,og da mener jeg virkelig MÅÅ se prison break.Nå har jo den serien tatt en pause,forbasket <_< men jeg har nå reprisene å kose meg med foreløpig.

Ellers så ser jeg greys anatomy og håper å få med meg en del av ugly betty. Og når det passer seg sånn ser jeg gjerne kongen av queens og alle elsker raymond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen blir bare dårligere og dårligere for hvert år det går. Første sesongen MÅTTE jeg ha det med meg. Nå ser jeg på om noen andre i stua har det på, og det ikke er noe annet å gjøre. Men jeg bare iriterer meg over hvor pripne folk er. Man melder seg ikke på sånt, om man ikke klarer å se en gås bli slaktet :rolleyes:

MEN ellers MÅÅÅ jeg ha med meg Grey's Anatomy og igjen LOST som begynner på onsdag. Ugly Betty følger også med programmet da :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke med på farmen, men det er som med hotell cæsar, hvis jeg ikke har noe å gjøre så ser jeg jo på det;-)

Jeg må følge med på Grey's Anatomy. fulgte også med på LOST, men jeg syns bare det blir dårligre. Gleder meg til Frustrerte fruer begynner igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen gidder jeg ikke å følge med på.. Men jeg må derimot ha med meg C.S.I, og Åndenes makt når det går på tv!

Sos barnevakten, Sos hundehjelpen og Feriekolonien er noe jeg også vil få med meg, men det er absolutt ingen krise dersom jeg ikke får sett det hver gang :twitch::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOST ser jeg ikke på... :D

Men feriekolonien,the OC, One Three Hill..Kan jeg åsså se på :twitch:

Glemte dem da jeg skrev inn her :D

Men ser åsså på alle elsker raymond, og kongen av queens...Om jeg finner det på noen kanal, når

det ikke er no annet å se på ;)

Åsså ser jeg på friends, da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... farmen skal jeg prøve å holde meg unna for EN gang skyld :twitch:

Derimot følger jeg med på LOST :ahappy: Er HEEEELT hekta!

Hotel cæsar ser jeg også alltid på... og som Tine sier "gud så glad for at det fins web-tv!" Jeg ser VEEELDIG mye på web-tv! :D

Feriekolonien er også et typisk program jeg må ha med meg (sånn var det med internatet også.. gøy å se på masse hemma ungdommer)

Og Ugly Betty skal jeg prøve å begynne å se på... det er visstnok så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun en serie jeg sitter klistra forran skjermen til og det er Prison Break!

Den er jo så spennende :D

Signerer den :twitch:

Men er noe :ahappy: for at det er pause nå. Det er vel den eneste serien jeg kan si jeg har fulgt med på i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får med meg:

Hotel Cæsar (kan godt hoppe over noen dager, skjer ikke sååå mye hver gang)

Bones (gleder meg til det begynner igjen)

Åndenes makt

Animal Police

Sport:

Travsendingene på Lørdager

Håndballkamper nå det sendes. Både herrer og kvinner

Tippeligaen på søndager når den sesongen er

Litt skiskyting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...