Guest janson Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Gratulerer så mye med en flott start! Siter
Taz Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Flinke dere er. Action er virkelig favorittbelgeren min. Grattis med en super start. Siter
Carina Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Gratulerer nok en gang, super-Action! Stolt av dere! Siter
borderen Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Dere er jo bare helt rå! Og herlighet så pen Action er Siter
Marthe Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2013 Gratulerer så mye med en flott start! Tusen takk Flinke dere er. Action er virkelig favorittbelgeren min. Grattis med en super start. Tusen takk Det er Action glad for å høre Gratulerer nok en gang, super-Action! Stolt av dere! Tusen takk Grattis! Takk Grattis! Takk Dere er jo bare helt rå! Og herlighet så pen Action er Tusen takk :D Gratulerer Tusen takk Nå kom vi akkurat hjem fra fem dager på NRH B- samling. Det har vært ei travel uke for både Action og meg Tirsdag: bestått appell Onsdag: bestått rundering (400 meter) og spor (500 meter) Fredag: bestått mørkesøk Ukas arbeid ble også bestått Det vil si at Action er B-godkjent Redningshund! Jeg er utrolig fornøyd med frøkna! Man må vente et år for å gå opp til A, så det blir neste sommer 11 Siter
Teserere Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Det er jo bare wow hver gang jeg leser denne traaden! Jeg digger hundene dine, dere er virkelig litt av et team!! Siter
jaktlykke Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Dere slutter aldri å imponere! GRATULERER!!!! Siter
Marthe Skrevet 16. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2013 Dere er rå altså, kjempe bra Tusen takk Juhuuu! Gratulerer! Tusen takk Det er jo bare wow hver gang jeg leser denne traaden! Jeg digger hundene dine, dere er virkelig litt av et team! Så hyggelig å høre Tusen takk :D Gratulerer Marthe! Tusen takk Gratulerer! Tusen takk Gratulerer så mye!! Dritbra Tusen takk Dere slutter aldri å imponere! GRATULERER!! Tusen takk Gratulerer så kjempemasse Tusen takk Jeg er utrolig fornøyd med hvordan hun fungerer! Jeg gleder meg masse til å jobbe videre med henne Hun er virkelig mors prinsesse Taz har tatt bilde 4 Siter
Marthe Skrevet 21. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2013 Her kommer noen nye bilder av Action Hun er helt avrøytet, men det får gå 10 Siter
SiriEveline Skrevet 21. August 2013 Rapporter Skrevet 21. August 2013 De bildene er helt rånydelige! Og motivet er jo bare smelt "Lille" fvf-partneren min Vil forresten også dit å ta bilder, hvor nå enn det er! Siter
Marthe Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2013 De bildene er helt rånydelige! Og motivet er jo bare smelt "Lille" fvf-partneren min Vil forresten også dit å ta bilder, hvor nå enn det er! Takk Det er utenfor Stavanger Utorlig flott plass! Action er så pen Tusen takk 1 Siter
Guest LXT Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Så fine bilder altså!! Og Action Siter
TonjeM Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Wow.. Og så er det bare å fastslå at smellvakre maller kan se like intenst crazy ut som kelpier! 2 Siter
Emilie Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Som sagt, deilig strand og vakre bilder! Siter
Recommended Posts