Marthe Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2012 Det første bildet var så vakkert at jeg fikk tårer i øynene. For noen herlige vofser du har Så hyggelig kommentar Tusen takk! Flotte bilder av fine malle-frøkner Måtte fnise litt av dette bilde - et litt sånt tomt "hva var det jeg tenkte på igjen" blikk Kan ofte sees hos belgerrasene, når de må konsentrere seg om ting de egentlig ikke har lyst til Takk! Det stemmer *ler* . Siter
Gjest Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Ja det første var det noe spesielt med, selv om alle var fine! Og gratulerer med frirøntging Og godkjent på B rundering. For en newbie som meg er godkjent også veldig bra! Siter
Emilie Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Fine er jentene dine, Marthe. Håper jeg får hilst på dem snart Siter
Marthe Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Herlige bilder Takk Ja det første var det noe spesielt med, selv om alle var fine! Og gratulerer med frirøntging Og godkjent på B rundering. For en newbie som meg er godkjent også veldig bra! Takk Fine er jentene dine, Marthe. Håper jeg får hilst på dem snart Takk Det skal vi få fikset Her kommer noen nye bilder: Her er en film fra treningen med Extra i går: http://vimeo.com/56874740 5 Siter
mærra Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 extra er lekker! jeg jobbet litt hos torhild (på tunge) i sommer, og da hang det vel et bilde av extra på kjøkkenet (om jeg husker rett) malinois er litt av noen hunder, de verdens søteste som valper også, goshameg! Siter
Whoopsis Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Som jeg liker denne tråden.. Spesielt når du legger inn lp-filmer! Siter
Guest LXT Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Som jeg liker denne tråden.. Spesielt når du legger inn lp-filmer! Jeg tenkte akkurat på deg når jeg kikket på bildene høyere opp Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har snublet innom her før, så fine bilder av fine hunder altså. I like! Siter
Marthe Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 extra er lekker! jeg jobbet litt hos torhild (på tunge) i sommer, og da hang det vel et bilde av extra på kjøkkenet (om jeg husker rett) malinois er litt av noen hunder, de verdens søteste som valper også, goshameg! Takk! Torhild har noen bilder av Extra, ja Extra er datteren til Brenda Som jeg liker denne tråden.. Spesielt når du legger inn lp-filmer! Takk Så hyggelig å høre Jeg tenkte akkurat på deg når jeg kikket på bildene høyere opp Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har snublet innom her før, så fine bilder av fine hunder altså. I like! Tusen takk Vi koser oss i det fine vinterværet Her er noen nye bilder fra de siste dagene: 3 Siter
Marthe Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Nydelige motiver, disse hundene dine og flotte bilder. Men du - ikke snø? Nei, vi fikk litt snø i går, men den ligger kun der solen ikke kommer til Ellers har vi mellom 5-8 minusgrader og sol, herlig! Siter
jaktlykke Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Fantasisk vakre hunder du har Marthe!! Siter
Teserere Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Sukk, så deilige hunder :wub: Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Skrevet 18. Januar 2013 De er SÅ flotte, det bare gnistrer av dem! Siter
Lola Pagola Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Skrevet 18. Januar 2013 De er så flotte!! Kjempefine bilder. Samme størrelse sele som Casper jo, trodde liksom de var mye mindre jeg Siter
Guest janson Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Avstandsforelska Da er vi to! Siter
Marthe Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Fantasisk vakre hunder du har Marthe!! Sukk, så deilige hunder :wub: De er SÅ flotte, det bare gnistrer av dem! De er så flotte!! Kjempefine bilder. Samme størrelse sele som Casper jo, trodde liksom de var mye mindre jeg Avstandsforelska Da er vi to! Tusen takk for alle de fine kommentarene Ang. størrelse så er Extra ca 55 cm, og Action ca 61-62 cm. Begge veier ca 27 kg Jeg kan dele et par fimer til, her trener Extra med Aron på 8 år. Målet er at de skal ta bronsemarket https://www.facebook.com/photo.php?v=10152165401780154&set=vb.679940153&type=3 2 Siter
Guest LXT Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Så flink Aron er! Fint team Han var litt go' Siter
TonjeM Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Sukk.. jeg er veldig glad i bilder av Extraog Action altså.. tror de må være de fineste mallene i verden jeg 1 Siter
Marthe Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Så flink Aron er! Fint team Han var litt go' Ja, han er kjempe flink! Han blir farlig i ringen om noen år Sukk.. jeg er veldig glad i bilder av Extraog Action altså.. tror de må være de fineste mallene i verden jeg Tusen takk Dere varmer mammahjertet, altså Siter
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Flotte bilder av flotte hunder! Elsker bildene der de leker sammen med hver sin kong Siter
Marthe Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Flotte bilder av flotte hunder! Elsker bildene der de leker sammen med hver sin kong Takk Her kommer et par bilder fra turen vi hadde for et par dager siden 6 Siter
Recommended Posts