Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening/treff?


Aya

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

*bompelibomp*

Ikke si at dere Oslofolk er leie av treff nå? Vi SKAL ha et til uka og, ikke sant? Eller hva? Når kan dere, og hvem er med!

Jeg og Fix kan:

Tirsdag 19/12

Onsdag 20

Torsdag 21

Fredag 22

Heele dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morro om du kom Maria, jeg har kjempelyst til å hilse på Chessea. Bor midt i vannhundland til vanlig (stavanger-ålgård).. Jeg vet ikke, for at alle skal få vært med- kanskje trening i 11 tida og tur/lek/treff i 12/13 tida? Eller.. Jeg vet jo ikke engang om jeg kommer meg fram og tilbake uten bil:p Men satser på snille sjeler med lappen. Eller eventuelt treff i slottsparken (dit finner jeg fram, nemlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Karine! OT: har du fått lappen nå eller? synes jeg har hørt noen fugler synge om det.. Og forresten; om noen oslofolk har lyst til å flytte på seg, så er det knallfint å gå for eksempel på Dikemark i Asker. Men det er selvsagt bare en idè, og jeg er klar for å bli nedstemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Karine! OT: har du fått lappen nå eller? synes jeg har hørt noen fugler synge om det.. Og forresten; om noen oslofolk har lyst til å flytte på seg, så er det knallfint å gå for eksempel på Dikemark i Asker. Men det er selvsagt bare en idè, og jeg er klar for å bli nedstemt.

Vet det er fint på Dikemark (har bodd i Asker), men det blir for langt for meg :) Bor i Flateby... og trafikken til/fra Asker har jeg flyttet fra med viten og vilje. Så da håper jeg at det passer bedre neste gang for meg :) Uansett får dere ha en trivlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...