Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening/treff?


Aya

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Hvem kommer da?? Toooooone?? Meeeereeeete? ;)

Nå vet ikke jeg hvor mange her som kjenner til konseptet med jobb? Anyone?

Da kan man rett og slett ikke komme på hundetreff en fredag før jul klokken 10:00 - funker ikke det...... I alle fall ikke når man jobber med regnskap og årsoppgjør er rett rundt hjørnet (alle hjerter gleder seg)

Ha en fin dag med dere, vi forventer spam av høy klasse.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar
Nå vet ikke jeg hvor mange her som kjenner til konseptet med jobb? Anyone?

Da kan man rett og slett ikke komme på hundetreff en fredag før jul klokken 10:00 - funker ikke det...... I alle fall ikke når man jobber med regnskap og årsoppgjør er rett rundt hjørnet (alle hjerter gleder seg)

Ha en fin dag med dere, vi forventer spam av høy klasse.......

Konseptet med jobb? Huh??

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett deg på alle treffene heller? ;)

Ha! Det har bare vært ett treff jeg ikke har vært på, og da var jeg på skolen! Dessuten kan vel den backfire bittelitt også, eller hva...? ;) Og uansett hva Merete mener så er skole en goood unnskyldning! :P

Nå vet ikke jeg hvor mange her som kjenner til konseptet med jobb? Anyone?

Da kan man rett og slett ikke komme på hundetreff en fredag før jul klokken 10:00 - funker ikke det...... I alle fall ikke når man jobber med regnskap og årsoppgjør er rett rundt hjørnet (alle hjerter gleder seg)

Ha en fin dag med dere, vi forventer spam av høy klasse.......

Trodde vi hadde blitt enige om at jobbe når det er sonentreff er barnslig jeg da........ *flir*

Og spam kan vi nok fikse! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Ha! Det har bare vært ett treff jeg ikke har vært på, og da var jeg på skolen! Dessuten kan vel den backfire bittelitt også, eller hva...? ;) Og uansett hva Merete mener så er skole en goood unnskyldning! ;)

Trodde vi hadde blitt enige om at jobbe når det er sonentreff er barnslig jeg da........ *flir*

Og spam kan vi nok fikse! ;)

Skole og jobb i HELGENE er BARNSLIG - sånn til hverdags så er det det man driver med stort sett liksom hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse! Jeg er sikkert den barnsligste av alle, for jeg må bare få unna rotet og finne fram nissene og har husket å ta kalkunenen ut av fryseren, men ribba kan ligge der til i morgen og da kommer mora mi og det er sikkert ikke rent nok for henne noe sted og nå har jeg vært på morgentur i vakker rimfrostskog og skulle så gjerne vært på treff og gitt blanke i alt maset! :rolleyes: Ha en fredelig jul, alle sammen.

Turboprinsen: Jeg bor på Abildsø og er lærer på Bryn skole, så jeg vet godt hvor Fyrstikkbakken er. Kanskje vi kan ta følge til et treff en annen gang... ;)

Juleklem fra prinsessa og meg!

Hva med et romjulstreff???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse! Jeg er sikkert den barnsligste av alle, for jeg må bare få unna rotet og finne fram nissene og har husket å ta kalkunenen ut av fryseren, men ribba kan ligge der til i morgen og da kommer mora mi og det er sikkert ikke rent nok for henne noe sted og nå har jeg vært på morgentur i vakker rimfrostskog og skulle så gjerne vært på treff og gitt blanke i alt maset! :rolleyes: Ha en fredelig jul, alle sammen.

Turboprinsen: Jeg bor på Abildsø og er lærer på Bryn skole, så jeg vet godt hvor Fyrstikkbakken er. Kanskje vi kan ta følge til et treff en annen gang... ;)

Juleklem fra prinsessa og meg!

Hva med et romjulstreff???

Vi har tenkt på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mumler noe om gale BC'er og treff* Hadde det veldig koselig i dag, og utifra bildene Marianne har tatt av Felix skjønner jeg jo at han nå blir den nye "mest ettertraktede" herremannen på sonen. Rolig og bedagelig lynne og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh..! Så koselige bilder! Lita er bare så fiiin. ;)

Jepp det er hun! ;)

*Mumler noe om gale BC'er og treff* Hadde det veldig koselig i dag, og utifra bildene Marianne har tatt av Felix skjønner jeg jo at han nå blir den nye "mest ettertraktede" herremannen på sonen. Rolig og bedagelig lynne og sånt.

*flir* Jepp han er roooolig og avbalansert, sånn som bc'r skal være! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg og Chicka var de barnsligste av alle, for jeg våknet kl 6, luftet Chicka også gikk vi og la oss igjen.

Jeg våknet kl 10 og da fant jeg ut at næææ...orker ikke ta bussen til treff, dumme dumme meg, for det så morro ut. ;)

Som straff så har jeg vasket hele huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse! Jeg er sikkert den barnsligste av alle, for jeg må bare få unna rotet og finne fram nissene og har husket å ta kalkunenen ut av fryseren, men ribba kan ligge der til i morgen og da kommer mora mi og det er sikkert ikke rent nok for henne noe sted og nå har jeg vært på morgentur i vakker rimfrostskog og skulle så gjerne vært på treff og gitt blanke i alt maset! :rolleyes: Ha en fredelig jul, alle sammen.

Turboprinsen: Jeg bor på Abildsø og er lærer på Bryn skole, så jeg vet godt hvor Fyrstikkbakken er. Kanskje vi kan ta følge til et treff en annen gang... ;)

Juleklem fra prinsessa og meg!

Hva med et romjulstreff???

Abildsø er jo verdens navle! Ingen andre som har skjønt det enda? I romjula stemmer jeg for treff i nærheten av oss! ;)

Jeg vil også se flere bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tydligvis sport i å ta stygge bilder av meg eller?? <_<

"Lyra er søt på avstand" ja *flir* Tante Marianne er pysat og tåler ikke pittelittegranne krokodille tendenser. Man er da valp og man begynner å blir varm i trøya og få egne meninger hehe..

Takk for et hyggelig treff! Synd jeg måtte dra så tidlig, men noen av oss jobber hele julen.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tydligvis sport i å ta stygge bilder av meg eller?? <_<

"Lyra er søt på avstand" ja *flir* Tante Marianne er pysat og tåler ikke pittelittegranne krokodille tendenser. Man er da valp og man begynner å blir varm i trøya og få egne meninger hehe..

Takk for et hyggelig treff! Synd jeg måtte dra så tidlig, men noen av oss jobber hele julen.. *sukk*

Det er faktisk aua da valpisen setter krokodille tennene sine i panna og gaper over...! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk aua da valpisen setter krokodille tennene sine i panna og gaper over...! <_<

Sier damen som har en voksen hund som nesten slår ut øya på folk *fnis* Marianne: valper biter! hehe Tilmed de som du er tante til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier damen som har en voksen hund som nesten slår ut øya på folk *fnis* Marianne: valper biter! hehe Tilmed de som du er tante til...

*Forter seg å tar på meg skyggelappene* ;) Hun er lykkelig og glad, og har ingen problemer med å vise det! Fine bebisen til mamma'n sin det! *knis*

Jeg vet valper biter, men det vil ikke si at jeg liker det..! *sutre* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abildsø er jo verdens navle! Ingen andre som har skjønt det enda? I romjula stemmer jeg for treff i nærheten av oss! ;)

Jeg vil også se flere bilder!

Jepp, Abildsø er det mest sentrale strøket heromkring ;) ! Skullerudtreff i romjula, kanskje?? Nå har myra frosset på så det går an å gå opp på Skullerudmåsan og trene. Litt vrient hvis man er avhengig av å putte bikkja i bilen innimellom, men mange fine trær å binde gullet i. ;) Bålplass er det også!

Jeg vet valper biter, men det vil ikke si at jeg liker det..! *sutre* :P

Blååååse på aua, jeg! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet Marianne, det var ikke rart at Ingvild og jeg kjøre feil, fordi veibeskrivelsen din var beregnet på folk som kom fra Oslo, mens vi kom fra Drammen ;) Det fant jeg nemlig ut igår.. ;)

Eh, ja jeg skrev jo det jo....! ;) Ikke min jobb å følge med på det da! *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...